Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet dat BBS z'n CH ook in maatje 18" heeft voor op de "kleine Volvo's". Maar 'k vind er ook geen pics van. En bovendien zou 'k 't precies liever OEM houden...

Dit blijft natuurlijk ook erg knap.

De 18" Atreus lijkt er sprekend op ...

... maar ik vrees dat je ze een beetje veel zal zien? Tenminste toch als ze in de optielijst komen (ergens in de lente gebeurt dat).

En op de concept zijn 't 19" met een duidelijk grotere offset. Erg lekker.
    Last edited by ; 23/11/2006, 02:30.

Comment

• En deze, i don't know...

Comment

• het velgenforum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          vooral gekoppeld aan een automaat is die heerlijk

Bobo's approval is a splendid thing to have.

Comment

• leve aw !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Een oude C30 scooptekening met Medusa's.
              't Zal aan de shop liggen, maar die ogen daar minstens 19" op.

'k Vind ze op deze foto weer helemaal niet mis. Op de enige echte goeie foto, met die zilveren S40, vind ik ze net minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

... maar ik vrees dat je ze een beetje veel zal zien? Tenminste toch als ze in de optielijst komen (ergens in de lente gebeurt dat).
                Klopt, dan misschien toch eerder de Medusa.

of de 17"Phorbas, al lijken me die dan weeral iets te braaf...

Comment

het velgenforum
                  Ja.

*schuldig*

Comment

• Hier nog een Volvo-forum dat ik regelmatig bezoek , om in te snuisteren : http://www.vvspy.com/

Comment

• meneer volvo...
                      hoe zit dat met die amazon moteur ?
                      was dat volvo makelij ?

Comment

meneer volvo...
                        hoe zit dat met die amazon moteur ?
                        was dat volvo makelij ?
                        De motor van de Amazon, ik dacht toch wel dat het Volvomakelij betrof.

Comment

• ik heb er geen flauw idee van

Comment

ik heb er geen flauw idee van

Comment

• volvo had met de b familie een erg rijke traditie

hoe kon ik dat vergeten

Comment

• ga vooral verder over jullie wielen, ik heb niets gevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Klopt, dan misschien toch eerder de Medusa.

of de 17"Phorbas, al lijken me die dan weeral iets te braaf...
                                  'k Heb zitten rekenen.

Als ik de Summum niét neem, dan komt de Momentum exact 1.100 EUR goedkoper uit (ik neem wel 't Winter Pack dan, op de Momentum, zodat ik verwarmde zetels en xenon-koplampen heb). Wat ik dan niet heb, zijn de inklapbare buitenspiegels met verlichting (330 EUR daarvoor extra neertellen op de Momentum vind ik teveel, en eigenlijk vind ik het niet meteen de meest nuttige optie), de 17" (Momentum rolt standaard op 16") en het leder.

Ik zou een Momentum nemen om niet extra te betalen voor die buitenspiegels, en omdat ik de offblack/quartz combo (Kalix / T-Tec bekleding) ook erg knap vind. Die moet ik wel eerst in 't echt zien voor ik bestel, want als 't niet naar m'n zin is neem ik toch de Summum.

Als ik de Summum neem, houd ik de 17" tot de zomerbanden op zijn, daarna komen daar wintersloffen op en komt er een setje 18" bij. Welke : koffiedik, op vandaag.
                                  Als ik de Momentum neem, houd ik de 16" en laat er meteen winterbanden op leggen, en komt er meteen een setje 18" bij. Welke : koffiedik, zowel wat de 16" als de 18" betreft.

Die 1.100 EUR die ik dus "uitspaar" door een Momentum te nemen, bekoop ik met "geen leder" (op vandaag geen probleem, moet 't wel eerst voelen), "geen inklapbare buitenspiegels" (no problem, doe ik wel manueel), en door met 16" rond te rijden in de winter.
                                  Dat laatste vind ik niet erg, 't scheelt nog een tikkie qua bandenprijzen ook, al is het weggedrag wel iets minder, én ziet de auto er wel een tik minder mooi uit.

Welke 16"? (nóg een velgenprobleem )

Qua 17" ben ik er eigenlijk uit.
                                  • 17" Mestra (standaard)
                                  • 17" Phorbas ... indien de ruil met de Mestra's me niks kost én indien ze me aanstaan in 't echt
                                  Qua 18" :
                                  • Atreus ...
                                  • ... of Medusa ?
                                  Qua 16" :
                                  • géén Cepheus
                                  • géén Castalia
                                  • géén Rana
                                  • géén Clava
                                  • Caligo ?
                                  • géén Crius
                                  • géén Cursa
                                  • géén Cygnus
                                  • Celeus?

Die laatste, Celeus, zijn erg vreemde velgen. 't Is een beetje dezelfde stijl als de C30 zelf : love it or hate it.

Ik vind ze wel knap...

Comment

En deze, i don't know...

Nemo zal deze wel leuk vinden.

De Atreus is voor mij intrinsiek de mooiste velg maar ik kan hem niet echt smaken op de C30. Ik denk dat de C30 het mooiste is met een simpele velg en Volvo maakt die de laatste tijd niet echt meer. Misschien is de S60R-velg iets voor hem/haar (Sagitta????)

Comment

• Qua kleur ben ik er steeds meer uit.

Ik vermoed dat 't electric silver zou worden, al is het dik tegen m'n goesting dat je 170 EUR extra moet ophoesten voor die tint zilver, vergeleken met het gewone zilver of het orinoco blauw (de twee andere kleuren die nog in de running zijn).

Het orinoco blauw lijkt me op foto soms wat groenig, en dat staat me geen béétje aan. Als het aan de foto ligt : zoveel te beter, dan kan 't zijn dat ik die tint neem. Als 't in 't echt ook zo is, dan moet ik die tint niet hebben.

Gewoon zilver is ook okay, alleen ... in 't electric oogt 'ie zo verdomde knap. Het lijkt een beetje op het avuszilver van Audi RS of op het GT-zilver van Porsche. Ook twee zilvertinten die maar weinig verschillen met het gewone zilver, maar waarvoor extra moet betaald worden. Zou Volvo het bij Porsche en Audi afgekeken hebben, dan?

Comment

Welke 16"? (nóg een velgenprobleem )
                                        ik met een bumperprobleem

Comment

'k Heb zitten rekenen.
                                          Misschien nog eens één of meerdere nachtjes over slapen....

Comment

Working...
                                          X