Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten

Nu kunnen we mss wel tot een deal komen dat ik zijn Volvo zou kunnen kopen? Volgens mijn klant is het een ongelofelijke snelle wagen en hij trekt als een speer? niet dat het me daar om te doen is maar zo een wolf en schaapskleren ligt me altijd wel.

Wat zijn de gebreken dat deze wagen op termijn zou kunnen hebben en waar moet ik op letten?

Dit lijkt me echt de geknipte wagen voor jou. Een oersterke snelle tank waar je indien nodig je rechten mee kunt opeisen op de openbare weg. Ik denk dan vooral aan invoegmaneuvers e.d ...

Comment

• In privébericht naar Elwood.

Beste Elwood? of hoe je ook mag noemen?

Citaat, Dit lijkt me echt de geknipte wagen voor jou. Een oersterke snelle tank waar je indien nodig je rechten mee kunt opeisen op de openbare weg. Ik denk dan vooral aan invoegmaneuvers e.d ...

Heb ik nu het gevoel dat je mijn schaduw bent op dit forum? Of zoek je enige aandacht?

Laat het me weten, misschien kunnen we iets afspreken!

Vg

Daniël, ( dat is wel mijn echte naam )
      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

In privébericht naar Elwood.

Citaat, Dit lijkt me echt de geknipte wagen voor jou. Een oersterke snelle tank waar je indien nodig je rechten mee kunt opeisen op de openbare weg. Ik denk dan vooral aan invoegmaneuvers e.d ...

Heb ik nu het gevoel dat je mijn schaduw bent op dit forum? Of zoek je enige aandacht?

Vg

Hallo Daniel,

Je hoeft helemaal niet zo pissed off te reageren dat is nergens voor nodig. Ik reageer op posts en dikwijls ook op de jouwe waarschijnlijk omdat we dezelfde interesse hebben en bijgevolg dezelfde topics lezen.

Ik meen trouwens wat ik zei wanneer ik jouw berichten lees denk ik echt dat die Volvo iets voor jou is. De verwijzing naar rechten opeisen is natuurlijk naar aanleiding van je eerdere beruchte post waar meermaals ook door anderen is naar verwezen. Maar dat is eerder geestig dan persoonlijk bedoeld dus sorry wanneer je je aangevallen voelt...

Trouwens Daniël je kan moeilijk ontkennen dat je zelf regelmatig ook eens een scherp antwoord geeft....

Ps afspreken kan altijd en mijn naam is Pascal
        Last edited by Elwood; 10/03/2013, 21:35.

Comment

Nu ben ik nooit zo een Volvo-lover geweest en dit waarschijnlijk omdat een Volvo nog nooit mijn pad heeft gekruist, maar ik ben wel een liefhebber van oerdelijke wagens met net dat ietsje meer karakter.

Ik kom regelmatig bij een van onze klanten en deze man heeft een uitgebreidde collectie wagens van recent tot enkele Amerikaanse oudjes

Nu merk ik op dat bij mijn laatste bezoeken hij een Volvo break heeft staan die hij eigenlijk niet zo vaak meer gebruikt, ik heb hem enkele dagen eens bekeken van binnen en buiten en deze Volvo is wel een prachtige kar

Het is een 850 t-5 break dus met maar 60.000km op de teller zou van 1994 zijn. rode buitenkleur met open dak, leder en automaat enz..

Wat zijn de gebreken dat deze wagen op termijn zou kunnen hebben en waar moet ik op letten?

.
          Hoi Daniell,nu wil 't toeval dat ik bijna 11 jaar met een 855R gereden heb(eigenlijk zelfde wagen,maar nog ietsje sneller)
          airco goed in de gaten houden,willen wel eens lekken(gasverlies),kachelradiator ook zo eentje;en in de t-5/t-5R/R uitvoeringen lusten ze wel spoorstangen(kun je oplossen door die van ipd te kopen)
          verder zoals gezegd zo degelijk als een tank,eigenlijk nooit echt grote problemen met de mijne gehad(wel handgeschakeld)
          Denk dat je positief verrast gaat zijn(en dan dat geluid)
          gr,walter

ps dat mis ik wel met m'n 6-cylinder(fluisterstil,behalve als je goed optrekt,komt weer dat rauwe boven,i like)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten
            Hoi Daniell,nu wil 't toeval dat ik bijna 11 jaar met een 855R gereden heb(eigenlijk zelfde wagen,maar nog ietsje sneller)
            airco goed in de gaten houden,willen wel eens lekken(gasverlies),kachelradiator ook zo eentje;en in de t-5/t-5R/R uitvoeringen lusten ze wel spoorstangen(kun je oplossen door die van ipd te kopen)
            verder zoals gezegd zo degelijk als een tank,eigenlijk nooit echt grote problemen met de mijne gehad(wel handgeschakeld)
            Denk dat je positief verrast gaat zijn(en dan dat geluid)
            gr,walter

ps dat mis ik wel met m'n 6-cylinder(fluisterstil,behalve als je goed optrekt,komt weer dat rauwe boven,i like)
            heb indertijd ook een 854R gehad en daarna een classic R(idem met een andere neus)
            die kisten blijven gaan, bij de automaat heb je kans op een revisie indien er serieus stevig mee gereden wordt maar met een zo lage kmstand zal je nog lang plezier eraan hebben(ik had pas problems met de v-bak op 230.000km)
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Al dat gepraat... foto's willen we zien!
              Hierbij enkele 'bricks'

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
              Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
              Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
              Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Wieltjes zijn opgeknapt

Comment

• schoon, is dat 18"(lijkt me zo klein....)
                  mijn autootjes:

Comment

• Jaja , meer foto's in het topic op AM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Jaja , meer foto's in het topic op AM.
                      had 't al gezien, heb al de foto's van ons beide veulens zitten vergelijken (ivm verlaging)
                      mijn autootjes:

Comment

• link?

Comment

• Durven?
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zal Polestar* nog met een leuke V40 met 5 cilinder komen. ?

Last edited by ; 16/03/2013, 23:09.

Comment

• Knap...

Is deze hier al voorbij gekomen?

Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 16/03/2013, 23:28.

Comment

• onze kroost ook nog eens posten

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Iemand ervaring met de zwarte lak van volvo op vlak van polieren?
                                  ik moet een vriend z'n XC90 doen en zou wel eens willen weten of dit harde lak is die zich moeilijk laat corrigeren of juist gemakkelijk

Comment

• Harde lak, vergelijkbaar met mijn BMW. Misschien ietsje zachter...

Ik heb wat kleine swirls weg gedaan op de flanken. Ik heb een dap900 met een witte monello-pad en menzerna p2500 en afgewerkt met een zwarte.
                                    Alles netjes weg
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Jaja , meer foto's in het topic op AM.
                                      Waar kunnen we dat vinden ?

Comment

• Banden en velgen van mijn C70 zijn zwaar aan vervanging toe... niemand die een set originele 17" velgen in goede staat te koop weet staan of verkoopt (aan een redelijke prijs) ? Voorkeur gaat uit naar de donkere R velgen om zoiets te bekomen...

Comment

In privébericht naar Elwood.

Vg

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Hallo Daniel,

Je hoeft helemaal niet zo pissed off te reageren dat is nergens voor nodig. Ik reageer op posts en dikwijls ook op de jouwe waarschijnlijk omdat we dezelfde interesse hebben en bijgevolg dezelfde topics lezen.

Ik meen trouwens wat ik zei wanneer ik jouw berichten lees denk ik echt dat die Volvo iets voor jou is. De verwijzing naar rechten opeisen is natuurlijk naar aanleiding van je eerdere beruchte post waar meermaals ook door anderen is naar verwezen. Maar dat is eerder geestig dan persoonlijk bedoeld dus sorry wanneer je je aangevallen voelt...

Trouwens Daniël je kan moeilijk ontkennen dat je zelf regelmatig ook eens een scherp antwoord geeft....

Ps afspreken kan altijd en mijn naam is Pascal
                                          Als er afsproken wordt om ergens te gaan eten moeten jullie het nooit laten om iets te laten weten .

Comment

Working...
                                          X