Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De fabriek ervan is binnen een grote 3 maanden een jaar gesloten. De laatste C70 rolde 25 juni 2013 van de band. Inderdaad een jammere zaak want er is geen enkel ander merk die zo'n stijlvolle en degelijke cabrio maakt.
Heb nu een S60, bouwjaar 2011, D3 (163pk), en heb na 93.000 km enkel de turboslang moeten laten vervangen buiten het reguliere onderhoud). Was nog onder garantie als selekt wagen.
Buiten deze , wat eigenlijk een futiliteit is, volledig probleemloos.
Ik volg ook het www.volvoforum.nl en blijkbaar zijn er maar 2 eigenaars (waaronder ikzelf) die dit euvel zijn tegengekomen.
Hoe populair die kleurtjes op 't forum ook zijn, die dingen raken echt niet verkocht.
De meeste rode staan al vrij lang te koop.
De blauwe van denjos heeft ook héél lang te koop gestaan maar lijkt nu toch weg te zijn.
Ik heb geen Automobilia-plaathouder, geen ING-sticker (enkel een magneet met ING als ik naar de hoofdzetel moet, fleetverantwoordelijke doet af en toe zijn toer in de garage, en carpolicy schrijft de plakker wel voor), maar wel een diffusor (in alu-LOOK).
'k Ben niet verder dan Gullegem geraakt dit weekend (Toere-city).
Er rijden héél veel V60s bij ons.
Hoe populair die kleurtjes op 't forum ook zijn, die dingen raken echt niet verkocht.
De meeste rode staan al vrij lang te koop.
De blauwe van denjos heeft ook héél lang te koop gestaan maar lijkt nu toch weg te zijn.
Dat heeft me nooit een seconde doen twijfelen om voor rood te kiezen. Qua onderhoud is niet moeilijker dan een zwarte, integendeel want je ziet veel minder snel een vettige waas.
Dit heeft me onmiddellijk overtuigd van de combinatie Passion Red + R-Design
Dit was origineel een 850 R break die later omgebouwd is naar een pick up.
Deze is van Volvo verzamelaar Guy Vermant.
Inderdaad, heeft een uitgebreid artikel gestaan in de Volvo-magazine waarvan ik de naam niet weet.
Moet vroeger een wrakje geweest zijn waar heel veel werk aan was.
Vergelijkende test : Audi A3 TDI, BMW 116D, Lexus CT200h, Mercedes A180 CDI en Volvo V40 D2.
Je mag 3 keer raden wie er won....
Nu er nog de nieuwe D4 van 190pk/400nm in plaatsen zoals in Nederland het geval is, en je hebt een fantastische bolide voor weinig (VAA,verbruik, edm).
Comment