Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Was toch al een tijdje zo?
    Dat kan. Ik volg dat allemaal zo niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Dat kan. Ik volg dat allemaal zo niet.
      De fabriek ervan is binnen een grote 3 maanden een jaar gesloten. De laatste C70 rolde 25 juni 2013 van de band. Inderdaad een jammere zaak want er is geen enkel ander merk die zo'n stijlvolle en degelijke cabrio maakt.

Comment

• Zijn er bij een D3/4 punten waar op moet gelet worden bij aankoop van een 2 dehands wagen ?
        Eventueel zwakke plekken ?

Comment

• Heb nu een S60, bouwjaar 2011, D3 (163pk), en heb na 93.000 km enkel de turboslang moeten laten vervangen buiten het reguliere onderhoud). Was nog onder garantie als selekt wagen.

Buiten deze , wat eigenlijk een futiliteit is, volledig probleemloos.

Ik volg ook het www.volvoforum.nl en blijkbaar zijn er maar 2 eigenaars (waaronder ikzelf) die dit euvel zijn tegengekomen.

Comment

• Slechts 25000 km met de V70 2011 gedaan sinds ik die vorig jaar kocht, zonder probleem...

Ah ja, best eentje met automaat nemen :-).
            Last edited by K2; 22/03/2014, 23:41.

Comment

• Er staat een prachtig onderhouden rode Volvo V60 R-Design van 2012 (VolvoSelekt) te koop bij Automobilia Roeselare... kwijlkwijl
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                Er staat een prachtig onderhouden rode Volvo V60 R-Design van 2012 (VolvoSelekt) te koop bij Automobilia Roeselare... kwijlkwijl
                Maar wat een domper wanneer je merkt dat het een D2 is

Comment

• Heb daar eigenlijk niet op gelet, alleen dat ze er 27500 euro voor wilden

Comment

• Hoe populair die kleurtjes op 't forum ook zijn, die dingen raken echt niet verkocht.
                    De meeste rode staan al vrij lang te koop.
                    De blauwe van denjos heeft ook héél lang te koop gestaan maar lijkt nu toch weg te zijn.

Comment

• A160, was jij in Geraardsbergen dit weekend? Er reed V60 voor mij met alu diffuser, plaathouder van Automobilia en een grote ING-sticker op de koffer.

Comment

• Ik heb geen Automobilia-plaathouder, geen ING-sticker (enkel een magneet met ING als ik naar de hoofdzetel moet, fleetverantwoordelijke doet af en toe zijn toer in de garage, en carpolicy schrijft de plakker wel voor), maar wel een diffusor (in alu-LOOK).
                        'k Ben niet verder dan Gullegem geraakt dit weekend (Toere-city).
                        Er rijden héél veel V60s bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                          Hoe populair die kleurtjes op 't forum ook zijn, die dingen raken echt niet verkocht.
                          De meeste rode staan al vrij lang te koop.
                          De blauwe van denjos heeft ook héél lang te koop gestaan maar lijkt nu toch weg te zijn.
                          Dat heeft me nooit een seconde doen twijfelen om voor rood te kiezen. Qua onderhoud is niet moeilijker dan een zwarte, integendeel want je ziet veel minder snel een vettige waas.

Dit heeft me onmiddellijk overtuigd van de combinatie Passion Red + R-Design

Comment

• Iemand die meer info hierover heeft of volvo deze zo heeft verkocht of dat deze later is om gebouwt?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                            RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten

Iemand die meer info hierover heeft of volvo deze zo heeft verkocht of dat deze later is om gebouwt?

Dit was origineel een 850 R break die later omgebouwd is naar een pick up.
                              Deze is van Volvo verzamelaar Guy Vermant.
                              '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                              '08 S60 2.4D
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Ah oke is wel proper gedaan dan! Ik vind het echt nog wel iets hebben

RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                  Dit was origineel een 850 R break die later omgebouwd is naar een pick up.
                                  Deze is van Volvo verzamelaar Guy Vermant.
                                  Inderdaad, heeft een uitgebreid artikel gestaan in de Volvo-magazine waarvan ik de naam niet weet.
                                  Moet vroeger een wrakje geweest zijn waar heel veel werk aan was.

Comment

• En zijn er ooit 850 pick-ups gemaakt of is dit echt voledig naar eigen concept omgebouwt ?

RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                                      En zijn er ooit 850 pick-ups gemaakt of is dit echt voledig naar eigen concept omgebouwt ?

in zweden is er een firma die de ombouw doet naar Pick-ups, volgens mij is deze van Guy ook ginder omgebouwd
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• klopt, en hij heeft redelijk wat problemen gehad om hem gehomologeerd te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Zonet nieuwe Autogids even doorlopen.

Vergelijkende test : Audi A3 TDI, BMW 116D, Lexus CT200h, Mercedes A180 CDI en Volvo V40 D2.

Je mag 3 keer raden wie er won....

Nu er nog de nieuwe D4 van 190pk/400nm in plaatsen zoals in Nederland het geval is, en je hebt een fantastische bolide voor weinig (VAA,verbruik, edm).

Comment

Working...
                                          X