Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo kan je de acceleratie horen én zien

mcs clubman

Comment

• Ik zeg ni dat diesels ni cool zijn.

Maar diesels zijn pas rendabele als ze warm zijn gereden.
      Maar grotendeels van de diesel rijders stoppen al met rijden als de motor net Rendable begint te worden.
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
        Diesels kunnen ook cool zijn

Vanachter mankeert er nog een stickertje: Eat my dust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
          zo kan je de acceleratie horen én zien
          Top mannen, Shark Performance uit de UK. Die gasten weten wel hoe ze die Volvo 5-pitters moeten tunen. De uitdraai die ik een paar pagina's terug heb gepost van die V50 D5 (260PK/620Nm) is deze van het filmpje die je postte. Remap + dpf off (en die Milltek natuurlijk, voornamelijk voor de sound ).

Comment

• bij m'n Focus duurt het soms echt lang eer die warm staat. zeker met deze temperaturen. een ritje sint-niklaas - willebroek via de N16, staat hij aan willebroek nog niet warm. pas als je een dikke 5min 120 kan rijden, wordt die volledig warm. sta je dan echter terug 2 min stil aan de lichten, zie je temperatuurmeter zo terug achteruit gaan.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Soms iemand pdf-brochures van C30 MY 08,09 of 10?
              Wat denken jullie van volgende C30?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Merci!

Comment

• Welke kleuren config zouden jullie nemen voor een V60? Caspian Blue vind ik wel de moeite, maar wat als interieur?

Comment

• Comment

• Ik zou voor zwart gaan of cognackleur.

Comment

• Toevallig een voorbeeld in real life? :-)

Comment

• Comment

• Schermafbeelding 2013-02-03 om 15.34.48_1024.jpgSchermafbeelding 2013-02-03 om 15.35.48_1024.jpg
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                          Welke kleuren config zouden jullie nemen voor een V60? Caspian Blue vind ik wel de moeite, maar wat als interieur?
                          beechwood of softbeige (met volledig beige zetels, niet met de zwarte achterkant), wel allebei met een offblack dashboard.

Beechwood is iets specialer, IRL wel heel erg mooi. Beige is klassieker, maar wel zeer stylish met een donkerblauwe buitenkant.

Een collega rijdt met een Caspian Blue Kinetic, met het zwarte stoffen interieur (Melby-strand). is niet mis mee, maar ook niet specials.

Of de Ocean Race, ook in blauw (heeft wel een hoger matchbox-gehalte), met het beige interieur: zéér mooie zetels, maar mottige alu-inleg op de waterval/middenconsole). Mijn baas heeft een XC60 in deze versie, valt zeker te pruimen (de auto). Is die echter nog verkrijgbaar ?
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                            Welke kleuren config zouden jullie nemen voor een V60? Caspian Blue vind ik wel de moeite, maar wat als interieur?
                            select leder soft beige/offblack is knap
                            dan heb je 2kleuren leder gemixed.
                            dat beechwood vind ik irl wat overdreven.

Ikzelf heb voor sport leder off black gekozen, daar dit de enige mogelijk was qua leder. anders had ik zeker voor softbeige/offblack gekozen.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                              Soms iemand pdf-brochures van C30 MY 08,09 of 10?
                              Wat denken jullie van volgende C30?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Merci!
                              Geen brochures, maar wel de instructieboekjes/handleidingen, mogelijks ben je hier ook al iets mee. Klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Of de Ocean Race, ook in blauw (heeft wel een hoger matchbox-gehalte), met het beige interieur: zéér mooie zetels, maar mottige alu-inleg op de waterval/middenconsole). Mijn baas heeft een XC60 in deze versie, valt zeker te pruimen (de auto). Is die echter nog verkrijgbaar ?

Goeie vraag, had ik ook graag geweten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

Ikzelf heb voor sport leder off black gekozen, daar dit de enige mogelijk was qua leder. anders had ik zeker voor softbeige/offblack gekozen.
                                  Hoe bedoel je, 2 leder kleuren gemixed?

Comment

• Dan zijn de achterkanten van de zetels, de buitenkanten van de deurbekleding, de zijkanten van de middentunnel, onderzijde van het dashboard en de tapijten zwart. Het middenvlak van de deuren, de zittingen en rugleuningen zijn dan beige (kleurcode k102). In feite: alle leer is beige, alle plastiek is zwart.
                                    Volledig beige is kleurcode k112.

Beechwood is altijd tweekleurig: ofwel gecombineerd met zwart, zoals in mijn vorige post, ofwel met beige (wat misselijkmakend is).

PS: kies alsjeblief niet voor een 'espresso' dashboard: dat bruine plastiek is precies afkomstig uit een datsun uit de jaren 70.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                      Goeie vraag, had ik ook graag geweten !
                                      De keuzemogelijkheid staat in elk geval niet meer in de configurator. Bij de stockwagens staan er nog 2, ne blauwen en ne grijzen, allebei nog DrivE.
                                      blauw: http://www.volvostock.be/staticpage/...0-2fb9bad8f923
                                      grijs: http://www.volvostock.be/staticpage/...8-a0b0ecd38b68

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

Daarnet bij de volvo dealer nog eens staan rondneuzen en er stond een V60 black met softbeige/offblack interieur.
                                        dat is dus idd 2 kleuren leder.
                                        magnifiek knap irl
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Nog eens: maak dat
                                          They drive a car from Sweden to the UK to avoid the snow. And it snows in the UK. We got to play in it though, and that cool air probably made it good for at...

Comment

Working...
                                          X