Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• getunede Volvo's, ik waardeer ze. De mooiste uit Belgie is deze S60 T5 (al bestaat de wagen niet meer)

Comment

• Nu is deze XC90 V8 zijn nieuw project

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        dat effect is nog sterker bij een V70R
        *gniffel*

Comment

• Mijn smaak is: allemaal erover.
          Enige wat ik kan smaken is een ori R-design set. Of subtiele zaken als Alexs60 zijn S60, of Wouter de zijne met z'n BBS-velgen. Of de mijne met wat ik vind dat de mooiste velgen voor een V70 zijn .
          Maar skirts en nieuwe bumperschilden .... nah, zeker niet op de S60/V70.
          Die BMW met Vorsteinerdingen die hier getoond werd dan weer wel, da's homogeen. Bij een S60/V70 lijkt dat altijd op een plakboeltje. Rammel in een bak, vind iets dat lijkt te passen en kleef het ertegen. Dat vind ik toch.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          De vraag is alleen maar of dat altijd terecht is..
          Is een verzekering terecht?
          Is dealergarantie terecht?

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• By the way.... zondag kwam m'n collega m'n V70 terugbrengen en zijn V60 ophalen.
            Ons besluit was identiek. We willen beide de V70

Maar ook identiek in de zin dat tegenover een D3 met automaat, leder en wat extra snufjes, de keuze alweer wat moeilijker zou zijn.
            Een basis V60 met viercilinder 1.6diesel was niet echt geen vergelijk. Maar wel hetgeen ik zou krijgen mocht ik een firmawagen nemen. (basis + multimedia pack, gps, parkeersensoren, rest zo basic als maar kan zijn, dus ook zwart stoffen interieur).
            En toch rijdt die 1.6 verdomd goed in zo een zware auto. Maar het heeft allemaal weinig emotie.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              Is een verzekering terecht?
              Is dealergarantie terecht?

Welke verzekering bedoel je ?

Ik had ook dealergarantie. Ik weet 't klinkt raar, maar toen mijn auto ooit 's binnenmoest voor iets, hebben ze hem van de BMW garage gewoon rechtstreeks naar een Volvo garage gedaan en BMW heeft toen uiteraard die Volvo garage moeten vergoeden . Was wel klote dat ik er voor ver in de Walen moest voor rijden . Wel een gratis vervangwagen en alles gekregen toen (BMW 118d FL).

Comment

• Duurdere aankoopprijs bij een dealer is een soort verzekering die je neemt tegen onverwachte kost.
                En een verzekering wil iedereen betalen, maar een dealergarantie niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Duurdere aankoopprijs bij een dealer is een soort verzekering die je neemt tegen onverwachte kost.
                  En een verzekering wil iedereen betalen, maar een dealergarantie niet.
                  Welja, ik wil maar zeggen dat ik zeker ook een perfecte service en garantie had ondanks dat de aankoopprijs zeer gunstig was toendertijds

Comment

• Ja ok, maar dat is dan het buitenbeentje. Je zegt het zelf, je vond hem nergens zo goedkoop. Chapeau voor jou dat je 't gedaan hebt, en ik vind dat best knap en leuk, maar ik bekijk m'n relatie met m'n dealer als een evenwicht tussen zorgeloosheid en kostprijs omdat ik elke seconde m'n auto moet kunnen betrouwen als het ware (m'n auto is min of meer m'n inkomen).

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ja ok, maar dat is dan het buitenbeentje. Je zegt het zelf, je vond hem nergens zo goedkoop. Chapeau voor jou dat je 't gedaan hebt, en ik vind dat best knap en leuk, maar ik bekijk m'n relatie met m'n dealer als een evenwicht tussen zorgeloosheid en kostprijs omdat ik elke seconde m'n auto moet kunnen betrouwen als het ware (m'n auto is min of meer m'n inkomen).
                      Yep, jij bent zeer content van uw garage, weet ik hoor. Zoals je je wel herinnert heb ik lang zitten zoeken tot ik een garage vond waar ik me eindelijk eens welkom voelde (elke keer over Mons rijden voor een onderhoudje zag ik nu ook niet bepaald zitten ). Heb deze nu al ondertussen eventjes gevonden maar deze verkoopt zelf geen auto's dus de volgende auto die ik moet zoeken zal weer een kwestie van geluk worden en beetje zoek- en speurwerk

Comment

• Finaal ben je beter af, jij kan veranderen van merk
                        Ik zou dat ook wel eens doen maar omwille van de tevredenheid doe ik dat niet.

Ik heb dan weer het voordeel dat ik voorspraak heb op wat op de markt zal komen. Wat in de advertenties verschijnt is meestal wat de meeste vaste klanten niet willen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Nu is deze XC90 V8 zijn nieuw project

Vetjes zo'n XC90 V8. Normaal ben ik niet zo'n tuningfan maar deze kan ik wel smaken.
                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                          '08 S60 2.4D
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Mijn smaak is: allemaal erover.
                            Enige wat ik kan smaken is een ori R-design set.
                            Zelfde hier.

En zeker zo'n verlaagde 4x4 lijkt nergens op wat mij betreft...
                            Het volgende wordt waarschijnlijk een Volvo Globetrotter, verlaagd, met sportvering, met laagprofielbandjes, en in Ferrari-rood.

Comment

• subtiele verlaging en mooi setje velgen...meer heeft een Volvo toch niet nodig? Ohja..een deftige motor (ik wist dat ik iets over het hoofd zag ;-) )

Comment

• ging hij van zijn 60 geen racemachine maken?
                                op welk forum zit hij, kzou wel eens de evolutie van de xc willen lezen
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
                                  subtiele verlaging en mooi setje velgen...meer heeft een Volvo toch niet nodig? Ohja..een deftige motor (ik wist dat ik iets over het hoofd zag ;-) )
                                  check. check. check.

Nog iets: donkere ruiten en schuifdak!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    ging hij van zijn 60 geen racemachine maken?
                                    op welk forum zit hij, kzou wel eens de evolutie van de xc willen lezen

Yap, ging een T6 in met de nodige aanpassingen. Op dit moment weet ik niet waar zen projecten lopen, op TB al niet.

Comment

• Die ex S60 van "kevve" van bovenstaande foto's staat te koop. Dat interieur vind ik trouwens geschift lelijk. Die XC90 vind ik wel nog vet gedaan.

Comment

check. check. check.

Nog iets: donkere ruiten en schuifdak!
                                        bij mij ontbreekt momenteel de subtiele verlaging en 't open dak....
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          Die ex S60 van "kevve" van bovenstaande foto's staat te koop. Dat interieur vind ik trouwens geschift lelijk. Die XC90 vind ik wel nog vet gedaan.

kevve is de fotograaf en een vriend van de eigenaar.
                                          kevve is wel de eigenaar van die oldtimer bmw op air die gepost is in de rally van het zoute

Comment

Working...
                                          X