Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maakt toch niet uit,
Pk's interesseren mij ook niet echt, maar daarom mag je toch nog wel voor een sportieve look gaan zonder als jhonny bestempeld te worden. Als het maar smaakvol is.
Hoe zit het eigenlijk met jouw V50 ? Al lang geen updates meer gezien ?
Topic is verplaatst voorlopig nog alles hetzelfde als ervoor. Enkel ben ik nu bezig om de drl's na te plaatsen. Module is al gevonden. Het enige wat mij nu nog weerhoudt, is dat de lampen in stand '0' nog uitgeschakeld moeten worden. Een tijdje geleden heeft LeemansJ een rendering gemaakt van hoe de mijne er zal uitzie . En dat ziet er het volgende uit:
De nieuwe brochures staan op de website van Volvocars.be.
Enkel een nieuwe D4 met automaat en 181 pk is te vinden. Wil je 163 pk, dan moet je de oude motor met de oude automaat nemen....
Ik hoop dat ze daar nog iets aan doen....
De nieuwe brochures staan op de website van Volvocars.be.
Enkel een nieuwe D4 met automaat en 181 pk is te vinden. Wil je 163 pk, dan moet je de oude motor met de oude automaat nemen....
Ik hoop dat ze daar nog iets aan doen....
Ik zie niet in waarom je een betere automaat en meer pk niet zou willen? Ok, de roffel van de vijfcilinder zal je wel moeten missen, maar daar blijft het ook bij.
Ik zie niet in waarom je een betere automaat en meer pk niet zou willen? Ok, de roffel van de vijfcilinder zal je wel moeten missen, maar daar blijft het ook bij.
Ik zie niet in waarom je een betere automaat en meer pk niet zou willen? Ok, de roffel van de vijfcilinder zal je wel moeten missen, maar daar blijft het ook bij.
Bij 181 pk zit je met een hogere BIV, en dat drijft de leasing op.
En dus minder ruimte voor andere opties.
tiens das nieuw voor mij, toen ik mijn S60 diesel had, vond ik juist dat die een grote powerband had
maar ja, ik zal waarschijnlijk weinig ervaring hebben met verschillende motoren...
tiens das nieuw voor mij, toen ik mijn S60 diesel had, vond ik juist dat die een grote powerband had
maar ja, ik zal waarschijnlijk weinig ervaring hebben met verschillende motoren...
Voila. Van 1000 tot 4500 t/m constante kracht vind ik al ferm aangenaam.
Geen idee welke vijfcilinder hij gereden heeft. Misschien de 126pk van vroeger. En dan nog.
Comment