Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenPerformance is de benaming in Nederland, bij ons noemt het gewoon Base audio. Je kunt zelf de speakers upgraden in de deuren (nieuwe speakers kopen, evt. inclusief bevestigingsring). Je kunt de tweaters in de spiegelkappen ook zelf toevoegen. Dat zou al een mooi verschil in geluid geven naar 't schijnt. iPod/USB ondersteuning kun je zelf inbouwen via GROM-MST (http://www.volvotech.eu/product_info...roducts_id/340).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDie kabels voor die tweeters zitten er al standaard in toch? Dan moet je juist nog zo een rooster hebben ad spiegelkappen & de tweeters zelf, en waarschijnlijk moet deze nog aangesloten worden met een software update
Iemand trouwens een idee of ik miserie ga hebben op de keuring met mijn Serapis-velgen? Maat is 205/50/17. Snelheids en lastindex zijn conform. Op het gelijkvormigheidsattest staan er verschillende maten, maar de genoemde maat staat er niet op. In het boekje (http://esd.volvocars.com/site/owners..._NL_tp8974.pdf p. 159) staat de maat er wel bij. Gewoon om zeker te zijn dat ik volgend jaar geen miserie heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenDat bedoelde ik dus . Welk audio systeem heb jij? Ga je ook de speakers upgraden?
Iemand trouwens een idee of ik miserie ga hebben op de keuring met mijn Serapis-velgen? Maat is 205/50/17. Snelheids en lastindex zijn conform. Op het gelijkvormigheidsattest staan er verschillende maten, maar de genoemde maat staat er niet op. In het boekje (http://esd.volvocars.com/site/owners..._NL_tp8974.pdf p. 159) staat de maat er wel bij. Gewoon om zeker te zijn dat ik volgend jaar geen miserie heb.
Voor die velgen zou ik mij geen zorgen maken. Ik denk dat ze meer gaan kijken naar de trillingen enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk BerichtenAls het in het boekje staat is het goed. Dus geen zorgen maken over die velgen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenNa toch eens de moeite gedaan te hebben om het gelijkvormigheidsattest goed te inspecteren, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een bril of lenzen nodig heb. Of ik moet opnieuw naar school om beter te leren lezen, want het staat er dus wel degelijk op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk BerichtenDes te beter. Dan sta je op dat vlak zeker niet voor verrassingen bij de keuring.
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenPhadroid, ik weet 1 ding. Als we die velgen hebben & eventueel die R-design bumpers wil ik wel eens een photoshoot doen, want dan gaan ze echt af zijn!
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Op het verlanglijstje:
- Achterspoiler
- Gespoten stootstrips
- iPod-integratie
- R-design bodykit
Denk dat het allicht verstandiger is om een MY08/09 te kopen met de helft van die dingen er al op . Mijn vriendin zal het iig niet graag horen, dat verlanglijstje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOpeens ben ik blij met hoe ik mijn auto samengesteld heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenDat was mijn grootste angst. Met die mannen weet je het nooit.
Sure, al weet ik niet voor wanneer dat gaat zijn.
Op het verlanglijstje:
- Achterspoiler
- Gespoten stootstrips
- iPod-integratie
- R-design bodykit
Denk dat het allicht verstandiger is om een MY08/09 te kopen met de helft van die dingen er al op . Mijn vriendin zal het iig niet graag horen, dat verlanglijstje.
Bij mij:
Freja's
R-design body
Sportstuur, pook, pedalen
Xenons
Ipod integratie is echt zalig. Ik heb echt chance dat dat erin gebouwd zat als ik hem kocht. Ik had het eerst niet door dat dat daarin zat.
Comment
-
Xenon daar begin ik niet. De standaard lichtblokken zijn daar niet voor gemaakt, er is geen automatische hoogteregeling noch koplampsproeiers (twee wettelijke verplichtingen). Ik weet dat de volgende auto dat standaard zal hebben, maar tot dan blijf ik er af .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenXenon daar begin ik niet. De standaard lichtblokken zijn daar niet voor gemaakt, er is geen automatische hoogteregeling noch koplampsproeiers (twee wettelijke verplichtingen). Ik weet dat de volgende auto dat standaard zal hebben, maar tot dan blijf ik er af .2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichtenkost ook stukken van mensen als je achteraf nog xenons moet inbouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenOh dat valt best mee als je het doet zoals de rest, een pilot xenon set erin en klaar. Wie zei er hier iets over sproeiers en hoogteregeling? Verblinden, die medeweggebruikers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIsdat verplicht? dan komt het er niet op hoor. En verblinden wil ik ook niet. Wordt geschrapt vd lijst.
Belgische wetgeving betreffende het voeren van xenonverlichting: Alle auto’s die zijn voorzien van xenonverlichting moet voorzien zijn van een automatische niveauregeling en koplamp reiniginginstallatie.
Pilot levert voor de Belgische markt een hoogte regeling en wasinstallatie die u bij de betere Pilot dealer kunt laten installeren.
Heb al veel gelezen dat mensen Pilot xenon installeren, maar nog nooit eigenlijk over de installatie van de bijhorende onderdelen.
Comment
Comment