Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van het sportieve uiterlijk van de bolide en dan de ouderwetse donkere houten inleg van binnen...
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenop een diesel zou een pijp naar de grond verplicht moeten zijn,als teken van schaamte....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Iemand interesse in zeer opvallend speciale velgen voor hun Volvo?
Kan ze toch niet smaken moet ik zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenIemand interesse in zeer opvallend speciale velgen voor hun Volvo?
Kan ze toch niet smaken moet ik zeggen2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenIemand interesse in zeer opvallend speciale velgen voor hun Volvo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenop een diesel zou een pijp naar de grond verplicht moeten zijn,als teken van schaamte....'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtenvind die velgen wel mooi eigenlijk, zouden wel passen onder een rode V40!
Comment
-
Comment
-
Nieuwe wagen is gekocht bij volvo select!
Tis een V50 2.0D powershift momentum geworden. Bouwjaar 1/2009 en 60000km. (chameleon blue)
Extra opties (denk ik) verduisterde ruiten achter, lederen interieur, zwarte dakrails.
Spijtig:
- de velgen zijn niet mjn ding ( 16" ceryx)
- standaard radio
Nu moeten er wel nog winterbanden worden opgelgd ( wagen word jaar in CH gebruikt)
Voorkeur gaat uit naar deze (winterband + velg):
Is er geen bedrijf dat zich hiermee bezig houdt maar wat dichter tegen brussel zit?
Wagens staat hier pas volgende week donderdag dus ik kan nog geen fotos trekken.
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenEn de volgende keer eventueel proberen om extra velgen erbij te onderhandelen voor je een krabbel zet. Misschien krijg je zo een stevige korting op die accessoires.
Weet er iemand of men eenvoudig kan upgraden van performance naar high performance audio? Khad er op een hollandse site al iets van gelezen. Jullie ervaringen mee?
Comment
Comment