Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Zit wel met roest aan de achterste spatborden en verder onderaan naar achter, interieur is versleten, heeft bijna 300.000km, hangt duidelijk door zijn veren achteraan, chroomlijst bestuurdersdeur is weg,...
Wat is dat echt waard en wat zijn verder de zwakke punten van zo een 244?
Misschien niet in het juiste topic maar hier zitten de meeste Volvo kenners denk ik.
Ik heb een V50 1.6d van eind 2008 (my2009) me 109 000km op. nooit prob gehad. nu juist in panne gevallen.
Vrouw schakelt terug en remt af voor lichten aan de lichten valt hij stil. Ze wil terug starten en hij wil niet. Lampje van de olie blijft ook branden. Ik ben daar 30 min later en start de wagen zonder probleem.
Iemand een idee? ik weet dat het weinig informatie is.
(Wagen moest 3000km geleden onderhoud gehad hebben maar dat doe ik zelf deze week.
Tot over 6maand deed hij genoeg km om te regeneren maar nu niet meer. volgende zal benzine worden.)
bij mijn V60 lukt dat ramen openen/sluiten niet met de sleutel.
Bij mijn seat ging dat wel maar nu mag ik zo lang als ik wil op openen/sluiten drukken, de ramen bewegen niet.
wel handig om raampje even open te zetten vanop afstand.
Nu moet ik steeds sleutel in contact gaan steken en contact even aanleggen voor raam open te zetten.
bij mijn V60 lukt dat ramen openen/sluiten niet met de sleutel.
Bij mijn seat ging dat wel maar nu mag ik zo lang als ik wil op openen/sluiten drukken, de ramen bewegen niet.
wel handig om raampje even open te zetten vanop afstand.
Nu moet ik steeds sleutel in contact gaan steken en contact even aanleggen voor raam open te zetten.
Wel raar dat het bij een ouder model V50 wel lukt & een nieuwe V60 lukt het dan niet.
Misschien niet in het juiste topic maar hier zitten de meeste Volvo kenners denk ik.
Ik heb een V50 1.6d van eind 2008 (my2009) me 109 000km op. nooit prob gehad. nu juist in panne gevallen.
Vrouw schakelt terug en remt af voor lichten aan de lichten valt hij stil. Ze wil terug starten en hij wil niet. Lampje van de olie blijft ook branden. Ik ben daar 30 min later en start de wagen zonder probleem.
Iemand een idee? ik weet dat het weinig informatie is.
(Wagen moest 3000km geleden onderhoud gehad hebben maar dat doe ik zelf deze week.
Tot over 6maand deed hij genoeg km om te regeneren maar nu niet meer. volgende zal benzine worden.)
Hopelijk check je geregeld je olie. Tijdig onderhoud is cruciaal voor de turbo bij deze motoren.
Comment