Oorspronkelijk geplaatst door Tom960
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenIs dat een algemeen probleem? Het plafond van de auto van mijn schoonouders was na meer dan 20jaar idd niet om aan te zien! Toen ook de ramen automatisch naar beneden kwamen ( en bleven) hebben ze de wagen weg gedaan.'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenMooie wagen Utah een s70 is idd een zalige wagen.
Weet er iemand toevallig of ze id garage je mistlampen als drl's kunnen aanschakelen? Ik lees dat het stukken van mensen kost om die lampen er dan nog eens in te zetten. Maar het gaat dus louter om het aanschakelen.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtendie DRL's zijn anders(LEDS) op de nieuwere modellen(V50/S40/C30 etcetera) zijn geen mistlampen, kunnen ze softwarematig niet omzetten, is een setje die je installeert met module die dan softwarematig moet 'aangezet' worden
Comment
-
in wijnheuvelenstraat in schaarbeek net ene mega dikke zwarte volvo s60 heico met de 4 uitlaten.
zag prachtig, ik gaf hem een complimentje omdat er weinig mensen met 'smaak' zijn in deze week. enigste dikke bakken zijn M's en AMG's of namaak versies ervan, niks mis mee maar mist toch stijl tov ne dikke heico.
daarop trok hij als ne halve zot door de mini straatjes weg om me te trakteren op het goddelijke geluid... rijgedrag was wel wat onverantwoord ma kom :-) voor eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk BerichtenDe gemiddelde Volvobestuurder heeft blijkbaar geen behoefte aan tuning, maar die Heico's mogen er inderdaad zijn!
Zo'n uitlaat ziet er ook gewoon vet uit. Moet wel een beetje recht evenredig zijn met de power onder de kap vind ik.
Comment
-
Ik heb het niet zo voor overdreven uiterlijke krachtpatserij...
Liever low profile, en met redelijk wat kracht netjes binnenin verborgen .
Niets zo onnozel als een 136pk-blokje op 19-duim-sloefen en met twee (of meer ) chrome-uitlaatpijpen eronder wat mij betreft.
Geef mij maar wat pit zonder zichtbare uitlaten, en sowieso op max. 18-duim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenIk heb het niet zo voor overdreven uiterlijke krachtpatserij...
Niets zo onnozel als een 136pk-blokje op 19-duim-sloefen en met twee (of meer ) chrome-uitlaatpijpen eronder wat mij betreft.
Geef mij maar wat pit zonder zichtbare uitlaten, en sowieso op max. 18-duim.
Al heb ik 16" en ben er blij mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenAl heb ik 16" en ben er blij mee
"max. 18" hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenIk heb het niet zo voor overdreven uiterlijke krachtpatserij...
Geef mij maar wat pit zonder zichtbare uitlaten, en sowieso op max. 18-duim.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik ga naar die beurs zondag zal mijn half classic 960 op hun parking staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenPrima hoor !
"max. 18" hé .
ik heb 19"ersmijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenGeloof ik niks van .
De enige reden waarom ik 19 of meer niet zo denderend vind, is dat ik 18 al ruim hard genoeg vind. Maar qua uitzicht mag dat er zeker wel zijn, en al helemaal op die van jou
Ik was bijna een Johnny, aangezien mijn 134 pk blokje 2 uitlaatpijpjes heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenGeloof ik niks van .
De enige reden waarom ik 19 of meer niet zo denderend vind, is dat ik 18 al ruim hard genoeg vind. Maar qua uitzicht mag dat er zeker wel zijn, en al helemaal op die van jou
of bedoelen ze met te hard.... te hard?mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHij heeft wel degelijk 19"
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenIk was bijna een Johnny, aangezien mijn 134 pk blokje 2 uitlaatpijpjes heeft
134 pk in een 1-reeks is heel wat anders dan 136 pk in bv. een A6 break .
Maar soit. "Understatement" vind ik persoonlijk hoe dan ook leuker dan het omgekeerde.
Da's een van de redenen waarom Volvo me altijd al aangesproken heeft. Aan een 850 T5 zag je niet meteen wat die toen in zijn mars had. Ik hoop dat Volvo onder de Chinezen niet radikaal van koers verandert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenJa, dat wist ik. Wou alleen zeggen dat ik zijn eerste zin niet helemaal correct vond .
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenEn ik had nog iets specifiekers moeten zijn...
134 pk in een 1-reeks is heel wat anders dan 136 pk in bv. een A6 break .
Maar soit. "Understatement" vind ik persoonlijk hoe dan ook leuker omgekeerde.
Da's een van de redenen waarom Volvo me altijd al aangesproken heeft. Aan een 850 T5 zag je niet meteen wat die toen in zijn mars had. Ik hoop dat Volvo onder de Chinezen niet radikaal van koers verandert.
Comment
Comment