Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• < dubbele post >
    Last edited by ; 21/08/2012, 21:27.

Comment

• Leuke lijstjes hier! Mijn lijstje zou er zo uit zien:

Probleem is dan enkel dat ik de verkeerde auto heb Dus doen we gewoon wat we zelf leuk vinden!

Ik twijfel enkel nog of ik voor de alu spiegels zou gaan... Wat trouwens ook nog op m'n lijstje staat is de Summum koffergreep, met dat alu stripje... als iemand er eentje weet... ik hoor het graag!

Comment

• Ik heb gisteren gezien dat ze op eBay stonden, die spiegelkappen, tegen een mooie prijs en originele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
          Leuke lijstjes hier! Mijn lijstje zou er zo uit zien:

Probleem is dan enkel dat ik de verkeerde auto heb Dus doen we gewoon wat we zelf leuk vinden!

Ik twijfel enkel nog of ik voor de alu spiegels zou gaan... Wat trouwens ook nog op m'n lijstje staat is de Summum koffergreep, met dat alu stripje... als iemand er eentje weet... ik hoor het graag!
          De Midir icm die kleur is enorm knap op de V50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
            Ik heb gisteren gezien dat ze op eBay stonden, die spiegelkappen, tegen een mooie prijs en originele.
            't rare is dat die geen uitsparing hebben voor de pinkers... wellicht dus niet van een V50...

Comment

't rare is dat die geen uitsparing hebben voor de pinkers... wellicht dus niet van een V50...
              Als Exeres een shoot wil doen, dan mag jij er van mij gerust bij zijn trouwens

Trouwens, je hebt niet meer gereageerd op mijn pm van een tijdje terug. Toevallig vergeten?

Comment

Trouwens, je hebt niet meer gereageerd op mijn pm van een tijdje terug. Toevallig vergeten?
                Oh die fotos wil ik zien dat zal mooi worden

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Dat moest dus Xenobe zijn... Het was al wat later op de avond hé.

Comment

Dat moest dus Xenobe zijn... Het was al wat later op de avond hé.
                    Met ons 3'en dan hé

@Exeres: Waarom de verkeerde auto? :p je hebt toch ook een V50? Dus ik zie het probleem niet Bij mij gewoon de bumpers. De spiegelkappen hoef ik niet. Kvind ze niet mooi op een Donkergrijze.

Comment

Leuke lijstjes hier! Mijn lijstje zou er zo uit zien:

prachtexemplaar deze
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ga de link hier even plaatsen, gezien de geringe reactie. Misschien zijn hier wel meer mensen die raad weten

Comment

idd vergeten... ik maak er werk van!!

Comment

idd vergeten... ik maak er werk van!!
                            Ahum

Daarnet nog eens meegedaan aan die wedstrijd op Facebook voor de V40. Had het eigenlijk allang opgegeven omdat het toch steeds niets was. En ja, zie foto.

Zal wel heel snel weten hoe dat rijdt zeker?
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nice! Knappe kar die V40
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Kom je mij dan eens ophalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Kom je mij dan eens ophalen?
                                  Vanaf dat ik meer weet laat ik iets weten!

Comment

• TOPPER!!! Proficiat!!

Comment

• Merci!

't Is trouwens volgende configuratie die ik heb gekozen om te winnen (a.d.h.v. de tips ook):
                                      - Summum versie
                                      - D2 manueel
                                      - Electric Silver
                                      - Mannan velgen
                                      - Charcoal lederen interieur
                                      - Extra gekozen opties: dubbele laadvloer, pedestrian safety, pano-dak, adaptief dashboard, adaptive cruise

Comment

• Superknappe config..... Wij hebben hem ook in Electric silver staan met pano dak en is beste jammie. Heeft misschien te maken dat ik ook een V60 Electric Silver heb LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                          Superknappe config..... Wij hebben hem ook in Electric silver staan met pano dak en is beste jammie. Heeft misschien te maken dat ik ook een V60 Electric Silver heb LOL
                                          Electric Silver is zeker een kleur dat ik zou overwegen. Je ziet er denk ik niet zo snel iets op (krassen e.d.). Alleen jammer van die motorisatie hé, maar daar kunnen we wel mee leven .

Comment

Working...
                                          X