Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schouwburgparking in Kortrijk.
    Er staan héél veel V60 & V40s - heel wat collega's hebben er een abonnement.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Die rode is idd super

Comment

• Iemand die mij kan zeggen wat de uitstoot is van een volvo V60 D4 163 pk 2013 (geen facelift) zowel voor manueel als automaat ?
        Op internet vind ik tegenstrijdige cijfers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
          Dat rood is su-per. Ik kan het weten . Die parkeergarage staat me ook wel aan, er lijkt voldoende plaats tussen de wagens te zijn.
          Als ik me niet vergis is dat de laagstgelegen verdieping; de andere verdiepingen zijn alleszins zeer "gewone" parkings en de hoge borduren aan de in- en uitrit hebben al heel wat bestuurders velgschade bezorgd .

Is het logo van Volvo vooraan de wagen bij de facelift nu trouwens weer een slag groter geworden? Het lijkt alleszins zo.
          BMW F10 535d
          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Zo'n R-Design in brandweeruitvoering, het heeft wel wat
            Ik zie bij ons in de gemeente vaak zo een rode S60 R-design. Is inderdaad schitterend. Zélfs een XC60 in dat rood met R-design is magistraal (maar alleen als hij proper gewassen is).

Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
            D3 136pk Automaat!
            Leuke combinatie inderdaad

Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
            Iemand die mij kan zeggen wat de uitstoot is van een volvo V60 D4 163 pk 2013 (geen facelift) zowel voor manueel als automaat ?
            manueel 119 g/km (facelift: 119)
            automaat 149 g/km (facelift: 129)

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
              Als ik me niet vergis is dat de laagstgelegen verdieping; de andere verdiepingen zijn alleszins zeer "gewone" parkings en de hoge borduren aan de in- en uitrit hebben al heel wat bestuurders velgschade bezorgd .

Is het logo van Volvo vooraan de wagen bij de facelift nu trouwens weer een slag groter geworden? Het lijkt alleszins zo.
              Ik denk dat het logo misschien iets groter zou kunnen zijn, maar volgens mij is de grille wat smaller geworden en lijkt het daardoor groter. Als er zoveel staan in die parking, dan kan A160 eens vergelijken voor ons

Comment

• Foto vanuit de andere hoek
                Misschien kun je beter oordelen aan de hand van die foto.

'Onze' V60s die er staan zijn allemaal uit ongeveer dezelfde periode als de mijne - dus PFL. Meerendeel zwart, allemaal kinetic, overgrote deel op de 16" Oden-velg

Dit is inderdaad het onderste niveau.
                De borduren aan de in- en uitgang en de palen op de bovenste verdiepingen hebben de carrossiers in de buurt al menig goed jaar opgeleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

manueel 119 g/km (facelift: 119)
                  automaat 149 g/km (facelift: 129)
                  en weet je dit heel zeker ?
                  in heel wat advertenties wordt er vanaf modeljaar 2013 al over 129 Gr. gesproken, maar in andere is het dan weer 149 Gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Wat komt er in de plaats?
                    Momenteel even S60 D3 Momentum Automaat......

Nog even aan het kijken of ik voor V70 D3 Momentum Electric Silver automaat ga of D4(181pk) momentumSaville Grey manueel......pff moeilijk moeilijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                      Iemand die mij kan zeggen wat de uitstoot is van een volvo V60 D4 163 pk 2013 (geen facelift) zowel voor manueel als automaat ?
                      manueel 119

automaat 129 maar hangt af van welke productiedatum!

Comment

• Die rode is er eentje van Volvo Belgium zeker....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                          manueel 119

automaat 129 maar hangt af van welke productiedatum!
                          en heb je soms een idee vanaf welke maand dit dan is ?

Comment

• Ik dacht vanaf Maart.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                              Die rode is er eentje van Volvo Belgium zeker....
                              Geen idee, in elk geval niemand van bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                Scheelt in feite nogal wat, hé
                                Inderdaad scheelt zeker wat.
                                Ik vind de rode ook wel knapper
                                '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                '08 S60 2.4D
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Wrijf het er nog eens in: een rode mocht niet van de lease-bobo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                    Inderdaad scheelt zeker wat.
                                    Ik vind de rode ook wel knapper
                                    Ik ook, zo een rode is echt wel prachtig.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• nieuwe zomersloffen gekocht, nu nog eens een stevige bescherming opzetten en dan mogen ze stilletjes aan geplaatst worden
                                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Volvo V40 D4 paart 190 pk aan 85 g/km CO2

By Yves / 25 februari 2014 / 0 comments

Dus jij dacht dat een lage CO2-uitstoot en pittige prestaties niet samengaan? Volvo lepelde zopas een 190 pk sterke D4-dieselmotor in de V40 die amper 85g/km CO2 in de lucht blaast.
                                        De 2 liter-diesel krijgt twee turbo’s opgeschroefd en is uitgerust met i-ART-technologie, wat resulteert in een piekvermogen van 190 pk voor een maximumkoppel van 400 Nm en in een normverbruik van 3,3 l/100 km voor een CO2-uitstoot van 85 g/km. Wie de V40 ruilt voor diens avontuurlijke Cross Country-afgeleide, kan eveneens voor die D4-dieseloptie opteren. Maar die koetswerkvariant duwt het verbruik wel naar 4 liter en de CO2-uitstoot naar 104 g/km.
                                        Ook nieuw voor de V40-familie is de komst van een achttrapsautomaat met peddels achter het stuur. Meer info volgt later.

bron:autowereld.be
                                        v40 met nieuwe d4 motor zou optrekken van 0-100 in 7.4

Comment

• Op papier is dat allemaal mooi, maar in de praktijk geloof ik d'r geen fluit van.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X