Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtencheck. check. check.
Nog iets: donkere ruiten en schuifdak!
voor als je uw ramen / opendak moet dicht doen door de regen en je uw motorgeluid niet hoort :p ( en dat gebeurd in belgie nogal veel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenkevve is de fotograaf en een vriend van de eigenaar.
kevve is wel de eigenaar van die oldtimer bmw op air die gepost is in de rally van het zoute
Ah ok sorry. Ik weet alleszinds dat de eigenaar van die S60 hierboven gepost op swedespeed zat als "racerken".
Comment
-
vandaag mijne wagen terug gevonden naast een andere prachtige zweedse schone
en dacht dat beeld ga ik met de mede forum leden delenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Heerlijke reclamespot, Volvo 5-pitters
+ YouTube Video
Toch trots dat ik nog met een échte Volvo rijd die van A tot B Volvo-onderdelen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenMavke: Twee flatnoses!
Maar kom het zijn mooie wagens van een goede tijd spijtig dat die 9000 ni in break bestond denk wel dat dat knap moet geweest zijn.
Comment
-
Veel knapper werd een S60R niet geleverd dan dit (behalve dan mss een FL met meegespoten bumperstrips maar da's een detail).
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Als ik nu eens een naftpomp met een paar duizenden liters naft thuis had staan hé..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenVeel knapper werd een S60R niet geleverd dan dit (behalve dan mss een FL met meegespoten bumperstrips maar da's een detail).
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Als ik nu eens een naftpomp met een paar duizenden liters naft thuis had staan hé..mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk BerichtenLPI geen optie?(kost 3100€ met electronische kopsmering, vuldop naast naftvuldop en tank in plaats van reservewiel)
Wanneer de km's wat dalen terug, komt er sowieso een naft en dan is zo'n R momenteel de grootste kanshebber ook omwille van z'n compromiserend karakter. Performance kom ik nu niet te kort maar daar gaat 't bij mij bij 't kopen van een R zelfs niet om (enfin staat niet in de toplist van waarom ik er een wil).. Wel het feit dat het een R is, 't is speciaal, je ziet ze niet veel rijden, 't is zo'n statische tijdloze auto met alle moderne snufjes die je nodig hebt, comfortabel, HEERLIJKE motor (5-cyl-turbo AWD is tegenwoordig ook zeldzaam los van de RS3/TTRS die een 3-voud kosten), dagelijks inzetbaar doch toch te gebruiken voor een reguliere trackday (remmen een beetje upgraden dan, een setje semi's eventueel) ja, ik ben echt verliefd op die bak.. Mede door m'n huidige auto die het vertrouwen en respect in Volvo geboost heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk heb daar toch al vaak over nagedacht.. Alleen is dat natuurlijk direct 3100 euro (ik weet, je wint dat uiteindelijk wel terug) en sleur je toch weer wat extra gewicht mee. En ik blijf een beetje bang van LPI op een R, ik weet dat jij er zeer over te spreken bent maar heb toch al andere verhalen gehoord ook van een R op gas. Momenteel doe ik ook nog te veel km's (waaronder, los van de normale ritten, gemiddeld zo'n 10x per jaar 1000+ km/dag aan stevige autobahnsnelheden via DE) en vind ik het gemak van een grote dieseltank ook makkelijk, kzou nie om de 3 uur willen/moeten tanken . Ik denk aan 200+ km/h cruisesnelheid dat zo'n R (zelfs met LPI) best nog wat zuipt.. Nu heb ik soms gemiddelde snelheden (op de BC) van over de 160km/h en toch aan een gemiddeld verbruik van zo'n 7l/100km..
Wanneer de km's wat dalen terug, komt er sowieso een naft en dan is zo'n R momenteel de grootste kanshebber ook omwille van z'n compromiserend karakter. Performance kom ik nu niet te kort maar daar gaat 't bij mij bij 't kopen van een R zelfs niet om (enfin staat niet in de toplist van waarom ik er een wil).. Wel het feit dat het een R is, 't is speciaal, je ziet ze niet veel rijden, 't is zo'n statische tijdloze auto met alle moderne snufjes die je nodig hebt, comfortabel, HEERLIJKE motor (5-cyl-turbo AWD is tegenwoordig ook zeldzaam los van de RS3/TTRS die een 3-voud kosten), dagelijks inzetbaar doch toch te gebruiken voor een reguliere trackday (remmen een beetje upgraden dan, een setje semi's eventueel) ja, ik ben echt verliefd op die bak.. Mede door m'n huidige auto die het vertrouwen en respect in Volvo geboost heeft
qua verbruik, reken aan +160 dat je een liter of 14/15 erdoor jaagt
met een tank doe je een 350km à 400km(ringtank van netto 58l) moest ik 'm gebruiken voor langere trips en de koffer niet volledig gebruiken, stak ik er een 2e tank bij achter de achterbank(meestal 80liter netto) dan heb je een rijbereik van meer dan 800kmmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
De R komt er nog wel
Soit, hier nog wat kiekjes van leuke Volvo's.
Een S80 met Pegasus'en gelijk uwe kameraad
Wetende dat je zo'n S80 T6 bi-turbo met 272PK kan kopen voor misschien 3500 euro aankoopprijs, dat die ketels oerdegelijk zijn en je er op gas dus idd goedkoop mee kan rijden, is dat eigenlijk echt wel dé kar voor wie in alle comfort met de nodige power wilt cruisen voor een zacht prijsje.
Comment
-
Vetheid
Wat is al die heisa rond een E30 toch wanneer je zoiets kan kopen Is nóg meer "boxy" (), ook RWD en turbo <3
Achja, probably omdat je ze enkel hier en daar nog terugvindt in Zweden
En goan!
+ YouTube Video
Comment
Comment