Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hey, ja mss nog een mailke doen naar organisatie, zit het nu al vol dan? Gij had daar met recht en rede kunnen staan, damn vind ik spijtig want dan stond ik nu daar nu nie alleen.
gr pee
De organisator heeft het ook op het volvo850forum gezet, categorie 850/X70 10 deelnemers en dus vol.
Dit is ook de enige die volzet is.
Misschien veranderen ze het nog wel?
Ze hadden beter een aparte categorie voor de C70 voorzien.
Uwe C70 mag daar ook zeker tussen staan, deze zou dan voor mij de grootste concurrent zijn
Das eigenlijk wel een beetje stom, gij had daar eigenlijk toch zeker moeten staan, hopelijk veranderen ze nog een beetje want er zullen toch nog deelnemers zijn vermoed ik, ik heb het nu gezien, 850,s70,v70 en c70 dan zijn 10 auto's eigenlijk niks.
De organisator heeft het ook op het volvo850forum gezet, categorie 850/X70 10 deelnemers en dus vol.
Dit is ook de enige die volzet is.
Misschien veranderen ze het nog wel?
Ze hadden beter een aparte categorie voor de C70 voorzien.
Uwe C70 mag daar ook zeker tussen staan, deze zou dan voor mij de grootste concurrent zijn
Das eigenlijk wel een beetje stom, gij had daar eigenlijk toch zeker moeten staan, hopelijk veranderen ze nog een beetje want er zullen toch nog deelnemers zijn vermoed ik, ik heb het nu gezien, 850,s70,v70 en c70 dan zijn 10 auto's eigenlijk niks.
ik ken wel ne heel bekwame persoon die die wil vervangen voor u en er ineensn een onderhoudje zodat dat blokje terug vrolijk zijn zuigertjes kan strekken :p
enige waar ik ni mee kan helpen is de funds en ik vrees dat dat wel eens het probleem kan zijn atm
spijtig dat mijne 960 ni in mooie staat is anders had ik hem in geschreven :s
Comment