Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Brecht, is dit niks meer voor u?

Té pimp voor mij.
    Een volvo moet er nog stijvol uitzien. Dus dan lijkt me die verlaging/velg combinatie voor mij ideaal.
    Ik heb een C30 op het oog, heeft een R design pakket (bodykitt) (bumpers) maar wel geen spoiler en standaard velgen.
    Interieur is full r design, navi, soundsystem, zwart/witte sportzetels.
    Maarja een spoiler is er snel opgeplakt en velgen kan je ook snel kopen.
    Zoiets zie ik zeker zitten. Denk niet dat ik zoiets rap beu ben. Aangezien je ze weinig ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Té pimp voor mij.
      Een volvo moet er nog stijvol uitzien. Dus dan lijkt me die verlaging/velg combinatie voor mij ideaal.
      Ik heb een C30 op het oog, heeft een R design pakket (bodykitt) (bumpers) maar wel geen spoiler en standaard velgen.
      Interieur is full r design, navi, soundsystem, zwart/witte sportzetels.
      Maarja een spoiler is er snel opgeplakt en velgen kan je ook snel kopen.
      Zoiets zie ik zeker zitten. Denk niet dat ik zoiets rap beu ben. Aangezien je ze weinig ziet.
      De R-design zie je toch weinig. Benieuwd welke je opvolger gaat worden van de Civic. Welke motor had je gedacht?

Comment

De R-design zie je toch weinig. Benieuwd welke je opvolger gaat worden van de Civic. Welke motor had je gedacht?
        2.0D, voor minder doe ik niet. Het is nu al qua vermogen een serieuze stap terug he
        D5 is wel nice, maar in mijn buget vind je die alleen maar met Geartronic automaat. En die is traag...evensnel als een standaard 2.0D met manuele bak. 5 cilinder geluid wel, maar ook de taxen enzo zijn niet mals.

Comment

2.0D, voor minder doe ik niet. Het is nu al qua vermogen een serieuze stap terug he
          D5 is wel nice, maar in mijn buget vind je die alleen maar met Geartronic automaat. En die is traag...evensnel als een standaard 2.0D met manuele bak. 5 cilinder geluid wel, maar ook de taxen enzo zijn niet mals.
          Zo'n 2 liter diesel is wel genoeg hoor voor een C30. Ja natuurlijk een stap terug, maar ik denk dat je er wel qua interieur er wel op vooruit ga gaan. Ach laat hem chippen & zet er een andere uitlaat op & de 5 cilinder geronk is ook prachtig

Comment

• Edit. Dubbelpost.

Comment

• Met chip vlot genoeg ja. Qua interieur ben ik gek van de zweedse styling.
              Het gaat over deze. http://www.2dehands.be/autos/autos/v...x=10000&qq=c30
              Daar spoiler op, medusa velgen onder (antraciet eventueel), eibach verlaging, en rechter uitlaat skytune ala D5 onder en dat is af. Interieur is lekker zo.

Comment

• Niet echt volledig R-design. De pook, stuur, pedalen, inleg... zijn niet van een R-design. De buitenkant is denk ik ook geen R-design, want dan zouden de bumpers in dezelfde kleur gespoten zijn denk ik? Maar ik zou zeggen maak er een werk auto van. Zoals ik met de mijne heb gedaan.

Comment

Niet echt volledig R-design. De pook, stuur, pedalen, inleg... zijn niet van een R-design. De buitenkant is denk ik ook geen R-design, want dan zouden de bumpers in dezelfde kleur gespoten zijn denk ik? Maar ik zou zeggen maak er een werk auto van. Zoals ik met de mijne heb gedaan.
                  Of die bodykit hoe het ook noemt, heeft dezelfde vorm als zo'n R design pakket. En de kleur kon je zo bestellen in een andere kleur, vind het wel iets hebben.
                  Het zijn details idd, maar ik denk het gene wat ik heb opgenoemd als dat eropstaat, dat het al een hele andere auto is. Is over nadenken iig.

Comment

Of die bodykit hoe het ook noemt, heeft dezelfde vorm als zo'n R design pakket. En de kleur kon je zo bestellen in een andere kleur, vind het wel iets hebben.
                    Het zijn details idd, maar ik denk het gene wat ik heb opgenoemd als dat eropstaat, dat het al een hele andere auto is. Is over nadenken iig.
                    Ja dat is waar. Zeker de verlaging + velgen gaan zeer veel uitdoen.

Comment

• Zeg Brecht, Wil je eens met de gechipte 2 liter rijden?
                      (want ik wil wel eens met de EP3 rijden )

Greets

Comment

Dat is nog altijd geen R-design. Zoals Xenobe zei kloppen de interieurdelen niet, al zijn die wel apart te verkrijgen in een pakket (als je maar genoeg geld op tafel wilt leggen). Die kleur is ook niet om warm van te worden

Comment

Dat valt wel mee hoor.
                          Ik heb er hier zo twee 2.4's bollen, dat kost op maandbasis 20 eur meer ofzo. Die 20 eur geeft me wel het genot.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            Dat valt wel mee hoor.
                            Ik heb er hier zo twee 2.4's bollen, dat kost op maandbasis 20 eur meer ofzo. Die 20 eur geeft me wel het genot.
                            Een s60 rijder hier heeft me toch al kunnen overhalen.
                            Dadelijk eens een 2.4 d5 bekijken. Blijkt dat er serieus potentieel in die blokjes zit.
                            Me likes a lot

Comment

• Pff, dat blok:
                              - zalige 5 cylinder roffel
                              - oerdegelijk (onlangs nog met ene meegereden met 300k+ op de teller, rijdt nog even soepel.)
                              - makkelijk chipbaar zonder al te veel risico's.
                              - ...

Kben hier mijn eigen kop weer aan't zotmaken.

Comment

• Ben ook al een weekje aan het zien naar een S60 met D5, gewoon weg om de degelijkheid dat die blokken hebben.

Comment

• D5 D5 D5 aiai geef mij maar de T versie :p en dat op lpg die hebben pas een mooi groffel
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Comment

• Mijne c30, altijd even content van geweest.
                                      Op 18" Nebula's en AP schroefset. Ga binnenkort toch eens zien gaan voor chiptuning (1.6d).

Comment

• Zeer mooie C30. Adapters nodig gehad om die Nebula's passend te maken zeker ?

Comment

• Knappe C30, nog niet gezien, je bent trouwens van de buurt zo te zien (Sint-truiden).
                                          Mijn ogen is open houden dan voor deze.

Comment

Working...
                                          X