Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichtenmooie facelift op de nieuwe volvo's
vraagje weet er soms iemand als je een xc70 besteld hebt in januari en hij geleverd wordt na 15april of het mogelijk zou zijn het facelift model te hebben of niet ?
mvg
Comment
-
Ik heb mijn opvolger gevonde
ImageUploadedByTapatalk1361630909.332007.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exeres Bekijk Berichtenbtw, iemand interesse in 18" banden? Maat 235/40/18. Is een veel voorkomende maat bij de Volvo 18" velgen, maar voor een V50 zijn ze net wat te breed. Elk goed bod wordt overwogen. Ze liggen namelijk meer dan in de weg!mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk heb mijn opvolger gevonde
[ATTACH]95382[/ATTACH]
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenMat zwart, grrrrrrrr
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGeef mij maar Passion Red of Rebel Blue.
Heb mat zwart nooit mooi gevonden, mat grijs kan ik op sommige auto's wel smaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenwelke laadindex?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarich Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]95400[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]95401[/ATTACH]
Volvootje met functie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAls je hem wrapt gaat het de herverkoopwaarde niet doen dalen.
Kost natuurlijk wel redelijk wat zo'n wrap. Persoonlijk zou ik ook niet niet doen, veel liever een blinkend kleurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenOnze nieuwe "wrapped" DEMO
Comment
Comment