Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• SAM_1393.jpg
    Omdat onze 240 vandaag binnen moest in de garage voor een olielek kregen we dus een vervangwagen. En wat voor een . V70 2.5 benzine-manueel. Rijd zalig, en die motor produceert een fameus plezant geluidje ook.

Comment

• ik heb een tweedehandswagen op het oog. Alleen ken ik Volvo niet zo goed, betrouwbaar qua motor enzovoort...? want er staat toch al 80.000km op de teller bij die occasie

Comment

• Over welk model & jaar gaat het? Best wat meer info geven.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• 80.000? dat is toch 2x niets.
          over welk model gaat het?

ik heb de mijne gekocht aan 130.000.
          en distributieriem bv moet maar vervangen worden op 200.00km.

greets

Comment

• benzine s60 2.4i 20v elegance aut. van 2001

Comment

• Ga voor een turboversie (2.4T). Niet dat de 2.4i niet mee zal kunnen met 't verkeer, verre van, maar in aankoopprijs scheelt 't niks en dan kun je tenminste wat op koppel rijden.

Comment

• Oja en 80.000km da's echt belachelijk weinig km's, ik zou hem zelfs laten staan denk ik omdat dat me precies wat TE weinig lijkt voor een auto van 11 jaar oud, tenzij die km's echt aangetoond kunnen worden en hij elk jaar een oliewissel heeft gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                  [ATTACH=CONFIG]92710[/ATTACH]
                  Omdat onze 240 vandaag binnen moest in de garage voor een olielek kregen we dus een vervangwagen. En wat voor een . V70 2.5 benzine-manueel. Rijd zalig, en die motor produceert een fameus plezant geluidje ook.
                  Da's inderdaad een leuke! Heb dezelfde gehad in diesel, was inderdaad een leuke wagen. Dat tikkeltje sportiever dan de opvolger. Maar toch comfortabel. En in benzine dan nog eens zo plezant uiteraard!

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                  benzine s60 2.4i 20v elegance aut. van 2001
                  Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                  Ga voor een turboversie (2.4T). Niet dat de 2.4i niet mee zal kunnen met 't verkeer, verre van, maar in aankoopprijs scheelt 't niks en dan kun je tenminste wat op koppel rijden.
                  Da's allemaal te zien wat de man wilt he Wouter.
                  Wij hebben recent dezelfde gekocht, maar de manuele versie. 130 000 km, gekende historiek. 2003.
                  Nog steeds een goede aankoop.
                  Ik rijd er niet zo veel mee als met m'n V70, maar elke keer opnieuw geniet ik wel. 't Is eerder een rustige wagen, zeker geen sprinter, en ook met deze kan je op koppel rijden. Natuurlijk doet de turbo het beter. Maar 't is niet dat je wat te kort komt. Integendeel, mijn vrouw geeft steeds te weinig gas omdat het niet echt hoeft
                  Met automaat zal hij nog gezapiger rijden. Maar duw op z'n staart en je kan mooi mee met het verkeer met als extra de verslavende roffel.
                  't Is geen sprintbom. Dat niet. Daarvoor werd de turbo en de R uitgevonden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    Da's inderdaad een leuke! Heb dezelfde gehad in diesel, was inderdaad een leuke wagen. Dat tikkeltje sportiever dan de opvolger. Maar toch comfortabel. En in benzine dan nog eens zo plezant uiteraard!

Da's allemaal te zien wat de man wilt he Wouter.
                    Wij hebben recent dezelfde gekocht, maar de manuele versie. 130 000 km, gekende historiek. 2003.
                    Nog steeds een goede aankoop.
                    Ik rijd er niet zo veel mee als met m'n V70, maar elke keer opnieuw geniet ik wel. 't Is eerder een rustige wagen, zeker geen sprinter, en ook met deze kan je op koppel rijden. Natuurlijk doet de turbo het beter. Maar 't is niet dat je wat te kort komt. Integendeel, mijn vrouw geeft steeds te weinig gas omdat het niet echt hoeft
                    Met automaat zal hij nog gezapiger rijden. Maar duw op z'n staart en je kan mooi mee met het verkeer met als extra de verslavende roffel.
                    't Is geen sprintbom. Dat niet. Daarvoor werd de turbo en de R uitgevonden
                    idd, als cruiser en vergeet niet: er zijn veel tragere dan een 2.4i op baan, tis nu ook geen 'Bompa'auto hé
                    we zijn de laatste jaren verwend geweest qua pk's en koppel omdat we autoliefhebbers zijn, maar deze zal ruimschoots voldoen(de rijplezier geven)
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Klopt, eerste keer dat ik ermee rijd was ik bijna ontgoocheld. Maar ik vergeleek met m'n toen gevitamineerde D5
                      Als je vanuit een V50 komt, of eender welke modale madammenauto, dan weet je het wel. M'n vrouw wil hem al niet meer kwijt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wie gaat er dit weekend (13-10-2012 - 14-10-2012) naar de Volvo klassiekers beurs te Nieuwegein?

Ik ga er alvast zondagnamiddag een kijkje nemen.

'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                        '08 S60 2.4D
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik heb voor 2 dagen een V50 1.6D als vervangwagen. Dat ding heeft mij positief verrast als het op de rijeigenschappen aan komt! Eigenlijk net genoeg power, klinkt niet te rauw voor een 4cil, schakelt fijn. Het stuurgevoel is wel wat minder, maar voor een niet echte driver valt het best mee...

Jammer dat deze uit productie is.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                            ik heb een tweedehandswagen op het oog. Alleen ken ik Volvo niet zo goed, betrouwbaar qua motor enzovoort...? want er staat toch al 80.000km op de teller bij die occasie
                            Voila, zolang men niet verwacht van in een PK-monster te stappen is een Volvo met zo'n 1.6D best aangenaam te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Ik heb voor 2 dagen een V50 1.6D als vervangwagen. Dat ding heeft mij positief verrast als het op de rijeigenschappen aan komt! Eigenlijk net genoeg power, klinkt niet te rauw voor een 4cil, schakelt fijn. Het stuurgevoel is wel wat minder, maar voor een niet echte driver valt het best mee...

Jammer dat deze uit productie is.
                              Bwa dat tegenover een V60 ik zou wel weten wat kiezen als je hem eens naast een V50 R-design wilt zetten, spreken we wel eens af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Voila, zolang men niet verwacht van in een PK-monster te stappen is een Volvo met zo'n 1.6D best aangenaam te noemen.
                                een pk-monster is niet echt nodig nee ;-) mabon, ik kijk dus ng wat voort. pff teveel keuze hé

Comment

• Daarstraks eens bij de volvo garage in aalst binnen gegaan achter een paar spulletjes voor de V50 & binnen stond een S60 R-design in matzwart. Dat zag er wel goed uit. Ook een C30 R-design met RS6 velgen & een two tone wrap. Dak & omlijsting in zwart & onderkant in het wit. Dat was wat minder.

Comment

• foto van die c30, xenobe?

Comment

• Als ik achter de onderdelen ga zal ik er eentje van nemen.

Comment

• Sta ik ook wel zot van. R design, Medusa velgen + eibach verlaging

Comment

• Brecht, is dit niks meer voor u?

Comment

Working...
                                          X