Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
    Een Coune, mooi
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Jij hebt teminste een volvo
      Volgende leasing wagen een V60 ofzo? Problem solved! Op bekijk de vriendin is lief & een C30 als vervanging vd Polo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
        Waarschijnlijk niet wat je zoekt maar dit ziet me er wel een proper exemplaar uit.
        Zijn prijs is wel absurd hoog gezien model/leeftijd/km stand.
        De S70 altijd een heel knappe auto gevonden maar toch wel iets te out-dated nu vind ik. En zo'n platte 2.4 iis oo kniet alles denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
        De C70 op LPI niks geworden?
        Die is ondertussen al verkocht blijkbaar. Hij wilde mijn S60 niet overnemen en zomaar een auto bijkopen zonder dat mijne verkocht is is een beetje dwaas vind ik. De S60's liggen precies niet goed in de markt.
        Ik zoek dus eigenlijk een garage die iets leuks heeft staan en die mijne wil overnemen...
        Jammer want die C70 was echt wel knap...
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Volgende leasing wagen een V60 ofzo? Problem solved! Op bekijk de vriendin is lief & een C30 als vervanging vd Polo?
          leasing heb ik niks te kiezen, merk en model + opties is bij al de werknemers gelijk. off topic: wel beestig om zo 100 grijze astra breaks en zafira's naast elkaar te zien.

ontopic: C30 vindt ze die achterlichten mooi, maar dat is het ook. Ze is een beetje een VW girl aan het worden. Ik daar en tegen zie een XC70 in Ocean race trim hard zitten.

Comment

• Zo'n XC70 straalt echt. Alleen jammer van alle zichtbare plastiek

Comment

• bedoel je de plastiek aan de bumpers?

Comment

• Geweldig die OR edities! Mogen ze direct hier voor de deur ploffen! Beetje verder staat er hier een V60 OR! Wat een pracht bak!

Comment

bedoel je de plastiek aan de bumpers?
                  Yup. Dat vind ik eigenlijk een beetje storend. Laatst staan kijken naar een nieuwe (niet dat ik interesse heb) en dat was een afknapper. Zeker als je dan ziet dat de meeste mensen die bumpers tijdens het wassen verwaarlozen en ze hun donkere kleur verliezen.

Comment

• dat maakt hem juist zo mooi, liever deze dan een V70.
                    en bumperblack ligt standaard in mijn autowas-box

maar je hebt gelijk, veel denken van.. het is plastiek, niks van onderhoud.

Comment

dat maakt hem juist zo mooi, liever deze dan een V70.
                      en bumperblack ligt standaard in mijn autowas-box

maar je hebt gelijk, veel denken van.. het is plastiek, niks van onderhoud.
                      De plastiek krijgt bij mij zelf een aparte beurt de mislampen & de grill worden apart gedaan met een borstel

De XC-70 vind ik mooier dan de V70. De V70 lijkt te hard op een boot, de XC-70 is echt een zalige wagen. Hier id buurt rijdt er ook zo eentje rond

Comment

• dikke bak zo'n xc 70
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• En ik heb het nog nooit moeten hebben van een XC70. Ik zou eigenlijk graag eens eentje zien met meegespoten bumpers

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            En ik heb het nog nooit moeten hebben van een XC70. Ik zou eigenlijk graag eens eentje zien met meegespoten bumpers
                            enige recente Volvo die mij kan bekoren is de S80

vandaag achter een prachtexemplaar gereden(nog met een 'oude nrplaat'(5 tekens): S80T6AWD in't mica wit met donkere 18"ers(allez denk ik want hij reed)
                            oudere man achter 't stuur, reed 'vlotjes', had moeite met de firmaslet om te volgen(in't optrekken toch)
                            ik wist niet dat da micawit leverbaar (geweest)is in België
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Ik heb gisteren achter een zwarte S80 V8 gereden (met dealervermelding Recon Oostende). Dàt is me de S80 bij uitstek

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik heb gisteren achter een zwarte S80 V8 gereden (met dealervermelding Recon Oostende). Dàt is me de S80 bij uitstek
                                misschien wel maar ni qua taks, danis de T6 'beter' voor onze portemonnee: evenveel kracht maar 'goedkoper' in taks
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik heb gisteren achter een zwarte S80 V8 gereden (met dealervermelding Recon Oostende). Dàt is me de S80 bij uitstek
                                  Zalig, het geluid van die V8 is echt om kippenvel van te krijgen
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Da's jaarlijks 2200 euro taks afdokken, nadat je eerder al hoogste tarief biv moest betalen. Je moet echt al een masochist zijn
                                    2.0 JTDm

Comment

• Op autoscout staan er twee S80 V8'en te koop voor nog geen €20.000.
                                      Allebei bomvol opties natuurlijk
                                      Hier in de geburen rijdt er ook een XC90 V8 rond.

Comment

leasing heb ik niks te kiezen, merk en model + opties is bij al de werknemers gelijk. off topic: wel beestig om zo 100 grijze astra breaks en zafira's naast elkaar te zien.

ontopic: C30 vindt ze die achterlichten mooi, maar dat is het ook. Ze is een beetje een VW girl aan het worden. Ik daar en tegen zie een XC70 in Ocean race trim hard zitten.
                                        Vandaag een identieke gezien, prachtig! Wil ik direct voor tekenen.

Comment

• Vandaag met een D5 XC60 gereden.

Wat een souplesse dat die kar heeft en die automaat rijdt toch wel goed hoor. Ook genoeg power vind ik. Wel lekker dieselgeluid, amai

Comment

Working...
                                          X