Ik kan niks zien maar als je die grijze préfacelift bedoelt vind ik 9k wel véél te veel.. Voor dat geld heb je eentje van 4 jaar jonger met minder km's, een facelift en euro 4.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk kan niks zien maar als je die grijze préfacelift bedoelt vind ik 9k wel véél te veel.. Voor dat geld heb je eentje van 4 jaar jonger met minder km's, een facelift en euro 4.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenBlijft toch een dijk van een auto.
S60R met evolve kit
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenDealer is altijd duurder.
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk zou dat enkel doen als je in Amerika woont. Hier zou ik hem standaard houden & pegasussen onder. Naar het voorbeeld van Bompa
Je kan het vergelijken zoals je bvb. een Vorsteiner kit op een M3 zou steken (wat er ook BEESTIG uit ziet gewoon)
Dit zijn geen brol tuning firmakes hé..
Comment
-
Ik weet ook dat bompa met geen R rondrijdt. Maar ik gaf gwn het voorbeeld van standaard houden, met de juiste velgen eronder.
Ik vind ook dat Evolve een goed bedrijf is & kwaliteit levert. Maar hun bodykits zijn er net iets erover om in Europa rond te rijden. In Amerika is dat totaal anders. Hier zou je daarmee bekeken worden als tjoener als je met zo'n kar rondrijdt.
Comment
-
ik vinnet lelijk die Evolve kitmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet enige aftermarket bedrijf dat voor mij persoonlijk iets zou mogen doen voor mijn Volvo is Heico.
Het enige wat ik aan een R zou veranderen is de uitlaat denk ik.
Standaard is een S60R gewoon een prachtige underdog. Niemand, maar dan ook niemand verwacht aan de lichten zo'n bom onder het koetswerk dat niet van een gewone S60 te onderscheiden is voor een leek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk vind ook dat Evolve een goed bedrijf is & kwaliteit levert. Maar hun bodykits zijn er net iets erover om in Europa rond te rijden. In Amerika is dat totaal anders. Hier zou je daarmee bekeken worden als tjoener als je met zo'n kar rondrijdt.
't Cliché "gelukkig verschillen smaken" klopt echt wel .
Soit zo ziet mijn S60 er uit, veel "OEM'er" kan het niet denk ik, en zo moet dat wel vind ik als daily diesel, een beetje klasse (een R mag wel brute kantjes vertonen!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIdem, Heico maakt nog mooie dingen.
Het enige wat ik aan een R zou veranderen is de uitlaat denk ik.
Standaard is een S60R gewoon een prachtige underdog. Niemand, maar dan ook niemand verwacht aan de lichten zo'n bom onder het koetswerk dat niet van een gewone S60 te onderscheiden is voor een leek.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtendat effect is nog sterker bij een V70R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenSoit zo ziet mijn S60 er uit
Had jij vroeger trouwens geen BBS'en? Of was dat een andere kar waar ik naar zat te gapen? Vond't alleszins vet, zo'n S60 met BBS'en .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk BerichtenInderdaad zeer klassevol. Wat voor motor ligt er in? D5?
Had jij vroeger trouwens geen BBS'en? Of was dat een andere kar waar ik naar zat te gapen? Vond't alleszins vet, zo'n S60 met BBS'en .
Comment
Comment