Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• forumhulp

philkenhulp

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Inderdaad, merci Philken! Uiteindelijk heb je mij ook al goed geholpen met verschillende zaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        forumhulp

philkenhulp

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Inderdaad, merci Philken! Uiteindelijk heb je mij ook al goed geholpen met verschillende zaken
        forum dient om elkaar te helpen hé
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• mooie facelift op de nieuwe volvo's
          vraagje weet er soms iemand als je een xc70 besteld hebt in januari en hij geleverd wordt na 15april of het mogelijk zou zijn het facelift model te hebben of niet ?
          mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
            mooie facelift op de nieuwe volvo's
            vraagje weet er soms iemand als je een xc70 besteld hebt in januari en hij geleverd wordt na 15april of het mogelijk zou zijn het facelift model te hebben of niet ?
            mvg
            Ben je zeker dat er al een facelift aankomt tegen 15.04? Heb deze middag immers mijn XC70 besteld (met levering rond 15.04) en dealer heeft er alvast niets over gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cego56 Bekijk Berichten
              Ben je zeker dat er al een facelift aankomt tegen 15.04? Heb deze middag immers mijn XC70 besteld (met levering rond 15.04) en dealer heeft er alvast niets over gezegd.
              proficiat!
              nieuws is maar bekend gemaakt rond 16u vandaag
              totaal onverwacht voor v,xc70 modellen
              natuurlijk zoveel verschilt de facelift xc70 nu ook niet
              op de huidige heb je al het nieuwe sensus , en de nieuwe versnellingspook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
                op de huidige heb je al het nieuwe sensus , en de nieuwe versnellingspook
                bedoel je de sensus connected touch?

Comment

• foto's van de feestlift?

auto's met levering voor juni zullen nog préfacelift zijn
                  meestal is de feestlift vanaf juni
                  (was toch vroeger zo)
                  mijn autootjes:

Comment

• Comment

• Wordt weer ff wennen.
                      De neuzen worden wel een beetje VAG eenheidsworst.
                      Gelukkig zijn er nog de uitgesproken konten

Comment

• neus van de 60reeks is 10x mooier geworden, terug meer 'VOLVO'
                        mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                          Van de 960 heeft er ook zo'n verlengde versie bestaan, ik heb daar in ieder geval toch eens een exemplaar van zien rondrijden, geen idee wie voor die verlenging zorgde.
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• V70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              V70
                              idd, ik ben ook bijna verkocht
                              mijn autootjes:

Comment

• Wel, eindelijk wordt de V70 wat meer mijn smaak. Heb het nooit 100% gehad voor 't huidig model, deze aanpassingen lijken mij wel de moeite, hoe klein ze ook zijn.
                                Een Volvo moet er "serieus" uitzien, niet te frivool.

Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                                staat al heel lang te koop

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
                                  Daar heb ik ooit nog eens in meegereden achteraan tijdens een wielerwedstrijd. Speciale ervaring.

Comment

• voor de liefhebbers van verlaagde volvo's

Comment

• Knappe velgen, en "normaal" verlaagd en zonder de overdreven camber zou hij wel knap zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                        Van de 960 heeft er ook zo'n verlengde versie bestaan, ik heb daar in ieder geval toch eens een exemplaar van zien rondrijden, geen idee wie voor die verlenging zorgde.
                                        Het Zweeds bedrijf Nilsson doet die verlengingen

Nilsson är ett ledande specialbilsföretag med Europa som hemmamarknad. Vi tillverkar ambulanser, begravningsbilar, utryckningsfordon med mera

Ze maken ook andere speciale Volvo's.
                                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Working...
                                        X