Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vandaag met ne maat gaan zien naar een saab 900i ( was een duur verwaarloost bakje bleek te zijn.)
der na is naar ne kennis van mij gaan zien naar een 740 gle en die blaak bij hem echt in de smaak te vallen.
ook dank zij het feit dat hij van 1987 is [ATTACH=CONFIG]99422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]99424[/ATTACH]
als het deze word komt hij op lpi.
maar is ook aant twijfelen tussen deze wat ook een van mijn kennis is die te koop staat in nl.
maar nog niet ingevoerd is in nl.
dus zonder probleem ingeschreven in belgie
De 740 is van 1987 heeft een stoffen licht interieur.
Een 2.3 8 klepper benziene
203000 km
En buiten manueel opendak
Elec spiegels en servo
Wenk ik dat hij geen opties heeft
De 740 is van 1987 heeft een stoffen licht interieur.
Een 2.3 8 klepper benziene
203000 km
En buiten manueel opendak
Elec spiegels en servo
Wenk ik dat hij geen opties heeft
Dat is wat ik was vergeten
Aan de achterbank
maar de persoon die hem wil kopen kent iemand die dat mooi kan herstellen.
Dus als hij hem koopt word dat rap en professioneel aan gepakt.
Als hij hem koopt gaat hij een leven van 20 à 25000 km / jaar tegemoet en waar carwash verboden terein word.
Ik vind het gewoon knapper, da's alles. Zelfs nieuw zou ik die meerprijs er voor over gehad hebben. In tweedehands is er zelfs geen sprake van een meerprijs.
Toen ik mijn 960 kocht was ik specifiek op zoek naar ne break maar nu waren de zoek termen.
4 deur, benzine, zowijnig mogelijk electrik, en een zeer betrouwbare motor voor lpg.
Heb in het verleden een S70 2.5 gereden. Zalige wagen. En voor mij nog steeds ( naast de C70) één van hun mooiste wagens.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Weet er iemand toevallig of ze id garage je mistlampen als drl's kunnen aanschakelen? Ik lees dat het stukken van mensen kost om die lampen er dan nog eens in te zetten. Maar het gaat dus louter om het aanschakelen.
Mooiste van al was dat ik hem had gekocht aan 1250€ met 126.000 km op de teller. Is verkocht aan 4850€ nadat ik er 1 jaar mee gereden had.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ik net niet...
Een 740 is een cruiser. Een echte comfortbak. En dan is dat sfeertje weg in een carrier.
Doet mijn aan de 940 denken die ik even had voor de 960
Was ne zeer goed uitgeruste sedan en was een plezier om mee te rijden.
En zeer comfortabel.
En hoewel de 960 break toch wel minstens 1 klasse hoger is, kan ik enkel zeggen als hij leeg is is hij harder dan de 940.
Maar legt er een 200 à 300 kg in de koffer en je hebt een heel andere wagen.
Vrij zacht, dan filtert hij mooi de putjes en zo weg.
Wat hij een pak minder doet als hij leeg is.
Daarom als je ni veel iets moet laden pak ne sedan en eventueel ne aanhangwagen voor de keren als je dan toch moet laden.
Gade meer plezier aan hebben.
Ik net niet...
Een 740 is een cruiser. Een echte comfortbak. En dan is dat sfeertje weg in een carrier.
Ik heb maar een paar keer met een (oude) 740 van mijn schoonouders gereden en vond dit idd wel iets zaligs hebben. Ook naar vijfde schakelen met het knopje op de pook was voor mij een unieke ervaring.
Ps: mijn,ervaringen tot dan doe waren cammionetten en atmossferish aangedreven diesels in een kadet en astra!
Comment