Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die is ondertussen al verkocht blijkbaar. Hij wilde mijn S60 niet overnemen en zomaar een auto bijkopen zonder dat mijne verkocht is is een beetje dwaas vind ik. De S60's liggen precies niet goed in de markt.
Ik zoek dus eigenlijk een garage die iets leuks heeft staan en die mijne wil overnemen...
Jammer want die C70 was echt wel knap...
Volgende leasing wagen een V60 ofzo? Problem solved! Op bekijk de vriendin is lief & een C30 als vervanging vd Polo?
leasing heb ik niks te kiezen, merk en model + opties is bij al de werknemers gelijk. off topic: wel beestig om zo 100 grijze astra breaks en zafira's naast elkaar te zien.
ontopic: C30 vindt ze die achterlichten mooi, maar dat is het ook. Ze is een beetje een VW girl aan het worden. Ik daar en tegen zie een XC70 in Ocean race trim hard zitten.
Yup. Dat vind ik eigenlijk een beetje storend. Laatst staan kijken naar een nieuwe (niet dat ik interesse heb) en dat was een afknapper. Zeker als je dan ziet dat de meeste mensen die bumpers tijdens het wassen verwaarlozen en ze hun donkere kleur verliezen.
En ik heb het nog nooit moeten hebben van een XC70. Ik zou eigenlijk graag eens eentje zien met meegespoten bumpers
enige recente Volvo die mij kan bekoren is de S80
vandaag achter een prachtexemplaar gereden(nog met een 'oude nrplaat'(5 tekens): S80T6AWD in't mica wit met donkere 18"ers(allez denk ik want hij reed)
oudere man achter 't stuur, reed 'vlotjes', had moeite met de firmaslet om te volgen(in't optrekken toch)
ik wist niet dat da micawit leverbaar (geweest)is in België
leasing heb ik niks te kiezen, merk en model + opties is bij al de werknemers gelijk. off topic: wel beestig om zo 100 grijze astra breaks en zafira's naast elkaar te zien.
ontopic: C30 vindt ze die achterlichten mooi, maar dat is het ook. Ze is een beetje een VW girl aan het worden. Ik daar en tegen zie een XC70 in Ocean race trim hard zitten.
Vandaag een identieke gezien, prachtig! Wil ik direct voor tekenen.
Comment