Oorspronkelijk geplaatst door daniell
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In privébericht naar Elwood.
Beste Elwood? of hoe je ook mag noemen?
Citaat, Dit lijkt me echt de geknipte wagen voor jou. Een oersterke snelle tank waar je indien nodig je rechten mee kunt opeisen op de openbare weg. Ik denk dan vooral aan invoegmaneuvers e.d ...
Heb ik nu het gevoel dat je mijn schaduw bent op dit forum? Of zoek je enige aandacht?
Laat het me weten, misschien kunnen we iets afspreken!
Vg
Daniël, ( dat is wel mijn echte naam )Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIn privébericht naar Elwood.
Citaat, Dit lijkt me echt de geknipte wagen voor jou. Een oersterke snelle tank waar je indien nodig je rechten mee kunt opeisen op de openbare weg. Ik denk dan vooral aan invoegmaneuvers e.d ...
Heb ik nu het gevoel dat je mijn schaduw bent op dit forum? Of zoek je enige aandacht?
Vg
Daniël, ( dat is wel mijn echte naam )
Hallo Daniel,
Je hoeft helemaal niet zo pissed off te reageren dat is nergens voor nodig. Ik reageer op posts en dikwijls ook op de jouwe waarschijnlijk omdat we dezelfde interesse hebben en bijgevolg dezelfde topics lezen.
Ik meen trouwens wat ik zei wanneer ik jouw berichten lees denk ik echt dat die Volvo iets voor jou is. De verwijzing naar rechten opeisen is natuurlijk naar aanleiding van je eerdere beruchte post waar meermaals ook door anderen is naar verwezen. Maar dat is eerder geestig dan persoonlijk bedoeld dus sorry wanneer je je aangevallen voelt...
Trouwens Daniël je kan moeilijk ontkennen dat je zelf regelmatig ook eens een scherp antwoord geeft....
Ps afspreken kan altijd en mijn naam is PascalLast edited by Elwood; 10/03/2013, 21:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenNu ben ik nooit zo een Volvo-lover geweest en dit waarschijnlijk omdat een Volvo nog nooit mijn pad heeft gekruist, maar ik ben wel een liefhebber van oerdelijke wagens met net dat ietsje meer karakter.
Ik kom regelmatig bij een van onze klanten en deze man heeft een uitgebreidde collectie wagens van recent tot enkele Amerikaanse oudjes
Nu merk ik op dat bij mijn laatste bezoeken hij een Volvo break heeft staan die hij eigenlijk niet zo vaak meer gebruikt, ik heb hem enkele dagen eens bekeken van binnen en buiten en deze Volvo is wel een prachtige kar
Het is een 850 t-5 break dus met maar 60.000km op de teller zou van 1994 zijn. rode buitenkleur met open dak, leder en automaat enz..
Wat zijn de gebreken dat deze wagen op termijn zou kunnen hebben en waar moet ik op letten?
.
airco goed in de gaten houden,willen wel eens lekken(gasverlies),kachelradiator ook zo eentje;en in de t-5/t-5R/R uitvoeringen lusten ze wel spoorstangen(kun je oplossen door die van ipd te kopen)
verder zoals gezegd zo degelijk als een tank,eigenlijk nooit echt grote problemen met de mijne gehad(wel handgeschakeld)
Denk dat je positief verrast gaat zijn(en dan dat geluid)
gr,walter
ps dat mis ik wel met m'n 6-cylinder(fluisterstil,behalve als je goed optrekt,komt weer dat rauwe boven,i like)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk BerichtenHoi Daniell,nu wil 't toeval dat ik bijna 11 jaar met een 855R gereden heb(eigenlijk zelfde wagen,maar nog ietsje sneller)
airco goed in de gaten houden,willen wel eens lekken(gasverlies),kachelradiator ook zo eentje;en in de t-5/t-5R/R uitvoeringen lusten ze wel spoorstangen(kun je oplossen door die van ipd te kopen)
verder zoals gezegd zo degelijk als een tank,eigenlijk nooit echt grote problemen met de mijne gehad(wel handgeschakeld)
Denk dat je positief verrast gaat zijn(en dan dat geluid)
gr,walter
ps dat mis ik wel met m'n 6-cylinder(fluisterstil,behalve als je goed optrekt,komt weer dat rauwe boven,i like)
die kisten blijven gaan, bij de automaat heb je kans op een revisie indien er serieus stevig mee gereden wordt maar met een zo lage kmstand zal je nog lang plezier eraan hebben(ik had pas problems met de v-bak op 230.000km)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
schoon, is dat 18"(lijkt me zo klein....)mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJaja , meer foto's in het topic op AM.mijn autootjes:
Comment
-
Knap...
Is deze hier al voorbij gekomen?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Harde lak, vergelijkbaar met mijn BMW. Misschien ietsje zachter...
Ik heb wat kleine swirls weg gedaan op de flanken. Ik heb een dap900 met een witte monello-pad en menzerna p2500 en afgewerkt met een zwarte.
Alles netjes weg2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJaja , meer foto's in het topic op AM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk BerichtenIn privébericht naar Elwood.
Vg
Daniël, ( dat is wel mijn echte naam )Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenHallo Daniel,
Je hoeft helemaal niet zo pissed off te reageren dat is nergens voor nodig. Ik reageer op posts en dikwijls ook op de jouwe waarschijnlijk omdat we dezelfde interesse hebben en bijgevolg dezelfde topics lezen.
Ik meen trouwens wat ik zei wanneer ik jouw berichten lees denk ik echt dat die Volvo iets voor jou is. De verwijzing naar rechten opeisen is natuurlijk naar aanleiding van je eerdere beruchte post waar meermaals ook door anderen is naar verwezen. Maar dat is eerder geestig dan persoonlijk bedoeld dus sorry wanneer je je aangevallen voelt...
Trouwens Daniël je kan moeilijk ontkennen dat je zelf regelmatig ook eens een scherp antwoord geeft....
Ps afspreken kan altijd en mijn naam is Pascal
Comment
Comment