Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben nieuw hier op het forum
    en ik had graag wat tips gehad om mijn oogappel wat te verfraaien
    voorlopig ziet hij er zo uit . mensen met ideen , fotos ...
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 27/08/2012, 19:25.

Comment

• Ramen tinten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Electric Silver is zeker een kleur dat ik zou overwegen. Je ziet er denk ik niet zo snel iets op (krassen e.d.). Alleen jammer van die motorisatie hé, maar daar kunnen we wel mee leven .
        In de V40 valt de D2 echt goed mee..... Nog niet veel mee gereden maar zal er volgende week eens wat kilometers opzetten vermits de V60 er bijna 10 000 op heeft zitten.

Comment

• ja dat ben ik nog aan het overwegen , maar ik zou eens graag wat tinten zien , ken hier te weinig van , en ik wil niet een overweldigende donkere ruit hebben

Comment

• Proficiat Phacoid! Ik heb ook al enkele keren meegedaan, zonder succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trident Bekijk Berichten
              ik ben nieuw hier op het forum
              en ik had graag wat tips gehad om mijn oogappel wat te verfraaien
              voorlopig ziet hij er zo uit . mensen met ideen , fotos ...
              Oorspronkelijk geplaatst door trident Bekijk Berichten
              ja dat ben ik nog aan het overwegen , maar ik zou eens graag wat tinten zien , ken hier te weinig van , en ik wil niet een overweldigende donkere ruit hebben
              Hier, enkele tips: (de mijne)

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zicht van binnenuit met de ondoorzichtige ruiten (van buitenaf):

Zo.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

Zicht van binnenuit met de ondoorzichtige ruiten (van buitenaf):

Zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Proficiat Phacoid! Ik heb ook al enkele keren meegedaan, zonder succes.
                    Hier hetzelfde, ik heb eigenlijk nooit succes met zo van die wedstrijden
                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                    '08 S60 2.4D
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                      Hier hetzelfde, ik heb eigenlijk nooit succes met zo van die wedstrijden
                      Misschien is het nu tijd om met de lotto te beginnen spelen, misschien heb ik weer geluk.

Ik win trouwens normaal nooit iets. Dat is de hoofdreden dat ik meestal niet deelneem aan wedstrijden

Comment

• Blijft dikke ketel Bompa

Heb ik daar al een ritje in gehad? Ik dacht het niet hé? Komt er wel nog eens van. Al plannen voor eventuele opvolger of voorlopig nog niet aan gedacht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Blijft dikke ketel Bompa

Heb ik daar al een ritje in gehad? Ik dacht het niet hé? Komt er wel nog eens van. Al plannen voor eventuele opvolger of voorlopig nog niet aan gedacht?
                          Danke Stancke
                          Jij hebt hier nog geen ritje mee gedaan
                          We doen dat wel nog eens, want ik heb je Schaab in wolvenpels nog maar 1 keer gezien in de vlucht met vuile zoutkorsten op

Opvolger: Ik heb nog maar amper kilometers gedaan ermee, ik zit nog maar aan 225 000 km
                          Ik wil minstens 400 000.
                          Als de vorige eigenaar zijn XC60 (helemaal full option) wegdoet, kan ik deze wel vervroegd van de hand doen, maar we zijn alletwee niet zo aan hoge wagens. We willen allebei liever een goede break. De vorige eigenaar reed 5j met deze V70, dus ik ben dus zeker nog 3j goed. Da's tegen dan effectief bijna 400 000 km, dus dat zou mooi uitkomen.
                          Anders wordt het ofwel een firmawagen (basic V60) ofwel een V70 in occasie (wat het aanbod is op dat moment of wachten tot ik een vette tegenkom zoals bij deze), of misschien een hele wissel: voor mij een occasie C70 diesel, en een break voor m'n vrouw waarmee we nog op reis kunnen (en de honden in kunnen meenemen).

De vraag stelde zich pas met het "gebonk" in de automaat, m'n vrouw vroeg wat ik zou doen als de automaat moest vernieuwd worden (3 a 4 000 euro) en m'n antwoord was steevast "repareren!".
                          Perfecte kar voor mij, op de te harde vering en 't ontbrekende gat in 't dak na
                          Last edited by Bompa; 27/08/2012, 21:54.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik zou de ruiten iets doorzichtiger willen .
                            blijkbaar werkt dit in percentages , hoeveel procent heeft die mooie ketel van u bompa?

die spoiler achteraan steekt me wel al aardig de ogen uit .
                            eng idee waar ik deze kan vinden? eventeel in auto afbraak?
                            Last edited by ; 28/08/2012, 01:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trident Bekijk Berichten
                              ik zou de ruiten iets doorzichtiger willen .
                              blijkbaar werkt dit in percentages , hoeveel procent heeft die mooie ketel van u bompa?

die spoiler achteraan steekt me wel al aardig de ogen uit .
                              eng idee waar ik deze kan vinden? eventeel in auto afbraak?
                              Ik zou mijn eigen topic nog eens moeten uitpluizen, maar ik dacht 95 pct. Philken heeft ongeveer dezelfde verduisteringsgraad, hij weet het misschien nog.

Spoiler werd vroeger soms te koop aangeboden in groepsaankoop op volvoforum.nl, maar ik weet niet of dat nog gedaan wordt tegenwoordig. Daar zijn in elk geval links te vinden maar pas op voor lelijke namaak.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                                Misschien is het nu tijd om met de lotto te beginnen spelen, misschien heb ik weer geluk.

Ik win trouwens normaal nooit iets. Dat is de hoofdreden dat ik meestal niet deelneem aan wedstrijden
                                Hehe, ik doe een paar keer mee en dan ben ik het beu
                                Ik wil gewoon direct iets winnen
                                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                '08 S60 2.4D
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Coole prijs, phacoid! Waar kunnen we inschrijven voor een testritje? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
                                    Coole prijs, phacoid! Waar kunnen we inschrijven voor een testritje? ;-)
                                    Geen idee, heb ze nog niet gehoord

Comment

• Spoiler is net geen 500 euro geplaatst in de garage
                                      All hail the Ovlov

Comment

• niet je ramen laten tinten
                                        hang een trekhaak en koop een caravan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          niet je ramen laten tinten
                                          hang een trekhaak en koop een caravan

Neen. Laat dat maar aan een hollander.

Comment

Working...
                                          X