Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knappe wagen.
    zal is in mechelen moeten passeren zo te zien :p

enkel spijtig dat hij rood is ( ik weet het persoonlijke smaak, maar rood vin ik niet een mooie kleur voor een wagen)

en waarom lijkt die zo kort :o of is dat gezichts bedrog?

maar wel knap gedaan. misschien een idee voor ook met een 900 te doen :p
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Ze komen op de mijne!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Ze komen op de mijne!
        Ge hebt ze al besteld?

Comment

• Proficiat! Het is niet 100% mijn ding maar als gij ze mooi vindt moet ge der voor gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Ze komen op de mijne!

Die HRE's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Die HRE's?
              Nee die DOTZ'en. Wel met volvo centercap. Ik wil dat afschuwelijk dotz logo niet. HRE's kosten super veel! Op een belgische site gevonde voor 4 velgen zonder banden 6000,- euro Die dotzen met banden zijn 1000 euro.

Comment

• in nederland zijn ze iets goedkoper, geen fan van het merk Dotz eigenlijk

Comment

in nederland zijn ze iets goedkoper, geen fan van het merk Dotz eigenlijk
                  Ik ook niet zo echt van het tjoener merk, maar ik denk wel dat het kwaliteit is & ze zien er juist hetzelfde uit als de HRE's. De dotz centercap komt er toch zowiezo niet op.

Comment

• kwaliteit durf ik niet zeggen, heb al genoeg verhalen gehoord. Zowel eens vragen wat het gewicht is van die velgen, die wegen meestal enorm veel.

Comment

kwaliteit durf ik niet zeggen, heb al genoeg verhalen gehoord. Zowel eens vragen wat het gewicht is van die velgen, die wegen meestal enorm veel.
                      Ik ga eens info vragen bij een bandencentrale die ook DOTZ verdelen. Wie weet kunnen die zeggen of het een no-go is.

EDIT: ze wegen rond de 12kg. Dat is toch verschrikkelijk veel?
                      Last edited by ; 10/12/2012, 16:12.

Comment

• Iemand weet van een goede website voor Volvo velgensets?

Comment

• volvovelgen.com maar die kende je wrs al, marktplaats, ebay

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                            volvovelgen.com maar die kende je wrs al, marktplaats, ebay
                            Ja klopt, die kende ik al.

Wellicht dat er een grote volvo afbraak is welke gekend is om de verkoop van velgen?

Comment

• zoek je een welbepaalde velg?
                              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                zoek je een welbepaalde velg?
                                Een paar dagen geleden heb ik een velg stuk gereden (gebarsten en optisch ook zwaar beschadigd) Als er een Venator velg beschikbaar is, dan zoek ik die... Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik die als 'einzelstück' ga vinden. Bij de dealer kost 1 velg meer dan 500 euro... en dat vind ik veel teveel.

Dus ik zoek 4 velgen:
                                - Odysseus
                                - Sleipner
                                - Fortuna (liefst anthractiet)
                                - Cratus

Allen in 18", bij voorkeur jong tweedehands met goede banden. Budget volledig afhankelijk van de staat van de velgen en de banden, zeg alles tussen de 500 en 1250 euro

Comment

• mijn autootjes:

Comment

• In de states? Kost dat geen vermogen om te laten verzenden? Heb je daar ervaring mee?

Overigens zoek ik hem in de zilveren editie, die verchroomde mogen ze gebruiken om in de Bronx mee rond te toeren

Thx! Toch nog even verder zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                      In de states? Kost dat geen vermogen om te laten verzenden? Heb je daar ervaring mee?

Overigens zoek ik hem in de zilveren editie, die verchroomde mogen ze gebruiken om in de Bronx mee rond te toeren

Thx! Toch nog even verder zoeken.
                                      verzendingskosten uit US kunnen goed meevallen, zijn meestal goed betaalbaar
                                      ik had een viaviaoplossing maar die is enkele maanden in Afghanistan(USmilitair in Duitsland)
                                      mijn autootjes:

Comment

• Wie weet heeft CS-parts nog zo een velg of velgenset.

Comment

• heb je foto's van de velg? anders stuur ze eens naar
                                          Autoservice Van Luchene
                                          Wortegemseweg 7a
                                          8790 Waregem

0473/55.53.94
                                          www.autoservicevanluchene.be
                                          webshop@autoservicevanluchene.be

is zeer gekend hier in de streek voor velgreparatie
                                          kost je een kleine 100€ dacht ik

ik zal ook eens informeren bij CSparts, maar ik betwijfel 't dat hij die heeft liggen
                                          Last edited by Philken; 12/12/2012, 16:37.
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X