zo kan je de acceleratie horen én zien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zeg ni dat diesels ni cool zijn.
Maar diesels zijn pas rendabele als ze warm zijn gereden.
Maar grotendeels van de diesel rijders stoppen al met rijden als de motor net Rendable begint te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichtenzo kan je de acceleratie horen én zien
Comment
-
bij m'n Focus duurt het soms echt lang eer die warm staat. zeker met deze temperaturen. een ritje sint-niklaas - willebroek via de N16, staat hij aan willebroek nog niet warm. pas als je een dikke 5min 120 kan rijden, wordt die volledig warm. sta je dan echter terug 2 min stil aan de lichten, zie je temperatuurmeter zo terug achteruit gaan.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Schermafbeelding 2013-02-03 om 15.34.48_1024.jpgSchermafbeelding 2013-02-03 om 15.35.48_1024.jpgOorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenWelke kleuren config zouden jullie nemen voor een V60? Caspian Blue vind ik wel de moeite, maar wat als interieur?
Beechwood is iets specialer, IRL wel heel erg mooi. Beige is klassieker, maar wel zeer stylish met een donkerblauwe buitenkant.
Een collega rijdt met een Caspian Blue Kinetic, met het zwarte stoffen interieur (Melby-strand). is niet mis mee, maar ook niet specials.
Of de Ocean Race, ook in blauw (heeft wel een hoger matchbox-gehalte), met het beige interieur: zéér mooie zetels, maar mottige alu-inleg op de waterval/middenconsole). Mijn baas heeft een XC60 in deze versie, valt zeker te pruimen (de auto). Is die echter nog verkrijgbaar ?2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenWelke kleuren config zouden jullie nemen voor een V60? Caspian Blue vind ik wel de moeite, maar wat als interieur?
dan heb je 2kleuren leder gemixed.
dat beechwood vind ik irl wat overdreven.
Ikzelf heb voor sport leder off black gekozen, daar dit de enige mogelijk was qua leder. anders had ik zeker voor softbeige/offblack gekozen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Of de Ocean Race, ook in blauw (heeft wel een hoger matchbox-gehalte), met het beige interieur: zéér mooie zetels, maar mottige alu-inleg op de waterval/middenconsole). Mijn baas heeft een XC60 in deze versie, valt zeker te pruimen (de auto). Is die echter nog verkrijgbaar ?
Goeie vraag, had ik ook graag geweten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenselect leder soft beige/offblack is knap
Ikzelf heb voor sport leder off black gekozen, daar dit de enige mogelijk was qua leder. anders had ik zeker voor softbeige/offblack gekozen.
Comment
-
Dan zijn de achterkanten van de zetels, de buitenkanten van de deurbekleding, de zijkanten van de middentunnel, onderzijde van het dashboard en de tapijten zwart. Het middenvlak van de deuren, de zittingen en rugleuningen zijn dan beige (kleurcode k102). In feite: alle leer is beige, alle plastiek is zwart.
Volledig beige is kleurcode k112.
Beechwood is altijd tweekleurig: ofwel gecombineerd met zwart, zoals in mijn vorige post, ofwel met beige (wat misselijkmakend is).
PS: kies alsjeblief niet voor een 'espresso' dashboard: dat bruine plastiek is precies afkomstig uit een datsun uit de jaren 70.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenGoeie vraag, had ik ook graag geweten !
blauw: http://www.volvostock.be/staticpage/...0-2fb9bad8f923
grijs: http://www.volvostock.be/staticpage/...8-a0b0ecd38b682018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenselect leder soft beige/offblack is knap
Ikzelf heb voor sport leder off black gekozen, daar dit de enige mogelijk was qua leder. anders had ik zeker voor softbeige/offblack gekozen.
Daarnet bij de volvo dealer nog eens staan rondneuzen en er stond een V60 black met softbeige/offblack interieur.
dat is dus idd 2 kleuren leder.
magnifiek knap irl2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment