Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• juiste link lukt nie
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Als de nodige power aanwezig is wel ja, dat is zo'n extra heico kit op een volvo R zeker (+300pk)?
      Al ben ik altijd meer fan van een dubbel uitlaatje links, of een enkele gespreid links en rechts.

Ik heb ook al zo'n heico R overwogen, maar nog nooit volvo gereden. Hoe zouden jullie het weggedrag vergelijken met een potente 3 reeks? Ik hoor trouwens altijd negatieve verhalen over de draaicirkel, lijkt me toch een vrij vervelend punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        juiste link lukt nie
        When I hear the words ‘homebuilt car’ I can’t help but conjure up images of poorly-put-together open-wheeled kit cars that never really end up being properly finished by their usually over-enthusiastic owners. However in Scandinavia a homebuilt car is something entirely different. When I asked Henrik Mattsson a few questions about his white Volvo V70 I …

nu wel
        mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
          Als de nodige power aanwezig is wel ja, dat is zo'n extra heico kit op een volvo R zeker (+300pk)?
          Al ben ik altijd meer fan van een dubbel uitlaatje links, of een enkele gespreid links en rechts.

Ik heb ook al zo'n heico R overwogen, maar nog nooit volvo gereden. Hoe zouden jullie het weggedrag vergelijken met een potente 3 reeks? Ik hoor trouwens altijd negatieve verhalen over de draaicirkel, lijkt me toch een vrij vervelend punt.
          laatste échte R dateert van 2007, dan is Volvo gestopt met 't bouwen ven échte performance karren(buiten de T6 en V8, maar die zijn er enkel met automaat)
          weggedrag is neutraal tov een 3 reeks(een R is fwd tot er gripverlies is,dan wordt t een Awd)
          rijgedrag is volledig anders(turbo<> atmosferisch toerenblok)
          draaicirkel heb je alleen last van als je moet manoeuvreren, voor gewoon te rijden heb je daar geen last van
          mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Hopelijk check je geregeld je olie. Tijdig onderhoud is cruciaal voor de turbo bij deze motoren.

Olie is nog genoeg in. dealer dacht misschien een vuiltje in dieselleiding. morgen geef ik hem normaal zijn onderhoud. Hopenlijk was het eenmalig.

Comment

• Niet je normale Volvo V70R

When I hear the words ‘homebuilt car’ I can’t help but conjure up images of poorly-put-together open-wheeled kit cars that never really end up being properly finished by their usually over-enthusiastic owners. However in Scandinavia a homebuilt car is something entirely different. When I asked Henrik Mattsson a few questions about his white Volvo V70 I …

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                ik was je 22 uur voor....
                mijn autootjes:

Comment

• Kan iemand me vertellen wat de zwakste punten zijn van een Volvo 244? Ik ga over enkele dagen een bekijken en wil goed voorbereid zijn aangezien hij niet naast de deur is.
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                    Kan iemand me vertellen wat de zwakste punten zijn van een Volvo 244? Ik ga over enkele dagen een bekijken en wil goed voorbereid zijn aangezien hij niet naast de deur is.
                    roest achterste wielkassen
                    roest achter de achterste wielen(die 'bogen')
                    carbu of injectie goed checken(draait ze mooi?)
                    koplampen kunnen dof zijn(bestaan nieuwe koplampspiegels voor)
                    mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                      roest achterste wielkassen
                      roest achter de achterste wielen(die 'bogen')
                      carbu of injectie goed checken(draait ze mooi?)
                      koplampen kunnen dof zijn(bestaan nieuwe koplampspiegels voor)
                      Dat wordt al bij op mijn checklist gezet. Bedankt!
                      De verkoper sprak over roest onderaan de deuren en aan de onderkant, ik citeer, "bij een ophangpunt van de draagarm" en vertelde erbij dat deze uit twee lagen zou bestaan waarvan de tweede laag nog goed zou zijn.
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                        Dat wordt al bij op mijn checklist gezet. Bedankt!
                        De verkoper sprak over roest onderaan de deuren en aan de onderkant, ik citeer, "bij een ophangpunt van de draagarm" en vertelde erbij dat deze uit twee lagen zou bestaan waarvan de tweede laag nog goed zou zijn.
                        goed bekijken dan want dat is een ambetant punt
                        mijn autootjes:

Comment

• 'k ben begonnen aan de kaartenupdate. Toch niet meer van deze tijd...
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            'k ben begonnen aan de kaartenupdate. Toch niet meer van deze tijd...
                            Ik ben er ook mee bezig nu
                            Dvd2 bijna gedaan.
                            In de handleiding van update staat er wel iets van 'zeker niet vergeten contact 15 minuten af te zetten na het laden van dvd'
                            Moet je dan telkens na einde van een dvd je contact 15 minuten afzetten voor je de volgende insteekt?
                            Want na de eerste heb ik direct de 2e ingestoken en verder gedaan omdat hij dat zo vroeg...
                            Start stop werkt blijkbaar ook niet tijdens de update.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Boh, neen. De eerste twee dvd's heb ik continue laten laten, had toch een serieus ritje te doen. Drie en vier was echt in stukken en brokken.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• De update is nu bij mij ook gedaan, laatste dvd was ook in stukken en brokken.
                                Kan het zijn dat door die update de gevoeligheid van city brake ook veranderd is?
                                Vandaag is die auto brake al 2x tussengekomen terwijl helemaal niet nodig is.
                                Bij mijn ouders vloog die plots in de remmen toen ik de oprit opreed en nog meer dan een meter van de poort was(ik was trouwens al aan het remmen)
                                nadien bij mij hier thuis weer hetzelfde voor ons poort...
                                Rij al elke dag op dezelfde manier hier op de oprit en pas sinds vandaag grijpt hij in, vlak nadat de update gedaan was...
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• die citybrake is iets met een eigen karakter . Ik heb het ook al voorgehad, hier op de oprit, nog meer dan een meter voor de poort, en, bam, alles toe...

Comment

• Vandaag de Volvo laten verlagen bij Banden Crauwels.
                                    Heb gekozen voor veren en niet voor een schroefkit, simpelweg omdat ik anders maar 1 richting van draaien ken.
                                    Het zijn de H&R's geworden (-3.5). Tegenwoordig zijn die trouwens blauw... Had gehoopt op zwart (voor de keuring).

Moet zeggen dat het verschil in hoogte toch duidelijk opvalt. Vooral achteraan dan.
                                    Qua rijden is het duidelijk dat hij iets directer stuurt. Voor de rest is alles nog steeds heel comfortabel.

Foto voor:

Foto na:

En na het bezoek op de Ring mocht natuurlijk de sticker niet ontbreken!

Greets

Comment

• Ziet er goed uit! Vele beter met de verlaging eigelijk

Azo blinken dat u V50 doet op die foto vd ring.

Comment

• Hij was proper gewassen ze!

Comment

• Ze zulle ook gezegd hebbe "ai nee, terug ne V50, hopelijk geen problemen"
                                          (ben er vorige maand geweest voor men AP kit en dikke miserie met afgebroken bout enzo Kerels hebbe ganse dag eraan gezeten ocharme :$)
                                          Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Working...
                                          X