juiste link lukt nie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Als de nodige power aanwezig is wel ja, dat is zo'n extra heico kit op een volvo R zeker (+300pk)?
Al ben ik altijd meer fan van een dubbel uitlaatje links, of een enkele gespreid links en rechts.
Ik heb ook al zo'n heico R overwogen, maar nog nooit volvo gereden. Hoe zouden jullie het weggedrag vergelijken met een potente 3 reeks? Ik hoor trouwens altijd negatieve verhalen over de draaicirkel, lijkt me toch een vrij vervelend punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenjuiste link lukt nieWhen I hear the words ‘homebuilt car’ I can’t help but conjure up images of poorly-put-together open-wheeled kit cars that never really end up being properly finished by their usually over-enthusiastic owners. However in Scandinavia a homebuilt car is something entirely different. When I asked Henrik Mattsson a few questions about his white Volvo V70 I …
nu welmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenAls de nodige power aanwezig is wel ja, dat is zo'n extra heico kit op een volvo R zeker (+300pk)?
Al ben ik altijd meer fan van een dubbel uitlaatje links, of een enkele gespreid links en rechts.
Ik heb ook al zo'n heico R overwogen, maar nog nooit volvo gereden. Hoe zouden jullie het weggedrag vergelijken met een potente 3 reeks? Ik hoor trouwens altijd negatieve verhalen over de draaicirkel, lijkt me toch een vrij vervelend punt.
weggedrag is neutraal tov een 3 reeks(een R is fwd tot er gripverlies is,dan wordt t een Awd)
rijgedrag is volledig anders(turbo<> atmosferisch toerenblok)
draaicirkel heb je alleen last van als je moet manoeuvreren, voor gewoon te rijden heb je daar geen last vanmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHopelijk check je geregeld je olie. Tijdig onderhoud is cruciaal voor de turbo bij deze motoren.
Olie is nog genoeg in. dealer dacht misschien een vuiltje in dieselleiding. morgen geef ik hem normaal zijn onderhoud. Hopenlijk was het eenmalig.
Comment
-
Niet je normale Volvo V70R
When I hear the words ‘homebuilt car’ I can’t help but conjure up images of poorly-put-together open-wheeled kit cars that never really end up being properly finished by their usually over-enthusiastic owners. However in Scandinavia a homebuilt car is something entirely different. When I asked Henrik Mattsson a few questions about his white Volvo V70 I …
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenmijn autootjes:
Comment
-
Kan iemand me vertellen wat de zwakste punten zijn van een Volvo 244? Ik ga over enkele dagen een bekijken en wil goed voorbereid zijn aangezien hij niet naast de deur is.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenKan iemand me vertellen wat de zwakste punten zijn van een Volvo 244? Ik ga over enkele dagen een bekijken en wil goed voorbereid zijn aangezien hij niet naast de deur is.
roest achter de achterste wielen(die 'bogen')
carbu of injectie goed checken(draait ze mooi?)
koplampen kunnen dof zijn(bestaan nieuwe koplampspiegels voor)mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenroest achterste wielkassen
roest achter de achterste wielen(die 'bogen')
carbu of injectie goed checken(draait ze mooi?)
koplampen kunnen dof zijn(bestaan nieuwe koplampspiegels voor)
De verkoper sprak over roest onderaan de deuren en aan de onderkant, ik citeer, "bij een ophangpunt van de draagarm" en vertelde erbij dat deze uit twee lagen zou bestaan waarvan de tweede laag nog goed zou zijn.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenDat wordt al bij op mijn checklist gezet. Bedankt!
De verkoper sprak over roest onderaan de deuren en aan de onderkant, ik citeer, "bij een ophangpunt van de draagarm" en vertelde erbij dat deze uit twee lagen zou bestaan waarvan de tweede laag nog goed zou zijn.mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten'k ben begonnen aan de kaartenupdate. Toch niet meer van deze tijd...
Dvd2 bijna gedaan.
In de handleiding van update staat er wel iets van 'zeker niet vergeten contact 15 minuten af te zetten na het laden van dvd'
Moet je dan telkens na einde van een dvd je contact 15 minuten afzetten voor je de volgende insteekt?
Want na de eerste heb ik direct de 2e ingestoken en verder gedaan omdat hij dat zo vroeg...
Start stop werkt blijkbaar ook niet tijdens de update.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
De update is nu bij mij ook gedaan, laatste dvd was ook in stukken en brokken.
Kan het zijn dat door die update de gevoeligheid van city brake ook veranderd is?
Vandaag is die auto brake al 2x tussengekomen terwijl helemaal niet nodig is.
Bij mijn ouders vloog die plots in de remmen toen ik de oprit opreed en nog meer dan een meter van de poort was(ik was trouwens al aan het remmen)
nadien bij mij hier thuis weer hetzelfde voor ons poort...
Rij al elke dag op dezelfde manier hier op de oprit en pas sinds vandaag grijpt hij in, vlak nadat de update gedaan was...2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Vandaag de Volvo laten verlagen bij Banden Crauwels.
Heb gekozen voor veren en niet voor een schroefkit, simpelweg omdat ik anders maar 1 richting van draaien ken.
Het zijn de H&R's geworden (-3.5). Tegenwoordig zijn die trouwens blauw... Had gehoopt op zwart (voor de keuring).
Moet zeggen dat het verschil in hoogte toch duidelijk opvalt. Vooral achteraan dan.
Qua rijden is het duidelijk dat hij iets directer stuurt. Voor de rest is alles nog steeds heel comfortabel.
Foto voor:
Foto na:
En na het bezoek op de Ring mocht natuurlijk de sticker niet ontbreken!
Greets
Comment
-
Ze zulle ook gezegd hebbe "ai nee, terug ne V50, hopelijk geen problemen"
(ben er vorige maand geweest voor men AP kit en dikke miserie met afgebroken bout enzo Kerels hebbe ganse dag eraan gezeten ocharme :$)
Comment
Comment