Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zowel garantie als coulance zijn weg. Geen idee of je die nieuw of tweedehands hebt gekocht? Laat je aub niet wijsmaken dat ze bij de dealer niets kunnen zien. Hang de computer er aan en 't eerste dat je krijgt is een melding i.v.m. motorstoring door de gewijzigde software.

Comment

• Natuurlijk zien ze het, daarmee dat ze het overschrijven, bij BMW trouwens ook, maar maakt buiten garantie toch niets uit.
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik heb het scherm al mogen meelezen, het is zonder twijfel zéér duidelijk te zien dat er vitamientjes op zitten.
        APEC eens proberen? Hebben ervaring met Volvo en pakken het zeer goed aan vind ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          Ik heb het scherm al mogen meelezen, het is zonder twijfel zéér duidelijk te zien dat er vitamientjes op zitten.
          APEC eens proberen? Hebben ervaring met Volvo en pakken het zeer goed aan vind ik.
          +1 heb ook mogen meelezen. Ik had een goede ervaring bij BR-Performance. Zeiden in de tijd ook dat er wekelijks redelijk veel Volvo's passeerden, al heb ik geen idee hoeveel auto's ze doen per week.

Comment

• Winter mode S80 V8

Just some fun in Volvo S80 V8 AWD 315HP 2007 in snow. Cruzin in S40 T5 AWD 220HP 2005 Soon!Warsaw / PL.
            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
            '08 S60 2.4D
            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

De S90 heb ik al een paar keer gezien, ik denk dat de eigenaar een jaar of 70 is .
                '08 S60 2.4D

Comment

• Heerlijk met grote H
                  Tweedehands of nieuwe Volvo kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    Probleem bij Volvo is dat ze bij elk onderhoud je software updaten (bij een officiële dealer dan toch), wat betekent dat je 1-2 keer/jaar terug mag gaan naar je tuner. Garantie is dan uiteraard ook weg, maar een 2011 is intussen toch uit garantie neem ik aan.
                    Polestar en Heico worden niet overschreven bij een software update naar verluid.
                    Maar ja, voor beiden moet je al naar het buitenland (Nederland dus).
                    Tenzij je via via gaat, maar dan wordt het misschien al minder betrouwbaar.
                    V60 Polestar

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                        De S90 heb ik al een paar keer gezien, ik denk dat de eigenaar een jaar of 70 is .
                        ie was heel geflatteerd, ik stond foto te pakken en ging daarna nog eens binnenloeren
                        eigenaar stond op 50 meter mij in het oog te houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ie was heel geflatteerd, ik stond foto te pakken en ging daarna nog eens binnenloeren
                          eigenaar stond op 50 meter mij in het oog te houden
                          grappig
                          '08 S60 2.4D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                            Polestar en Heico worden niet overschreven bij een software update naar verluid.
                            Maar ja, voor beiden moet je al naar het buitenland (Nederland dus).
                            Tenzij je via via gaat, maar dan wordt het misschien al minder betrouwbaar.
                            Polestar kan niet worden toegepast op een Belgische wagen. Zelfs als je naar Nederland gaat. De computer weigert de update te installeren omdat de landcode niet correct is. Heico is volgens mij een powerbox (zie http://www.heicosportiv.nl/webshop/a.../motortechniek).

Comment

• En wat als ze tijdens de installatie van de Polestar software gewoon een chassisnummer van een Nederlandse wagen ingeven?
                              Ik heb inderdaad al ergens gelezen dat dit bij Belgische wagens niet mogelijk is.
                              Registratie van de 'optimalisering' is ook niet mogelijk op de website van Polestar omdat België simpelweg niet tussen de lijst met landen staat.
                              V60 Polestar

Comment

• ja, mijne nickname zal nog es mogen aangepast worden

S60 D3 163pk Geartronic summum op de kop kunnen tikken

groetjes

Roger Volvo
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Welkom op de volgende zweedse meeting!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik zal mijn hoed opzetten
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                                      En wat als ze tijdens de installatie van de Polestar software gewoon een chassisnummer van een Nederlandse wagen ingeven?
                                      Ik heb inderdaad al ergens gelezen dat dit bij Belgische wagens niet mogelijk is.
                                      Registratie van de 'optimalisering' is ook niet mogelijk op de website van Polestar omdat België simpelweg niet tussen de lijst met landen staat.
                                      Chassisnummer wordt uitgelezen door de computer uit de auto, je kunt het niet omzeilen door een ander chassisnummer in te geven. Zelfs de locatie van de auto aanpassen werkt niet. Zo kan een Nederlander met een import uit België geen Polestar installeren, zelfs als de dealer het wil. Is door iemand geprobeerd op volvo-forum en is zelfs met medewerking van de dealer niet gelukt.

Comment

• Iemand interesse in een Volvo S60 R3 (163pk) R Design ? PM

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X