Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    zeg maat, waar vinde gij al die foto's?
    dat is zo even DE perfecte V50 voor mij! (direct dan ook de foto's opgeslaan)
    Swedespeed Die moeten echt onder die van mij komen. Het zijn replica's HRE velgen. Ik ga eens zoeken welke er goed op lijken

Comment

• @Xeno: zoek eens EGR en 1.6D op Volvo-forum, werkt niet altijd zo goed. Geen idee wat je er trouwens wil mee bereiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        @Xeno: zoek eens EGR en 1.6D op Volvo-forum, werkt niet altijd zo goed. Geen idee wat je er trouwens wil mee bereiken?
        Wel, er komt hier soms iemand & die heeft een oud golfke met een nieuwere 1.6d motor in & hij zegt dat de egr aflsuiten een groot verschil geeft qua respons van de wagen. Of het zo is weet ik niet, maar als je het gratis kunt proberen, waarom niet?

Comment

• groot verschil is overdreven hoor.
          mijn vorige passat hebben we 85% dicht gezet via obd.
          reageerde iets beter op de gas, maar veel verschil had dat niet hoor.

en helemaal gratis gaat dat ook niet want in principe moet je een plaatje maken (kopen) om af te dichten.
          weet trouwens niet of je geen foutmelding krijgt bij Volvo?

greets

Comment

• bam!

Comment

bam!

Dat zijn die met echte lamborghini velgen, en is een pre-facelift die de facelift bumpers heeft geinstalleerd Je weg gevonden op swedespeed?

Voor die EGR, zal ik gewoon afwachten wat het bij jou geeft

Comment

• ja ben eens het fototopic aan het doorlopen en ik heb precies wel een liefde voor S40!

Last edited by Ralphke; 06/12/2012, 23:00.

Comment

ja ben eens het fototopic aan het doorlopen en ik heb precies wel een liefde voor S40!

[img]http://i101.photobucket.com/albums/m...18662641_n.jpg[/img]
                  Oh ja!

Comment

• black on black!

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ralph, ik wil die velgen :p vanavond eens voorstellen aan de vriendin

Hier nog wat foto's van de mooiste S40/V50's van Swedespeed:

Het zijn ook diegene die de meeste mods op hun wagen gedaan hebben

Comment

• Ohja die strepen zitten weer in mijn hoofd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Ralph, ik wil die velgen :p vanavond eens voorstellen aan de vriendin

Hier nog wat foto's van de mooiste S40/V50's van Swedespeed:

Het zijn ook diegene die de meeste mods op hun wagen gedaan hebben
                            Wow die is knap! Zijn dat OEM Volvo velgen?

Ik heb echt iets met rode Volvo's.

Comment

Amai ben normaal geen S40/V50 man maar deze, zet maar op d'n oprit, prachtig! Graag in D5 manueel met stage 2 tuning (dpf off/remap) 260PK/620Nm, dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Wow die is knap! Zijn dat OEM Volvo velgen?

Ik heb echt iets met rode Volvo's.
                                Dat zijn OZ superlaggera's. Staan er echt supermooi op! En de diffusor vanachter komt van een ford focus ST.

Comment

wow zeer knap deze
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Kippevel

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                      Kippevel

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Droomauto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Kippevel

+ YouTube Video
                                        Tunneltjes

Comment

• Ik kwam deze tegen in de Volvo-garage in Mechelen. nls vanop het forum hier gaf me wat extra info mee.

ik schreef er een stukje over, hier te lezen: http://www.autofans.be/nieuws/fun/24...an-de-kerstman
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X