Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan niks zien maar als je die grijze préfacelift bedoelt vind ik 9k wel véél te veel.. Voor dat geld heb je eentje van 4 jaar jonger met minder km's, een facelift en euro 4.

Comment

• Plus in dat grijs is me dat maar een saaie auto. Om nog maar te zwijgen van de houtinleg

Comment

• Blijft toch een dijk van een auto.

S60R met evolve kit

Comment

• Nee , een R hoort gewoon origineel te zijn! Dit doet me al volledig denken aan een tjoener-kar...

Comment

• Klopt het dat Volvo gaat stoppen met de C30... ?
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• In week 51 rollen de laatsten in ieder geval van de band in Gent.
              Ik hoop het in ieder geval. Mijn autootje zal er enkel zeldzamer door worden en ik zal nooit met een oud model moeten rijden.

Comment

• Als je nu is aan de fabriek passeert kunde de speciale versie van de c30 zien. Die voor amerika bestemd zijm. C30 polestar edition.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                  Ik kan niks zien maar als je die grijze préfacelift bedoelt vind ik 9k wel véél te veel.. Voor dat geld heb je eentje van 4 jaar jonger met minder km's, een facelift en euro 4.
                  Dealer is altijd duurder.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Blijft toch een dijk van een auto.

S60R met evolve kit

Ik zou dat enkel doen als je in Amerika woont. Hier zou ik hem standaard houden & pegasussen onder. Naar het voorbeeld van Bompa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      Dealer is altijd duurder.
                      De vraag is alleen maar of dat altijd terecht is.. Mijne komt ook van een dealer (wel een BMW-dealer welteverstaan maar wel ook gewoon 2 jaar garantie gehad op alles, heb de factuur nog er staat grappig maar waar Premium selection tweedehandswagens op ) en dat was in die tijd (met 6-bak, xenon, leder, m'n perso vereisten) een van de goedkoopste die ik kon vinden in heel BE/DE. Zeker een goede koop geweest tot nu toe

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Ik zou dat enkel doen als je in Amerika woont. Hier zou ik hem standaard houden & pegasussen onder. Naar het voorbeeld van Bompa

Euhm.. Bompa rijdt niet met een R hé. Ik rijd net zoals Bompa met een diesel, dan zou zo'n Evolve-kit er ook een beetje over zijn. Op een R mag dat en staat het gewoon echt DIK.

Je kan het vergelijken zoals je bvb. een Vorsteiner kit op een M3 zou steken (wat er ook BEESTIG uit ziet gewoon)

Dit zijn geen brol tuning firmakes hé..

Comment

• Ik weet ook dat bompa met geen R rondrijdt. Maar ik gaf gwn het voorbeeld van standaard houden, met de juiste velgen eronder.

Ik vind ook dat Evolve een goed bedrijf is & kwaliteit levert. Maar hun bodykits zijn er net iets erover om in Europa rond te rijden. In Amerika is dat totaal anders. Hier zou je daarmee bekeken worden als tjoener als je met zo'n kar rondrijdt.

Comment

• ik vinnet lelijk die Evolve kit
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Het enige aftermarket bedrijf dat voor mij persoonlijk iets zou mogen doen voor mijn Volvo is Heico.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Het enige aftermarket bedrijf dat voor mij persoonlijk iets zou mogen doen voor mijn Volvo is Heico.
                              Idem, Heico maakt nog mooie dingen.

Het enige wat ik aan een R zou veranderen is de uitlaat denk ik.
                              Standaard is een S60R gewoon een prachtige underdog. Niemand, maar dan ook niemand verwacht aan de lichten zo'n bom onder het koetswerk dat niet van een gewone S60 te onderscheiden is voor een leek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                Ik vind ook dat Evolve een goed bedrijf is & kwaliteit levert. Maar hun bodykits zijn er net iets erover om in Europa rond te rijden. In Amerika is dat totaal anders. Hier zou je daarmee bekeken worden als tjoener als je met zo'n kar rondrijdt.

Wat een ander er van denkt welke auto ik heb of hoe m'n auto er uit ziet dat kan me redelijk gestolen worden, moest dat me interesseren dan kon ik evenwel ipv een bompakar gelijk een Volvo een BMW gekocht hebben, altijd algemene aanvaarding dan!

't Cliché "gelukkig verschillen smaken" klopt echt wel .

Soit zo ziet mijn S60 er uit, veel "OEM'er" kan het niet denk ik, en zo moet dat wel vind ik als daily diesel, een beetje klasse (een R mag wel brute kantjes vertonen!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Idem, Heico maakt nog mooie dingen.

Het enige wat ik aan een R zou veranderen is de uitlaat denk ik.
                                  Standaard is een S60R gewoon een prachtige underdog. Niemand, maar dan ook niemand verwacht aan de lichten zo'n bom onder het koetswerk dat niet van een gewone S60 te onderscheiden is voor een leek.
                                  dat effect is nog sterker bij een V70R
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    dat effect is nog sterker bij een V70R
                                    En zo mogelijk nog sterker bij bepaalde van de diesels

Comment

Soit zo ziet mijn S60 er uit
                                      Inderdaad zeer klassevol. Wat voor motor ligt er in? D5?

Had jij vroeger trouwens geen BBS'en? Of was dat een andere kar waar ik naar zat te gapen? Vond't alleszins vet, zo'n S60 met BBS'en .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                                        Inderdaad zeer klassevol. Wat voor motor ligt er in? D5?

Had jij vroeger trouwens geen BBS'en? Of was dat een andere kar waar ik naar zat te gapen? Vond't alleszins vet, zo'n S60 met BBS'en .
                                        Correct en correct.

Comment

• Misschien niet OEM, maar wel ferm dik.

Comment

Working...
                                          X