Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
    K2, bij Vermant in Mechelen staan er twee V70's bifuel (2.5T) te koop voor net geen 25.000. Een zilveren en koperbruine (twilight bronze?).
    Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    Linkje?
    Vind ze toch ook niet terug.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Nee, ik ook niet...
      Op zoek naar een summum, met schuifdak :-)
      In Duitsland dus al wel een paar gevonden, zelfs zwart met licht interieur. Eigenlijk wil ik gewoon mijn huidige met andere motor ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        Linkje?
        Ik gok deze 2:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
        1967 Volvo Amazon P130 B18A
        1978 Volvo 244 DL B21A
        1990 Volvo 740 GL B200E
        1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
        1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
        1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
        1998 Volvo S40 2.0T
        1998 Volvo S70 2.0 10V
        2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk Berichten
          Ik gok deze 2:

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...4583&asrc=st|s
          Denk het ook, bedankt.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
            Nee, ik ook niet...
            Op zoek naar een summum, met schuifdak :-)
            In Duitsland dus al wel een paar gevonden, zelfs zwart met licht interieur. Eigenlijk wil ik gewoon mijn huidige met andere motor ;-)
            Heb je nu een 1.6 toch?
            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Heb je nu een 1.6 toch?
              Nu een D3/2011, dus 2.0 5-cil. 163 pk.

Comment

Nu een D3/2011, dus 2.0 5-cil. 163 pk.
                Voldoet deze niet?
                den borre

Int3x0r

Comment

• Jawel hoor. Heel leuke auto.
                  Alleen zag ik vorige week toevallig een 2.5T te koop staan, en met heel leuke ervaring in het verleden met Volvo's turbobenzines ben ik beginnen kijken of het zin heeft nog eens van auto te wisselen. Met CNG wordt het zeker interessant wat mij betreft.

Alleen, net even met Vermant gebeld: ze gaan die 2 bifuels van de site halen wegens problemen rond het krijgen van homologatie in België.
                  Blijkbaar zijn die CNG-installaties nageplaatst, en is dat in Duitsland geen probleem maar hier wel .

Comment

Jawel hoor. Heel leuke auto.
                    Alleen zag ik vorige week toevallig een 2.5T te koop staan, en met heel leuke ervaring in het verleden met Volvo's turbobenzines ben ik beginnen kijken of het zin heeft nog eens van auto te wisselen. Met CNG wordt het zeker interessant wat mij betreft.

Alleen, net even met Vermant gebeld: ze gaan die 2 bifuels van de site halen wegens problemen rond het krijgen van homologatie in België.
                    Blijkbaar zijn die CNG-installaties nageplaatst, en is dat in Duitsland geen probleem maar hier wel .
                    Weer typisch dat ze hier problemen maken.
                    Je hebt dan meer een goesting probleem. :-)
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Mijn post is achterhaald, maar het zijn inderdaad die twee.
                      Wel balen dat die dingen niet gehomologeerd raken in België. Toch een triestig land op dat vlak.

Comment

• 1 Europa maar toch elk zijn eigen regelgeving.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
                          Ik ga ook zondag met de geert.
                          Maar wij kunnen ten vroegste om 10uur vertrekken
                          Wij zijn rond 10 uur daar. Dan zullen we elkander ter plaatse wel tegen het lijf lopen.
                          '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                          '08 S60 2.4D
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Awel wie gaat er nog naar rosmalen?

gr pee

Comment

• Kwam dit net tegen op Facebook! Geluid is echt nog wel knap geworden, ik had eerder dat gescheet van de nieuwe M3 verwacht ofzo.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  Nice :-)
                                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                  '08 S60 2.4D
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Comment

• weet er iemand wanneer de RTI in een V60 vervangen werd door 't sensus systeem?
                                      ik weet een directiewagen V60 staan en op 't blad die ik zaterdag meekreeg stond RTI met DVD op en vandaag de pdf ontvangen met de gedetailleerde offerte en er is ineens sprake van Sensus... en 2e vraag: hoe herken je 't verschil tussen RTI en Sensus als je bij de auto bent.....
                                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Sensus sinds einde vorig jaar..... verschik te zien bij opstarten en weergave van het menu.....

Comment

• En wat is dan eigenlijk juist het verschil tussen de twee??
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X