Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    De R komt er nog wel

Soit, hier nog wat kiekjes van leuke Volvo's.

Een S80 met Pegasus'en gelijk uwe kameraad

Wetende dat je zo'n S80 T6 bi-turbo met 272PK kan kopen voor misschien 3500 euro aankoopprijs, dat die ketels oerdegelijk zijn en je er op gas dus idd goedkoop mee kan rijden, is dat eigenlijk echt wel dé kar voor wie in alle comfort met de nodige power wilt cruisen voor een zacht prijsje.

idd, 3500€ zonder lpi is de prijs voor een S80T6 van de eerste jaren
    mijn maat heeft 2 jaar geleden ook zoiets gegeven, KW kit eronder(1200€) LPI erin(3100€) R remmen voor en achter(1200€) en 19" R velgen(1200€)en sportuitlaat met racekats(eigen fabrikaat)
    dan kost zoiets snel +10.000€
    ik zal eens vragen wat hij nog zou willen voor de zijne(ik schat een 4500 à 5000€,als hij er afscheid kan van nemen)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Dit wordt de volgende voor mij, deze keer met een 2.4T en handgeschakeld

'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
        '08 S60 2.4D
        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
          Dit wordt de volgende voor mij, deze keer met een 2.4T en handgeschakeld

Met dezelfde velgen & interieur?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Met dezelfde velgen & interieur?

Als het kan wel ja
            Velgen zijn dezelfde als op men coupé dus dat kan het probleem niet zijn.
            '08 S60 2.4D

Comment

Als het kan wel ja
              Velgen zijn dezelfde als op men coupé dus dat kan het probleem niet zijn.
              Zalig gewoon! Hopelijk in de toekomst werkelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Zalig gewoon! Hopelijk in de toekomst werkelijkheid

Het zal nog wel een jaar of 3, maximum 4 duren voor het effectief zo is.
                Ik wil gewoon ooit de cabrio hebben gehad
                '08 S60 2.4D

Comment

• Ik vervoeg de club! En potverdorie, wat een vette foto van die c70!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Verdekke die C70 hierboven.

Dit is ook een prachtige daily: http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-62574813.htm
                    Bordeaux, zwart lederen sportstoelen, aluminium inleg en spaceball-pook met een heerlijke 5 cyl, een echte droomcombinatie voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Verdekke die C70 hierboven.

Dit is ook een prachtige daily: http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-62574813.htm
                      Bordeaux, zwart lederen sportstoelen, aluminium inleg en spaceball-pook met een heerlijke 5 cyl, een echte droomcombinatie voor mij.
                      Niet te vergeten een open dakje (afgaande op de foto's dan toch) en de zéér mooie velgen waarvan de naam mij even ontgaat.

Staat ook al enige tijd bij mijn favorieten op autoscout . Is ondertussen wel al wat gezakt in prijs.

Edit: Tucana of zoiets als ik me niet vergis.
                      Last edited by ; 22/10/2012, 23:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                        Niet te vergeten een open dakje (afgaande op de foto's dan toch) en de zéér mooie velgen waarvan de naam mij even ontgaat.

Staat ook al enige tijd bij mijn favorieten op autoscout . Is ondertussen wel al wat gezakt in prijs.

Edit: Tucana of zoiets als ik me niet vergis.
                        Idd nog opendakje ook. Zalig! Had dat zelf nog niet gezien.
                        Velgen zijn mooi idd, maar een setje Capella's of Pegasusen zouden niet misstaan. En om het af te maken de onderkant van de bumpers en de sideskirts in koetswerkkleur zetten.
                        Last edited by C'Mon; 23/10/2012, 08:27.

Comment

Prachtig, enkel spijtig dat je ze zo weinig ziet rijden.

Comment

cab+ 2.4T=automaat

is de Übercruisevolvo en jij wilt dan zelf in de pot roeren
                            bij die combinatie neem ik de automaatnadelen er wel bij(met zoiets beul je toch nooit)
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Eindelijk iemand die het concept automaat snapt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik zou het toch niet moeten hebben, liever zelf in de naft roeren! Met die turboblokken heb je toch koppel genoeg om schakellui te rijden maar wel de vrijheid om eens een trap of 1-2 terug te schakelen.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Deze vind ik ook zalig en heb ik ook lang over nagedacht: http://www.2dehands.be/autos/autos/v...Fautos%2Fvolvo

Hoewel hij 300.000km ervaring heeft ben ik er bijna zeker van dat het een goeie auto is. Door een liefhebber/kenner onderhouden en verzorgd, ik herken mezelf bijna als ik dat lees. Maar 4500€ en dan nog eens 2500€ lpi dan zit je aan 7000€ voor een (weliswaar prachtige) auto met 300kkm en 15 jaar oud. Valt dat nog te verantwoorden... Waarschijnlijk wel

Ik heb me heel even ingelezen in de c70 en je komt toch veel dezelfde mankementen tegen: abs computer, condensor van de airco, gasklep, ... En dat schrikt af natuurlijk.
                                  Dan begin je toch wat na te denken...
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dan liever de deze.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Goedkoper, minder km's, prachtig kleur (samen met Saffran Yellow imo de knapste kleur op een C70 I), eveneens manueel en 't is dan nog eens een T5 op de koop toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                      Ik zou het toch niet moeten hebben, liever zelf in de naft roeren! Met die turboblokken heb je toch koppel genoeg om schakellui te rijden maar wel de vrijheid om eens een trap of 1-2 terug te schakelen.
                                      Oei.
                                      Ik heb laatstgenoemde ook hoor. Ik kan perfect schakellui rijden. En ik kan perfect met m'n voet regelen of ik twee of één versnelling terugschakel bij het gas geven.
                                      Maar meestal gaat het een stuk eenvoudiger: gewoon intrappen, en zonder nadenken gaat hij het juise aantal versnellingen terug. Je moet natuurlijk een beetje paardjes liggen hebben, maar 't is nu niet dat ik er zo immens veel heb.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Is idd ook niet mis! Had ik nog niet gezien...
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          Oei.
                                          Ik heb laatstgenoemde ook hoor. Ik kan perfect schakellui rijden. En ik kan perfect met m'n voet regelen of ik twee of één versnelling terugschakel bij het gas geven.
                                          Maar meestal gaat het een stuk eenvoudiger: gewoon intrappen, en zonder nadenken gaat hij het juise aantal versnellingen terug. Je moet natuurlijk een beetje paardjes liggen hebben, maar 't is nu niet dat ik er zo immens veel heb.
                                          Bij een diesel ben ik akkoord. Ik had achteraf ook liever een automaat gehad in mijn S60. Maar bij een toch wel sportievere auto op benzine wil ik zelf schakelen.
                                          Ik rij nu regelmatig met pa zijn 9-5 2.0t automaat en de automaat fnuikt die motor volledig. Als ik volgas wil geven aan 2500o/m om wat op koppel op te trekken dan schakelt hij terug en dat wilde ik niet. Als ik net genoeg gas geef zodat hij niet terugschakelt dan is hij traag :s Mja, ik zal het idd niet begrijpen
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X