Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenZe gaat nu al amper boven de 2000 toeren, zonde. Ik moet gewoon af en toe zelf met onze S60 eens rijden om hem het slurpen niet te verleren bij het drinken van de lekkere benzine!
Je doet precies of het een straf is om die wagen wakker te schudden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenInderdaad! Nog een reden gevonden om toch iets langer te wachten en dan te genieten van gloednieuwe echte Volvo-motoren'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenZijn er specifieke aandachtspunten waarop ik moet letten als ik een tweedehands V70 163pk automaat van 2011 op het oog heb (behalve de gangbare dingen zoals ongewone slijtage...) ? M.a.w.: heeft dat model zwakke punten ?
anders ken ik weinig 'slechte' punten van de V70IIImijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Merci !
Net getest ook, en het schakelen verloopt inderdaad heel soepel, maar (eveneens inderdaad) niet snel.
Gelukkig zit er wel de mogelijkheid bij om manueel te schakelen .
Verder reed hij prima, zag er prima uit, niks op aan te merken, en de prijs zat goed... dus gekocht .
De Mondeo gaat een van de volgende dagen in "storage" voor een jaar of twee, met bijna 270.000 km. tijdelijk even op rust dus, tot de oudste hier thuis begint te rijden.
Je krijgt daar toch niets meer voor, en er zijn nog steeds geen kosten aan, dus die buiten gooien zou zonde zijn hé.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
Wat je die Volvo's wel kan nageven is dat ze zeer goed verouderen. Die bak is van december 1988 en ziet er nog steeds uit als een kar geboren eind de nineties. Puik werk, Volvo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenEn opbaasbare vering. Is dat voor als je de achterbank neerlegt en met de baas de koffer induikt ofzo?
Wat je die Volvo's wel kan nageven is dat ze zeer goed verouderen. Die bak is van december 1988 en ziet er nog steeds uit als een kar geboren eind de nineties. Puik werk, Volvo!VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBAM!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door namaz Bekijk Berichtenbam!
Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
staat in de buurt van de Wondelgembrug
en in Erpe-MEre staat er ook zo ene
vraag mij af wie dat koopt?
Comment
Comment