Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dag allen,

Mijn pa zou ook een V50 willen kopen (2dehands volvo selekt). De 1.6D zou de eerste keuze zijn. Het is wel zo dat ik door de jaren heen al allerlei horrorstory's heb gehoord over die 1.6 van PSA.

Kan er iemand van de kenners iets meer zeggen over deze problemen? Want ik ben eerder geneigd 2.0D te adviseren.

Powershift is de DSG bak van volvo. De benaming geartronic wijst op een gewone automaat? Wanneer zat deze op de V50?
    Last edited by ; 12/08/2012, 09:57.

Comment

• Ik heb al gehoord (hier op het forum) dat de 2 liters gevoeliger zijn zijn dan de 1.6 liters. Welke van de twee je ook kiest, ze zijn allebei van PSA. Will je geen PSA dan ga je nog een stapje hoger moeten gaan vrees ik. Kijk eventueel (als het budget het toelaat) eens naar een nieuwe. Je kunt ze niet meer bestellen, de productie ervan is gestopt. Misschien kun je een goede deal doen op een overblijvende stockwagen.

Comment

• enkel de 1.6D van het eerste productiejaar was iets minder(enkele problemen mee, die in het 2e productiejaar opgelost werden) de 2.0 heeft dan meer problemen met de EGR klep als je rustig rijdt en weinig km rijdt
        heb beide gehad en eerlijk gezegd reed ik liever met de 1.6d dan et de 2.0d
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Speciaal voor Pablo

Comment

• Geartronic is de automaat met manuele stand.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Geartronic is de automaat met manuele stand.
              is voor BOMPA's
              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten

Speciaal voor Pablo
                prachtig, bedankt, zo zou de mijne eruit zien
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zo zou ik hem ook wel willen
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    is voor BOMPA's
                    Ik weet het zo nog niet ... Heb probleem met mijn geartronic
                    Bij kickdown een ferme bonk bij terugschakelen. Morgen een$$$ af$praak maken bij de dealer.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Zo zou ik hem ook wel willen
                      Volvo is niks voor u, Pascal. Ik zie in jou een typische Franse wagenrijder.

Comment

• Heb ook een jaar met een v50 1.6D gereden. Geen noemenswaardige problemen gehad alvast...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Volvo is niks voor u, Pascal. Ik zie in jou een typische Franse wagenrijder.
                          Ik rij met alles.

Maar eigenlijk is Opel nog het meeste mijn ding, een Astra of Insignia maakt in de toekomst dus heel veel kans om de opvolger van mijn huidige C4 te worden.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gewoon perfect! Met de juiste velgen en alles erop. Had ik het geld

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Gewoon perfect! Met de juiste velgen en alles erop. Had ik het geld

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=219235650
                              zoveel uitlaten voor een dieselken :facepalm:
                              mijn autootjes:

Comment

Mag wel een D5 op zijn minst inzitten als je toch voor zo'n model gaat Daarom dat hij wss al een tijdje te koop staat.

Comment

Mag wel een D5 op zijn minst inzitten als je toch voor zo'n model gaat Daarom dat hij wss al een tijdje te koop staat.
                                  op een diesel zou een pijp naar de grond verplicht moeten zijn,als teken van schaamte....
                                  mijn autootjes:

Comment

op een diesel zou een pijp naar de grond verplicht moeten zijn,als teken van schaamte....
                                    Daarom dat de uitlaat op mijn volvo naar beneden steekt tklinkt nu al gelijk een stofzuiger

Comment

idd gaat er wat over voor 163 pk
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
                                        idd gaat er wat over voor 163 pk
                                        Ze hadden er beter de uitlaat erop gestoken met aan beide kanten maar 1 tip. Zo verkoopt heico er denk ik ook

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          Ik weet het zo nog niet ... Heb probleem met mijn geartronic
                                          Bij kickdown een ferme bonk bij terugschakelen. Morgen een$$$ af$praak maken bij de dealer.
                                          Al nieuw$?

Geartronic bij de XC90 van mijn nonkel is eens helemaal vervangen geweest (onder garantie).
                                          Reden weet ik wel niet meer.

Comment

Working...
                                          X