Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mooie facelift op de nieuwe volvo's
vraagje weet er soms iemand als je een xc70 besteld hebt in januari en hij geleverd wordt na 15april of het mogelijk zou zijn het facelift model te hebben of niet ?
mvg
mooie facelift op de nieuwe volvo's
vraagje weet er soms iemand als je een xc70 besteld hebt in januari en hij geleverd wordt na 15april of het mogelijk zou zijn het facelift model te hebben of niet ?
mvg
Ben je zeker dat er al een facelift aankomt tegen 15.04? Heb deze middag immers mijn XC70 besteld (met levering rond 15.04) en dealer heeft er alvast niets over gezegd.
Ben je zeker dat er al een facelift aankomt tegen 15.04? Heb deze middag immers mijn XC70 besteld (met levering rond 15.04) en dealer heeft er alvast niets over gezegd.
proficiat!
nieuws is maar bekend gemaakt rond 16u vandaag
totaal onverwacht voor v,xc70 modellen
natuurlijk zoveel verschilt de facelift xc70 nu ook niet
op de huidige heb je al het nieuwe sensus , en de nieuwe versnellingspook
Van de 960 heeft er ook zo'n verlengde versie bestaan, ik heb daar in ieder geval toch eens een exemplaar van zien rondrijden, geen idee wie voor die verlenging zorgde.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Wel, eindelijk wordt de V70 wat meer mijn smaak. Heb het nooit 100% gehad voor 't huidig model, deze aanpassingen lijken mij wel de moeite, hoe klein ze ook zijn.
Een Volvo moet er "serieus" uitzien, niet te frivool.
Van de 960 heeft er ook zo'n verlengde versie bestaan, ik heb daar in ieder geval toch eens een exemplaar van zien rondrijden, geen idee wie voor die verlenging zorgde.
Comment