Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een D5 , als auto en motorenliefhebber ben je er voor of niet.

Persoonlijk ben ik er al jaren voor gewonnen.(voorheen geherprogrammeerde 126pk versie, nu stock D3 versie)

Je krijgt nagenoeg de souplesse van een 6-cylinder, met een schappelijk verbruik conform een 4-cylinder.

Mits correct onderhoud, nagenoeg niet te verslijten.

Ik huiver bij de gedachte dat ze ermee gaan ophouden.

PS : de vroegere Audi's 5 cylinders waren ook niet te versmaden.

Comment

• Ik zou hem zo ruilen met de mijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Ik zou hem zo ruilen met de mijne.
        Ge leeft maar één keer hé . Uw V50 verpatsen en u een leuke 2.4D of D5 zoeken, vrij veel keuze in DE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          Ge leeft maar één keer hé . Uw V50 verpatsen en u een leuke 2.4D of D5 zoeken, vrij veel keuze in DE.
          Geen diesel meer na deze, niet voor de kilometers die ik maar doe. Eerst op 't gemak september afwachten (maandje gratis V40) en daarna zien we wel wat er gebeurt.

Comment

• Comment

lol moet er nog sneuw zijn :p

en voor de driving for charety 3 zou dat handig zijn blijven mijn remmen misschien cool :p
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
              http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                lol moet er nog sneuw zijn :p

en voor de driving for charety 3 zou dat handig zijn blijven mijn remmen misschien cool :p
                Als die toch zo warm staan, leggen we er juist een goe stuk vlees op, gene bbq meer nodig

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

oei, krijgt diene motor nu nog wel genoeg koeling?????
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• een nieuw soort waterkoeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Als die toch zo warm staan, leggen we er juist een goe stuk vlees op, gene bbq meer nodig

jaja bij de driving for Charity van vorig jaar stonden mijn remmen echt wel warm.

maar of ik het zou aan raden om er uw vlees op te bakken neen, want dan kan jij ook zien dat mijn schijven terug kraaknet zijn en vet vrij :p
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                        jaja bij de driving for Charity van vorig jaar stonden mijn remmen echt wel warm.

maar of ik het zou aan raden om er uw vlees op te bakken neen, want dan kan jij ook zien dat mijn schijven terug kraaknet zijn en vet vrij :p
                        Ik pas dan :p hopelijk heb je het niet voor dit jaar. We zullen samen rijden, dat zal het wat rustiger maken

Comment

• Als ik kom, weet het nog niet zeker, dan sluit ik mij ook het liefste bij een rustige groep aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                            Als ik kom, weet het nog niet zeker, dan sluit ik mij ook het liefste bij een rustige groep aan.
                            In jouw geval zou ik dat zeker doen. Net je rijbewijs.

Kmoet niet veel zeggen, ik heb ook de ervaring nog niet van iemand die al super lang rijdt.

Comment

• Voor de liefhebbers: er staat een review van de S60 Polestar in Evo. ( al komt ie er wel niet zo schitterend uit )

Comment

In jouw geval zou ik dat zeker doen. Net je rijbewijs.

Kmoet niet veel zeggen, ik heb ook de ervaring nog niet van iemand die al super lang rijdt.

Idd, zo is het. Geen onnodige risico's nemen, zeker niet in een streek dat je niet kent.
                                Genieten van het uitzicht aan legale tempo's kan ook leuk zijn.

Comment

• daarnet op de noorderlaan in apen

donkerblauwe oude s80 op wintervelgen INCL doppen met trekhaak en nl-platen...een t6...met een ventje van een jaar of 20 achter het stuur, reed perfect volgens de regels, trok niet snel op aan de sprintlichten...kopsteunen achteraan lagen plat voor maximale zichtbaarheid (wist zelfs niet dat het kon bij een s80)

moooooi

Comment

• T6 op wieldoppen, zalig.

Comment

• steunen lagen plat naar voor

Comment

Wie koopt hem voor een motor swap?

Zowiezo dat de onderdelen zonder motor u 2de hands al 6500 euro opbrengt. En dan heb je een gratis D5 Wel veel kilometers maar die kunnen daar tegen.
                                        Het is inmiddels uitgekomen waardoor de cosmetische mankementen zijn en de vele kilometers. Het is een ex-politiewagen. Afdichtingen in het dak komen dus gewoon door de gaten die erin zaten voor zwaailicht / extra antenne. Ver van weg blijven, dit beestje heeft afgezien.

Edit: hoe zit het trouwens met de interieurafwerking van de V50 ten op zichte van de andere Volvo's zoals de V70/S80/V60? Hebben die ook zoveel piepjes en kraakjes? Trilt het ganse interieur ook mee als je de muziek wat luider durft te zetten?
                                        Last edited by Phacoid; 10/01/2013, 18:37.

Comment

Working...
                                        X