Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
    Maakt toch niet uit,
    Pk's interesseren mij ook niet echt, maar daarom mag je toch nog wel voor een sportieve look gaan zonder als jhonny bestempeld te worden. Als het maar smaakvol is.

Hoe zit het eigenlijk met jouw V50 ? Al lang geen updates meer gezien ?
    Topic is verplaatst voorlopig nog alles hetzelfde als ervoor. Enkel ben ik nu bezig om de drl's na te plaatsen. Module is al gevonden. Het enige wat mij nu nog weerhoudt, is dat de lampen in stand '0' nog uitgeschakeld moeten worden. Een tijdje geleden heeft LeemansJ een rendering gemaakt van hoe de mijne er zal uitzie . En dat ziet er het volgende uit:

En dit is hoe hij nu staat:

Comment

• Stoer zo met die velgen.
      Waar is je topic dan te vinden nu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
        Stoer zo met die velgen.
        Waar is je topic dan te vinden nu ?
        PM

Comment

• De nieuwe brochures staan op de website van Volvocars.be.
          Enkel een nieuwe D4 met automaat en 181 pk is te vinden. Wil je 163 pk, dan moet je de oude motor met de oude automaat nemen....
          Ik hoop dat ze daar nog iets aan doen....

Comment

• in de 5cylinder combo is er geen ruimte om een 8-traps te monteren..

Comment

• Een T6 wordt zo wel heel aanlokkelijk...
              Geen overdreven gezever meer met inschrijving en taks!
              Op een dag gaat hem dat toch worden
              V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                De nieuwe brochures staan op de website van Volvocars.be.
                Enkel een nieuwe D4 met automaat en 181 pk is te vinden. Wil je 163 pk, dan moet je de oude motor met de oude automaat nemen....
                Ik hoop dat ze daar nog iets aan doen....
                Ik zie niet in waarom je een betere automaat en meer pk niet zou willen? Ok, de roffel van de vijfcilinder zal je wel moeten missen, maar daar blijft het ook bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                  Ik zie niet in waarom je een betere automaat en meer pk niet zou willen? Ok, de roffel van de vijfcilinder zal je wel moeten missen, maar daar blijft het ook bij.
                  Die 5 cilinder heeft een kleine powerband.

Comment

• Nee mavke, heb tom960 gezien en voor de rest heb ik redelijk veel binnengelopen, ook nog wat met mede volvo eigenaren gepraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                      Bij 181 pk zit je met een hogere BIV, en dat drijft de leasing op.
                      En dus minder ruimte voor andere opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                        Wat bedoel je daar mee? Wat is een powerband?

Comment

Rijdt zalig in combinatie met een automaat.
                          Heel vergelijkbaar met mijn Mondeo, alleen was die niet met automaat te krijgen, dus véél schakelen ...

Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk

Comment

Wat bedoel je daar mee? Wat is een powerband?
                            Toerentalbereik waarbinnen het meeste vermogen beschikbaar is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                              Toerentalbereik waarbinnen het meeste vermogen beschikbaar is...

Dat moet juist betekenen dat je makkelijk aan dat maximum vermogen geraakt, zeker met een automaat is dat voordelig.

Comment

Dat moet juist betekenen dat je makkelijk aan dat maximum vermogen geraakt, zeker met een automaat is dat voordelig.
                                Maar betekent ook dat je niet zo lang in een versnelling kan doortrekken en dus sneller moet schakelen.

Vervelend met een handbak, maar als je wil weten wat dat geeft met automaat, moet je zeker eens een testritje doen.
                                Kan ik enkel maar aanraden ;-)

Last edited by K2; 30/09/2013, 23:54.

Comment

• Geen idee of de reclametest van Volt als is langsgekomen hier; http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1738872

Comment

tiens das nieuw voor mij, toen ik mijn S60 diesel had, vond ik juist dat die een grote powerband had
                                    maar ja, ik zal waarschijnlijk weinig ervaring hebben met verschillende motoren...
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s40pé Bekijk Berichten
                                      Nee mavke, heb tom960 gezien en voor de rest heb ik redelijk veel binnengelopen, ook nog wat met mede volvo eigenaren gepraat.
                                      ik heb er rond gelopen van 12:00 tot 17:30 ( ja was laat, had een foutje gemaakt met de gps waardoor ik redelijk wat heb moeten rond rijden.)

maar was wel interessant om is rond te loeren.
                                      en ook veel intresante mensen
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• @ Philken: Bij V70 D3/D4 ligt dat anders dan bij de D5-2.4 l. als ik me niet vergis.

Comment

van waar haal je dat?

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          tiens das nieuw voor mij, toen ik mijn S60 diesel had, vond ik juist dat die een grote powerband had
                                          maar ja, ik zal waarschijnlijk weinig ervaring hebben met verschillende motoren...
                                          Voila. Van 1000 tot 4500 t/m constante kracht vind ik al ferm aangenaam.
                                          Geen idee welke vijfcilinder hij gereden heeft. Misschien de 126pk van vroeger. En dan nog.

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                          @ Philken: Bij V70 D3/D4 ligt dat anders dan bij de D5-2.4 l. als ik me niet vergis.

Zelfs dat geloof ik niet. Heb al genoeg met alles wat 5-cil is gereden.

En dan nog... smalle powerband zou nu nog mogen. Wat boeit dat als je niet moet schakelen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X