Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Openen en sluiten gaan zowel bij de V70 als bij Mondeo en Leon.

Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk

Comment

• Zo'n klassieke Volvo blijft echt prachtig!

Comment

• wat een slee

Comment

• ImageUploadedByTapatalk1372881905.523316.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Die 960 noem ik nu echt eens een limousine, prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              wat een slee
              idd dat is het van het wat volvo in de jaren 90 te bieden had.
              en als je die site is goed beziet isdat een bedrijf dat weet wat ze kopen.

man man die hebben mooi grief staan :o
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
              http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
              http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• 960 executive en dan nog wel een level III, zalig
                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                '08 S60 2.4D
                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ik ben zowat aant het twijfelen om deze in huis te halen :

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Zit wel met roest aan de achterste spatborden en verder onderaan naar achter, interieur is versleten, heeft bijna 300.000km, hangt duidelijk door zijn veren achteraan, chroomlijst bestuurdersdeur is weg,...

Wat is dat echt waard en wat zijn verder de zwakke punten van zo een 244?
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Comment

• Misschien niet in het juiste topic maar hier zitten de meeste Volvo kenners denk ik.
                      Ik heb een V50 1.6d van eind 2008 (my2009) me 109 000km op. nooit prob gehad. nu juist in panne gevallen.
                      Vrouw schakelt terug en remt af voor lichten aan de lichten valt hij stil. Ze wil terug starten en hij wil niet. Lampje van de olie blijft ook branden. Ik ben daar 30 min later en start de wagen zonder probleem.
                      Iemand een idee? ik weet dat het weinig informatie is.

(Wagen moest 3000km geleden onderhoud gehad hebben maar dat doe ik zelf deze week.
                      Tot over 6maand deed hij genoeg km om te regeneren maar nu niet meer. volgende zal benzine worden.)

Comment

• Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• bij mijn V60 lukt dat ramen openen/sluiten niet met de sleutel.
                          Bij mijn seat ging dat wel maar nu mag ik zo lang als ik wil op openen/sluiten drukken, de ramen bewegen niet.
                          wel handig om raampje even open te zetten vanop afstand.
                          Nu moet ik steeds sleutel in contact gaan steken en contact even aanleggen voor raam open te zetten.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                            bij mijn V60 lukt dat ramen openen/sluiten niet met de sleutel.
                            Bij mijn seat ging dat wel maar nu mag ik zo lang als ik wil op openen/sluiten drukken, de ramen bewegen niet.
                            wel handig om raampje even open te zetten vanop afstand.
                            Nu moet ik steeds sleutel in contact gaan steken en contact even aanleggen voor raam open te zetten.
                            Wel raar dat het bij een ouder model V50 wel lukt & een nieuwe V60 lukt het dan niet.

Comment

• bij de V60 van mijn ma werkt het ook, dus het zal wel ergens een instelling zijn. Misschien eens zoeken in de menus?
                              1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Of heb je wel lang genoeg geduwt Thomas? Klinkt stom, maar soms moet ik een paar seconden duwen vooraleer het werkt.

Comment

• Mijn V60 doet het wel. Ik moet wel langer duwen dan bij onze vorige/andere auto's

Sent from my iPad using Tapatalk
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
                                    Misschien niet in het juiste topic maar hier zitten de meeste Volvo kenners denk ik.
                                    Ik heb een V50 1.6d van eind 2008 (my2009) me 109 000km op. nooit prob gehad. nu juist in panne gevallen.
                                    Vrouw schakelt terug en remt af voor lichten aan de lichten valt hij stil. Ze wil terug starten en hij wil niet. Lampje van de olie blijft ook branden. Ik ben daar 30 min later en start de wagen zonder probleem.
                                    Iemand een idee? ik weet dat het weinig informatie is.

(Wagen moest 3000km geleden onderhoud gehad hebben maar dat doe ik zelf deze week.
                                    Tot over 6maand deed hij genoeg km om te regeneren maar nu niet meer. volgende zal benzine worden.)
                                    Hopelijk check je geregeld je olie. Tijdig onderhoud is cruciaal voor de turbo bij deze motoren.

Comment

• check this out:
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die uitlaten van die linkse zijn echt super vet.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dat is de zijne
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X