Eentje vanuit Spanje, zo subtiel!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenIk zou de witte nemen wegens de redenen opgesomd door Philken en omdat de witte ook onder het gamma 'Volvo Selekt' valt, wat toch meer vertrouwen geeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenZaterdag om 10u ga ik de zwarte eens bekijken. Als het mij aanstaat koop ik hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenSucces
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEentje vanuit Spanje, zo subtiel!
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenSleurt er wss veel auto's af. Hoeveel pk heeft zoiets?
wel automaatmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenik dacht een 305 of 315pk
wel automaat2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
kennis van me heeft een Volvo 66DL variomatic staan.
Deze staat al bijna een jaar naast z'n duivenhok vandaag was ik op bezoek en ik vroeg of dat spel nog werkte
hij zei probeer maar eens. Ik stap in en zie de km stand op 682834km staan :o ik moest twee maal het contact aan draaien en wat met het gas pompen
en ben er in geslaagd om hem te starten. Klinkt vrij goed. Enkel de versnellingsbak is wat zoeken in wat je hem steekt maar voor de rest doet hij het heel goed
zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenkennis van me heeft een Volvo 66DL variomatic staan.
Deze staat al bijna een jaar naast z'n duivenhok vandaag was ik op bezoek en ik vroeg of dat spel nog werkte
hij zei probeer maar eens. Ik stap in en zie de km stand op 682834km staan :o ik moest twee maal het contact aan draaien en wat met het gas pompen
en ben er in geslaagd om hem te starten. Klinkt vrij goed. Enkel de versnellingsbak is wat zoeken in wat je hem steekt maar voor de rest doet hij het heel goed
zalig!
en een variomatic kan je maar in vooruit,neutraal en achteruit zettenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenik dacht een 305 of 315pk
wel automaat
Pablo, A4 buiten en dit binnenhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat ze daar geen powershift hebben ingestoken, dat kan ik niet snappen.
Pablo, A4 buiten en dit binnenhalen
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Comment
-
Ze gaat nu al amper boven de 2000 toeren, zonde. Ik moet gewoon af en toe zelf met onze S60 eens rijden om hem het slurpen niet te verleren bij het drinken van de lekkere benzine!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Comment