Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb een probleem te melden

wegens onverwachte wendingen in mijn leven is de tijd die ik heb voor de rondrit serieus geslinkt

dus is mijn vraag of er iemand eventueel het ziet zitten om mij te helpen of het over tenemen ???
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      +1
      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
      '08 S60 2.4D
      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik weet dat er hier wat medewerkers van Dealers ronddwalen dus bij deze: ik zoek dealers waar er een V40 T3 staat die per direct te koop is. Moest iemand evt. weet hebben. Heb op de stockwagen website van Volvo gemerkt dat er een Raw Copper Metallic staat bij Charels, maar dat is zo mijn kleur niet.

Comment

• Ik heb een S60 van 2009, 2.4d 126 pk, topline, RTI, xenon, leder verwarmde zetels, electric silver,...
          Heeft nu 106d k en net groot onderhoud gehad.
          16" originele velgen met winterbanden(2 seizoenen oud) en 18" originele R-velgen voor de zomer(mogen stilaan andere banden onder)
          Daarnaast een opknapper(die goed rijdbaar is): porsche 944 type 1 en 2 vespa's T5 die ik dit jaar zou wegdoen(te weinig tijd om ermee bezig te zijn).
          Dus al bij al genoeg motorisch amusement.

Nu zou ik graag die S60 inruilen voor een C70 maar wel geen 5000 euro opleggen.
          Ik zoek een D5 dus geen psa 2 liter en de nieuwe 2 liters zijn nog te duur.
          Dus mocht er iemand zijn die een C70 staan heeft en die een S60 zoekt.
          Misschien mensen met een beginnend gezin?
          Mag er ook één zijn van 2007, opties en kleur maakt niet zoveel uit.
          Kilometers: minder dan 120000 bij voorkeur.

Is geen dringende zaak zou gewoon tof zijn eens een C70 te hebben.
          De S60 die ik nu rij is in perfecte staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
            Ik weet dat er hier wat medewerkers van Dealers ronddwalen dus bij deze: ik zoek dealers waar er een V40 T3 staat die per direct te koop is. Moest iemand evt. weet hebben. Heb op de stockwagen website van Volvo gemerkt dat er een Raw Copper Metallic staat bij Charels, maar dat is zo mijn kleur niet.
            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Bedankt Evert! Die tweede is me te kaal, maar die eerste is zeker interessant. Moet enkel nog zien of als nieuw aangekocht kan worden (tweedehands zoals op de advertentiepagina staat, betekent weer maar één jaar garantie).

Comment

• Denk dat ik met de eerste gereden heb

Comment

Bedankt Evert! Die tweede is me te kaal, maar die eerste is zeker interessant. Moet enkel nog zien of als nieuw aangekocht kan worden (tweedehands zoals op de advertentiepagina staat, betekent weer maar één jaar garantie).
                  2 jaar fabrieksgarantie is overdraagbaar, auto 'ZOU' ingeschreven zijn jan 2013> garantie tot jan2015
                  veel kans dat 't een directiewagen is waar er Z platen op gehangen hebben> koper= eerste eigenaar
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik weet dat er hier wat medewerkers van Dealers ronddwalen dus bij deze: ik zoek dealers waar er een V40 T3 staat die per direct te koop is. Moest iemand evt. weet hebben. Heb op de stockwagen website van Volvo gemerkt dat er een Raw Copper Metallic staat bij Charels, maar dat is zo mijn kleur niet.
                    Luister even bij Acg in Gent of Novabil in Kortrijk. Dealers hebben verschillende garages, mogelijks hebben ze wel het een of het ander op stock.

Comment

Van plan om de V50 in de verkoop te doen mss? Te hoge kosten voor de boeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichten
                        Van plan om de V50 in de verkoop te doen mss? Te hoge kosten voor de boeg?
                        Voor de boeg? De kosten zijn in het verleden begonnen en sindsdien niet meer gestopt. De auto gaat afhankelijk van de huidige kosten zeer snel weg of blijft nog tot eind dit jaar. Sowieso moet ze de deur uit. In het slechtste geval koop ik mezelf een Lada, volgens mij zou ik daar nog minder mijn broek aan scheuren dan aan de huidige.

Comment

• Zou nu wel niet snel snel een 2dehands kopen die misschien niet echt je volledige goesting is. Dat ga je je later beklagen denk ik.
                          Nieuw kosten ze amper meer dan de 2 bovenstaande en op een goei 2 maand heb je hem ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                            Zou nu wel niet snel snel een 2dehands kopen die misschien niet echt je volledige goesting is. Dat ga je je later beklagen denk ik.
                            Nieuw kosten ze amper meer dan de 2 bovenstaande en op een goei 2 maand heb je hem ook.
                            Dat zou de bedoeling naar eind dit jaar toe zijn. Eigenlijk wil ik een V40 Summum Passion Red met andere diffusor, Motion Pack en Dynamic Pack, dubbele laadvloer. Velgen van de huidige zijn dezelfde maat dus de Freja's en Serapis worden meegenomen. R-design vind ik het geld niet waard als je ziet wat je er allemaal voor mist. Evt. een momentum, dat is goedkoper, maar dan moet er zeker xenon en high perf geluid bij. Die grotere velg bij summum maakt me niet aangezien ik al velgen heb.

Eén ding is zeker: nooit van mijn leven komt er nog iets van PSA binnen. Wat is me dat een hoop rommel. Kan het goed geloven dat die mannen verlies draaien.

Comment

Dat zou de bedoeling naar eind dit jaar toe zijn. Eigenlijk wil ik een V40 Summum Passion Red met andere diffusor, Motion Pack en Dynamic Pack, dubbele laadvloer. Velgen van de huidige zijn dezelfde maat dus de Freja's en Serapis worden meegenomen. R-design vind ik het geld niet waard als je ziet wat je er allemaal voor mist. Evt. een momentum, dat is goedkoper, maar dan moet er zeker xenon en high perf geluid bij. Die grotere velg bij summum maakt me niet aangezien ik al velgen heb.

Eén ding is zeker: nooit van mijn leven komt er nog iets van PSA binnen. Wat is me dat een hoop rommel. Kan het goed geloven dat die mannen verlies draaien.
                              hoe het precies zit bij de V40 weet ik niet maar bij de V60 r-design kan je convenience pack bijpakken, dan krijg je uitrusting gelijkwaardig aan momentum. kost wel wat extra maar dan heb je ze beide.
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Hmm, als je een V40, dik in de opties wil, zal je al gauw boven de €30.000 uitkomen.
                                Is een V70 dan geen alternatief, zoals dit: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/v...v-68408447.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                  Hmm, als je een V40, dik in de opties wil, zal je al gauw boven de €30.000 uitkomen.
                                  Is een V70 dan geen alternatief, zoals dit: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/v...v-68408447.htm

Sinds deze auto (V50) ben ik helaas tot de volgende conclusie gekomen: iedereen had gelijk; tweedehands is een ander zijn miserie. De V40 is vooral voor zijn uiterlijk, lekker compact (heb geen kinderen, wil geen kinderen) en goed te krijgen vol opties). Het is trouwens de meerprijs van de R-design dat ik niet waard vind. Als je voor jezelf een budget opstelt en je merkt dat het of Summum of R-design met een pack of twee is dan is mijn keuze snel gemaakt. Comfort binnenin of looks buiten, conclusie is dat je wat buiten is niet ziet als je binnen zit.

PS: zwart is te onderhoudsgevoelig, ik hou van mijn auto blinkend te houden, maar zwart zie ik niet zitten ;-)

Comment

• Een tweedehands is niet persé een ander zijn miserie. Je moet geluk hebben met een auto, zelfs met een splinternieuwe auto kan je miserie hebben. Je mag dan nog garantie hebben maar als je om de 5 botten bij de garage staat ben je er ook vet mee. Been there done that..

Comment

• Phacoid, ik begrijp je wel hoor. Ik zou nooit een (oudere) tweedehands kopen van een particulier, tenzij ik die persoon al ken.
                                      Maar ik denk wel dat je Volvo Selekt kan vertrouwen, nu ja als je liever een nieuwe hebt, dan is een V40, gelet op jouw voorkeuren, zeker geen slechte keuze. Zeker inzake demowagens zijn er zaakjes te doen (ook omdat in België amper Volvo's op benzine worden verkocht).

Comment

• Dat is 't hem net, het is een Volvo Selekt! Nu gaat maar één iets op, je koopt een tweedehands best van iemand die je kent en die geen problemen heeft met de wagen. Mijn dealer heeft overigens geen enkele V40 benzine staan of zelfs maar in bestelling staan. Eind maart verwachten ze wel een V40 Passion Red R-design D2, die zou ik eens gaan bekijken met de vriendin en testen. Dan natuurlijk niet qua motor (PSA ), maar wel qua comfort, kleine kwelgeestjes, etc.

Met herverkoopwaarde die lager zou zijn door benzine of kleur zit ik echt niet in, want het was eigenlijk de bedoeling op de huidige op te rijden. Aangezien bij de huidige de kosten en problemen zich blijven opstapelen wordt dat een echte no-go. Ik besef trouwens wel goed dat er genoeg mensen zijn die rondrijden die D2/1.6D die je bij veel merken onder de motorkap kan vinden, maar er zijn voldoende bronnen die het echt afraden. Het is zo erg dat je zelfs van de mecaniciëns hoort dat die PSA op niet veel trekt.

Momenteel is het dan ook interessanter om een nieuwe te kopen. Niet dat een nieuwe persé probleemloos is, maar het bij een nieuwe heb ik een andere stok achter de deur die mij wat garanties kan bieden. Oud was de V50 overigens niet, 3 jaar.

Nu moeten we wel alles relativeren, ondanks alles vind ik de V50 een fijne wagen om mee te rijden. Mijn ervaring is dat ik gewoon pech heb met deze. Ik ken ook iemand die een V50 had van maar 4 jaar oud en alleen maar miserie ermee had (nieuw gekocht). Hij heeft die uiteindelijk overgelaten en een andere V50 gekocht waar hij geen problemen mee heeft.
                                        Last edited by Phacoid; 15/02/2013, 14:58.

Comment

• Heb je een PM gestuurd!
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ALexanderGTI; 15/02/2013, 15:41.

Comment

Working...
                                          X