Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een goede 240 turbo Block, met een goede turbo druk.
op een versnellingsbak van een tractor kan wel iets geven ja, vermits een tractor is gemaakt om veel koppel en lage snelheid te hebben.
en een benzine Block heeft toch wel een hoger koppel bereik en dat geeft rare stoten :p
Gisteren in brussel een rode V60 R-design gezien. Toen hij optrok kwam er wel een mooi geroffel uit, niet te luid, maar wel sportief. Ik wil ook zo'n geluid. Daar achter stond wel een RS6 van waarschijnlijk een prof van de HUB. Toch de voorkeur voor de V60
Waar zit de bediening van de zetelverwarming bij de XC90?
B.v. bij deze wagen: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...86785580000000
Er staat niet bij dat deze zetelverwarming heeft, maar gezien (1) scandinavisch merk en (2) duitse auto en (3) lederen zetelbekleding ... zou me dat verwonderen.
Iemand die me kan duiden of dat erop zit, op basis van de foto's? Thx!
Waar zit de bediening van de zetelverwarming bij de XC90?
B.v. bij deze wagen: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...86785580000000
Er staat niet bij dat deze zetelverwarming heeft, maar gezien (1) scandinavisch merk en (2) duitse auto en (3) lederen zetelbekleding ... zou me dat verwonderen.
Iemand die me kan duiden of dat erop zit, op basis van de foto's? Thx!
Geen zetelverwarming volgens mij, zit normaal op bediening Airco. ( knoppen zijn blanco => rechts op middenconsole naast temperatuurregeling rechts)
Jammer. Narusten zal wel weer een bom duiten kosten...
Edit: ik las net op motortalk.de dat de zetelverwarming van de xc90 sport en de xc90 executive eerder prul zijn. Bij de eerste enkel de middenbaan en in de rugleuning maar tot halverwege de rug, bij de Executive duurt het erg lang tot de termperatuur er is. Zou met de bouwwijze van de zetels te maken hebben e.d.
Iemand?
Inderdaad, zitten op de twee "blanco" knopjes. Je hebt de twee draaiknoppen van de airco, achter de pook, en rechts daarvan de onderste 2 van de 4 knoppen.
Geen zetelverwarming dus.
De zetelverwarming heeft inderdaad een tweetal minuten nodig om warmte te geven, maar onlangs zat ik in een Mondeo en 't was al niet veel beter, integendeel.
Bij mij is het zitvlak en ik schat 2/3 van de rugleuning. Ik dacht dat het niet anders was voor de XC90....
Ik vind het ook een zalige optie, en gebruik het wel veel. De zetelverwarming van de mx-5 is een pak sneller warm dan die van de S60, maar die van de S60 werd in zijn geheel warmer.
Comment