Vandaag een XC40 zien rijden. Was wat verwarrend, leek een kleine XC60 maar anders
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenVandaag een XC40 zien rijden. Was wat verwarrend, leek een kleine XC60 maar anders
Een V40 Cross Country bedoel je (V40CC)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVandaag heeft de V50 een groot onderhoud gekregen.
185€, het was bijna voor niets.
Heb ook eens gevraagd wanneer de V50 z'n transmissieolie moet vervangen worden.
'nooit' was het antwoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenOnze nieuwe "wrapped" DEMO
Enkel jammer van die grijze spiegels in combinatie met die grijze boord rond de ramen, vind ik echt een afknapper van r design.
Een van de voordelen van de basic is dat hij zwart rond de ramen heeft, vele knapper...
Comment
-
indien de distributieriem al vervangen is(moet tussen de 160 en 180.000km of na 8 jaar gebeuren) is de prijs correct
punten waar je moet opletten: awd:werking, kan je testen door met in't gras of losse ondergrond te gaan staan en hard op te trekken, indien de 4 wielen spinnen= OK
indien enkel de voorwielen spinnen werkt de awd niet(logisch), herstellen kost tussen de 5à600€ tot 3000€mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichtendamn, reageert niet op men mails, zal wel geen nederlands kunnen(ik kan ook geen fran DAMNmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Nu ben ik nooit zo een Volvo-lover geweest en dit waarschijnlijk omdat een Volvo nog nooit mijn pad heeft gekruist, maar ik ben wel een liefhebber van oerdelijke wagens met net dat ietsje meer karakter.
Ik kom regelmatig bij een van onze klanten en deze man heeft een uitgebreidde collectie wagens van recent tot enkele Amerikaanse oudjes
Nu merk ik op dat bij mijn laatste bezoeken hij een Volvo break heeft staan die hij eigenlijk niet zo vaak meer gebruikt, ik heb hem enkele dagen eens bekeken van binnen en buiten en deze Volvo is wel een prachtige kar
Het is een 850 t-5 break dus met maar 60.000km op de teller zou van 1994 zijn. rode buitenkleur met open dak, leder en automaat enz..
Mijn klant heeft deze wagen destijds nieuw gekocht, maar hij heeft een 10tal wagens dus vandaar dat er zo weinig km op staan
Zijn wat meer dagelijkse wagens zijn 2 Bentley's coupe waaronder 1 cabrio, een nieuwe BMW X5M-serie BMW 650 cabrio en nog een VW T5 PanAmerica en dan nog een garage vol met Oldies waaronder 2 Cadilac Eldorado Convertible uit 1957
Nu kunnen we mss wel tot een deal komen dat ik zijn Volvo zou kunnen kopen? Volgens mijn klant is het een ongelofelijke snelle wagen en hij trekt als een speer? niet dat het me daar om te doen is maar zo een wolf en schaapskleren ligt me altijd wel.
Wat zijn de gebreken dat deze wagen op termijn zou kunnen hebben en waar moet ik op letten?
.Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten... Nu kunnen we mss wel tot een deal komen dat ik zijn Volvo zou kunnen kopen? Volgens mijn klant is het een ongelofelijke snelle wagen en hij trekt als een speer? niet dat het me daar om te doen is maar zo een wolf en schaapskleren ligt me altijd wel...
Helaas geen idee wat de typische gebreken zijn...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
Het is een 850 t-5 break dus met maar 60.000km op de teller zou van 1994 zijn. rode buitenkleur met open dak, leder en automaat enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenKlinkt als een schitterende auto! Heb je foto's?Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
Comment