Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
    Het is inmiddels uitgekomen waardoor de cosmetische mankementen zijn en de vele kilometers. Het is een ex-politiewagen. Afdichtingen in het dak komen dus gewoon door de gaten die erin zaten voor zwaailicht / extra antenne. Ver van weg blijven, dit beestje heeft afgezien.

Edit: hoe zit het trouwens met de interieurafwerking van de V50 ten op zichte van de andere Volvo's zoals de V70/S80/V60? Hebben die ook zoveel piepjes en kraakjes? Trilt het ganse interieur ook mee als je de muziek wat luider durft te zetten?
    De mijne kraakte niet, enkel 1 schroefje dat los zat in de middenconsole. Komt het van de middenconsole of ergens anders?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Vorige week was ik even bij Vermant in Mechelen gepasseerd, blijkbaar staat daar een kraaknette P1800 in de showroom, én te koop, 26000 euro als ik me niet vergis

Maar wat een pracht !

Bijgevoegde Bestanden
      All hail the Ovlov

Comment

Edit: hoe zit het trouwens met de interieurafwerking van de V50 ten op zichte van de andere Volvo's zoals de V70/S80/V60? Hebben die ook zoveel piepjes en kraakjes? Trilt het ganse interieur ook mee als je de muziek wat luider durft te zetten?
        Wereld van verschil.. Rijd even met een S60/V70 en stap daarna in bvb een V50 en die voelt maar cheap aan. Je mag gerust 's met de mijne mee. Bijna 2 ton op de klok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          We zullen samen rijden, dat zal het wat rustiger maken
          Weet je ik, onze bompa en die met zijn s60
          Zijden vorig ook dat we traag gingen rijden.
          Maar dat is er ni echt van gekomen :p
          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            Wereld van verschil.. Rijd even met een S60/V70 en stap daarna in bvb een V50 en die voelt maar cheap aan. Je mag gerust 's met de mijne mee. Bijna 2 ton op de klok.
            Ooit... Het moet passen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
              Absoluut. Eigenlijk vind ik de vorige generatie V40 meer Volvo dan de V50. Van alle Volvo's die ik ooit gereden heb voelde de V50 als de goedkoopste aan. Zeker niks mis mee, ik zou er meteen opnieuw voor kiezen, maar het gevoel is gewoon anders.
              2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
              2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
              2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
              1999 Volvo V70 classic 2.5d
              1967 Volvo 123 GT

Comment

• Nochtans zien de oude V40/S40 en de oude modellen gemaakt in samenwerking met Fiat er het goedkoopst uit (uiterlijk dan) in mijn opzicht.

Comment

• samenwerking met fiat

Comment

Nochtans zien de oude V40/S40 en de oude modellen gemaakt in samenwerking met Fiat er het goedkoopst uit (uiterlijk dan) in mijn opzicht.
                    die waren in samenwerking met Masturbashi in Born
                    met Fiat heeft Volvo nog niet samengewerkt
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ooit... Het moet passen hé.
                      Je moet maar PM'en als je eens tijd en zin hebt, dan regelen we wel iets. Ik ben ook van WVL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        daarnet op de noorderlaan in apen

donkerblauwe oude s80 op wintervelgen INCL doppen met trekhaak en nl-platen...een t6...met een ventje van een jaar of 20 achter het stuur, reed perfect volgens de regels, trok niet snel op aan de sprintlichten...kopsteunen achteraan lagen plat voor maximale zichtbaarheid (wist zelfs niet dat het kon bij een s80)

moooooi
                        Is een optie, heeft de mijne ook

Comment

• veiligheid voor alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
                            Vorige week was ik even bij Vermant in Mechelen gepasseerd, blijkbaar staat daar een kraaknette P1800 in de showroom, én te koop, 26000 euro als ik me niet vergis

Maar wat een pracht !

Prachtig gewoon Zo eentje zou ik wel willen, maar wel een stevig prijskaartje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                              Is een optie, heeft de mijne ook
                              wil jij eens een pic van je achterbank pakken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                daarnet op de noorderlaan in apen

donkerblauwe oude s80 op wintervelgen INCL doppen met trekhaak en nl-platen...een t6...met een ventje van een jaar of 20 achter het stuur, reed perfect volgens de regels, trok niet snel op aan de sprintlichten...kopsteunen achteraan lagen plat voor maximale zichtbaarheid (wist zelfs niet dat het kon bij een s80)

moooooi
                                Is een knopje op de middenconsole dat de vergrendeling van de kopsteunen lost, waardoor de veer de kopsteunen naar voor laat klappen. Manueel recht te zetten.

Zat ook al op de S60 en V70 II.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  Is een knopje op de middenconsole dat de vergrendeling van de kopsteunen lost, waardoor de veer de kopsteunen naar voor laat klappen. Manueel recht te zetten.

Zat ook al op de S60 en V70 II.
                                  S60 wist ik(had 't op mijn 2.4d) V70II wist ik niet, ik dacht dat 't altijd een 'handjob' was daar
                                  zopas een V70DR Rdesign rebel blue laten samenstellen:
                                  R-design
                                  R-design convience pack& motion pack+upgrade nr premium
                                  winter line
                                  wintervelgen en banden 17"
                                  parkeersensoren vooraan
                                  OPENDAK
                                  resultaat: 18€ boven budget als ik op de nieuwe jobaanbieding inga
                                  Last edited by Philken; 12/01/2013, 19:15.
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Bij de XC60:

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      S60 wist ik(had 't op mijn 2.4d) V70II wist ik niet, ik dacht dat 't altijd een 'handjob' was daar
                                      zopas een V70DR Rdesign rebel blue laten samenstellen:
                                      R-design
                                      R-design convience pack& motion pack+upgrade nr premium
                                      winter line
                                      wintervelgen en banden 17"
                                      parkeersensoren vooraan
                                      OPENDAK
                                      resultaat: 18€ boven budget als ik op de nieuwe jobaanbieding inga
                                      Excuus, de V70 uiteraard niet.

Ik las er al even van, de reden waarom je een aantal Volvo-configs uitprobeert

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Met welk knopje kan je die achterste hoofdsteunen naar beneden laten? Hadden we hier thuis geen besef van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                          Met welk knopje kan je die achterste hoofdsteunen naar beneden laten? Hadden we hier thuis geen besef van.
                                          Zal een optie zijn ik heb 't ook niet.

Comment

Working...
                                          X