Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat lukt. Maar daarmee is alles gezegd
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Is dit omdat er een facelift is mss? dat alle oude modellen nu snel weg moeten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
        Is dit omdat er een facelift is mss? dat alle oude modellen nu snel weg moeten?
        Waarschijnlijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Ik had ergens gelezen dat je kan kiezen tussen MY13 en MY14, en dat er ni meer veel MY13's zijn.
          Korting dus ook op de facelift.

Comment

• @alle v60rijders: valt bij jullie die start/stop ook al uit wanneer de motor nog serieus koud staat?
            Die bij mij valt altijd uit, ookal staat de motor niet warm. Dat kan toch geen voordeel opleveren? De motor slaat wel na een seconde terug aan na het uitvallen bij koude motor...
            +
            dashboard verlichting schiet soms maar aan 's morgens na enkele km's, dan begint het plots fel te branden. welke niet veranderd van sterkte door aan dat wieltje te draaien...
            Hebben jullie dit ook en is dit normaal?
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Van die koude motor is me dat ook opgevallen. Dacht dat niet gebeurde onder de 3gr?

Comment

• afgelopen weken genoeg onder de 3° grens gereden lijkt me. Die valt evengoed uit.
                Bij de aflevering vertelde verkoper me dat de start stopt niet werkte bij koude motor, onder de x °, te warm, etc...
                Vandaar dat ik me afvraag of dit wel normaal is.

Comment

• dashboardverlichting nog niets van gemerkt.

Valt inderdaad stil bij buitentemperatuur van minder dan drie graden.

Comment

• edit: foutje

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Thomas, met die problemen zou ik best eens aan de garage vertellen, die verlichting zou van in het begin moeten branden. Misschien bijna een platte batterij?

Weet er iemand hoe je in het tellerhuis op dat schermpje je klok en dergerlijke kan zetten, ik zie dat sommige dat hebben maar bij mij kan ik het niet vinden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Is niet mogelijk,
                        Hangt af van je modeljaar waar je klok staat, bij de radio of in je tellerhuis.

Comment

• Spijtig dat ik 3000 euro verzekering per jaar niet zie zitten
                          All hail the Ovlov

Comment

• Verkoper gecontacteerd met de problemen rond dashboard verlichting en start stop die uitvalt bij koude temperaturen.
                            beiden zijn niet normaal dus in de week na pasen maar eens langsgaan in garage en gaan ze ernaar kijken.

Deze morgen trouwens mijn eerste V60 D6 gespot in het wild.
                            wat een mooie verschijning
                            op de E40 richting oostende in drongen denk ik.
                            nr plaat was iets van 1-AFT-XXX

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rafiki Bekijk Berichten
                                http://www.autoscout24.de/Details.as...000&asrc=st|fs

Spijtig dat ik 3000 euro verzekering per jaar niet zie zitten
                                ik betaal maar een 475€ per jaar voor de R
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Jij bent dan ook (bijna) dubbel zo oud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    ik betaal maar een 475€ per jaar voor de R
                                    200€ en 40€ rechtsbijstand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      200€ en 40€ rechtsbijstand
                                      waar? ik wil gerust veranderen
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                                        Cockpitjesgevoel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          waar? ik wil gerust veranderen
                                          Erard, voorwaarde is dat je ook brandverzekering bij hen neemt en je nog een dagelijkse wagen hebt (die niet noodzakelijk bij hen zit). Ben zeer tevreden over hun service.

Nog even de link bij plaatsen http://www.oldtimersweb.be/erard/hob...bbytimers.html
                                          Last edited by Ugeken; 23/03/2013, 09:08.

Comment

Working...
                                          X