Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand die mij kan zeggen wat de uitstoot is van een volvo V60 D4 163 pk 2013 (geen facelift) zowel voor manueel als automaat ?
Op internet vind ik tegenstrijdige cijfers.
Dat rood is su-per. Ik kan het weten . Die parkeergarage staat me ook wel aan, er lijkt voldoende plaats tussen de wagens te zijn.
Als ik me niet vergis is dat de laagstgelegen verdieping; de andere verdiepingen zijn alleszins zeer "gewone" parkings en de hoge borduren aan de in- en uitrit hebben al heel wat bestuurders velgschade bezorgd .
Is het logo van Volvo vooraan de wagen bij de facelift nu trouwens weer een slag groter geworden? Het lijkt alleszins zo.
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Zo'n R-Design in brandweeruitvoering, het heeft wel wat
Ik zie bij ons in de gemeente vaak zo een rode S60 R-design. Is inderdaad schitterend. Zélfs een XC60 in dat rood met R-design is magistraal (maar alleen als hij proper gewassen is).
Iemand die mij kan zeggen wat de uitstoot is van een volvo V60 D4 163 pk 2013 (geen facelift) zowel voor manueel als automaat ?
Als ik me niet vergis is dat de laagstgelegen verdieping; de andere verdiepingen zijn alleszins zeer "gewone" parkings en de hoge borduren aan de in- en uitrit hebben al heel wat bestuurders velgschade bezorgd .
Is het logo van Volvo vooraan de wagen bij de facelift nu trouwens weer een slag groter geworden? Het lijkt alleszins zo.
Ik denk dat het logo misschien iets groter zou kunnen zijn, maar volgens mij is de grille wat smaller geworden en lijkt het daardoor groter. Als er zoveel staan in die parking, dan kan A160 eens vergelijken voor ons
Foto vanuit de andere hoek
Misschien kun je beter oordelen aan de hand van die foto.
'Onze' V60s die er staan zijn allemaal uit ongeveer dezelfde periode als de mijne - dus PFL. Meerendeel zwart, allemaal kinetic, overgrote deel op de 16" Oden-velg
Dit is inderdaad het onderste niveau.
De borduren aan de in- en uitgang en de palen op de bovenste verdiepingen hebben de carrossiers in de buurt al menig goed jaar opgeleverd.
manueel 119
automaat 129 maar hangt af van welke productiedatum!
Inderdaad scheelt zeker wat.
Ik vind de rode ook wel knapper
Ik ook, zo een rode is echt wel prachtig.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
By Yves / 25 februari 2014 / 0 comments Dus jij dacht dat een lage CO2-uitstoot en pittige prestaties niet samengaan? Volvo lepelde zopas een 190 pk sterke D4-dieselmotor in de V40 die amper 85g/km CO2 in de lucht blaast.
De 2 liter-diesel krijgt twee turbo’s opgeschroefd en is uitgerust met i-ART-technologie, wat resulteert in een piekvermogen van 190 pk voor een maximumkoppel van 400 Nm en in een normverbruik van 3,3 l/100 km voor een CO2-uitstoot van 85 g/km. Wie de V40 ruilt voor diens avontuurlijke Cross Country-afgeleide, kan eveneens voor die D4-dieseloptie opteren. Maar die koetswerkvariant duwt het verbruik wel naar 4 liter en de CO2-uitstoot naar 104 g/km.
Ook nieuw voor de V40-familie is de komst van een achttrapsautomaat met peddels achter het stuur. Meer info volgt later.
bron:autowereld.be
v40 met nieuwe d4 motor zou optrekken van 0-100 in 7.4
Op papier is dat allemaal mooi, maar in de praktijk geloof ik d'r geen fluit van.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment