Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze gaat nu al amper boven de 2000 toeren, zonde. Ik moet gewoon af en toe zelf met onze S60 eens rijden om hem het slurpen niet te verleren bij het drinken van de lekkere benzine!
Ik zie het probleem niet.
Je doet precies of het een straf is om die wagen wakker te schudden
Zijn er specifieke aandachtspunten waarop ik moet letten als ik een tweedehands V70 163pk automaat van 2011 op het oog heb (behalve de gangbare dingen zoals ongewone slijtage...) ? M.a.w.: heeft dat model zwakke punten ?
Zijn er specifieke aandachtspunten waarop ik moet letten als ik een tweedehands V70 163pk automaat van 2011 op het oog heb (behalve de gangbare dingen zoals ongewone slijtage...) ? M.a.w.: heeft dat model zwakke punten ?
voornaamste is dat alles naar behoren werkt en dat de automaat 'smooth' schakelt, hou er wel rekening mee dat 't een redelijk trage schakelaar is
anders ken ik weinig 'slechte' punten van de V70III
Net getest ook, en het schakelen verloopt inderdaad heel soepel, maar (eveneens inderdaad) niet snel.
Gelukkig zit er wel de mogelijkheid bij om manueel te schakelen .
Verder reed hij prima, zag er prima uit, niks op aan te merken, en de prijs zat goed... dus gekocht .
De Mondeo gaat een van de volgende dagen in "storage" voor een jaar of twee, met bijna 270.000 km. tijdelijk even op rust dus, tot de oudste hier thuis begint te rijden.
Je krijgt daar toch niets meer voor, en er zijn nog steeds geen kosten aan, dus die buiten gooien zou zonde zijn hé.
En opbaasbare vering. Is dat voor als je de achterbank neerlegt en met de baas de koffer induikt ofzo?
Wat je die Volvo's wel kan nageven is dat ze zeer goed verouderen. Die bak is van december 1988 en ziet er nog steeds uit als een kar geboren eind de nineties. Puik werk, Volvo!
En opbaasbare vering. Is dat voor als je de achterbank neerlegt en met de baas de koffer induikt ofzo?
Wat je die Volvo's wel kan nageven is dat ze zeer goed verouderen. Die bak is van december 1988 en ziet er nog steeds uit als een kar geboren eind de nineties. Puik werk, Volvo!
Ja, echt wel een uniek stuk, 10 jaar voor op alle andere V70's. En 1000 kW per liter, wie haalt dat tegenwoordig nog?
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment