Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *zuch* Volvo & Polestar, waarom niet bij ons

Deze wel maar in het zwart, had het liever in het Rebel Blue gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Ik ben nu niet zo goed op de hoogte van Volvo prijzen maar dit lijkt me toch een koopje:
      https://www.kbccarsales.be/go.to/mod...=64&sort=price
      Xenons en schuifdakje hadden deze af gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
        *zuch* Volvo & Polestar, waarom niet bij ons

Deze wel maar in het zwart, had het liever in het Rebel Blue gezien

https://www.facebook.com/video.php?v...=2&theater
        is makkelijk in te voeren in B, COC is erbij, én er gaat 32500€ van de NL prijs af(BPM moet niet betaald worden bij export) alleen spijtig van de trekhaak of ik had er eentje besteld in 't voorjaar....
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
            Xenons en schuifdakje hadden deze af gemaakt!
            Ben deze ook tegengekomen tijdens mijn zoektocht naar een andere wagen, heeft ook geen elektrische noch verwarmde zetels.

Comment

• Serieuze fout van Volvo vind ik, ons moeder reed achteruit vd oprit, maar de radio stond te luid (m'n zus had ermee gereden), dus draait ze het volume volledig naar beneden. Echter draait ge dan blijkbaar ook het volume van de PDC naar beneden, waardoor ze deze niet meer hoorde. Resultaat, tegen de C3 van m'n vriendin gezeten. Soit, blijkbaar kunt ge die functie ook niets eens uitschakelen om dat volume te regelen tijdens het achteruitrijden. Enkel wijzigen in het menu is al voldoende vind ik, en veel veiliger... Iemand een idee of Volvo die functie kan uitschakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Serieuze fout van Volvo vind ik, ons moeder reed achteruit vd oprit, maar de radio stond te luid (m'n zus had ermee gereden), dus draait ze het volume volledig naar beneden. Echter draait ge dan blijkbaar ook het volume van de PDC naar beneden, waardoor ze deze niet meer hoorde. Resultaat, tegen de C3 van m'n vriendin gezeten. Soit, blijkbaar kunt ge die functie ook niets eens uitschakelen om dat volume te regelen tijdens het achteruitrijden. Enkel wijzigen in het menu is al voldoende vind ik, en veel veiliger... Iemand een idee of Volvo die functie kan uitschakelen?
                bij bmw heb je dat als je aan't telefoneren bent, dan werken de parkeersensoren niet, kheb nog niet geprobeerd met de radio stil
                mijn autootjes:

Comment

• Nooit blindelings vertrouwen op je parkeersensoren altijd blijven kijken. Soms eens als testje voor je zelf ze eens uit zetten. Als ons papa da doe ist echt lachen ze!
                  RIP Den borre!

Comment

• Welk type Volvo dan? Op mijn XC90 werken de parkeersensoren toch volledig apart van de radio. Als ik ze in R zet dan gaat de radio zelfs automatisch stiller spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nuttiez Bekijk Berichten
                      Welk type Volvo dan? Op mijn XC90 werken de parkeersensoren toch volledig apart van de radio. Als ik ze in R zet dan gaat de radio zelfs automatisch stiller spelen.
                      V40, staat zelfs in de handleing dat je kan wijzigen wanneer je achteruit rijdt via de volumeknop
                      Aleja, ge blijft zelf verantwoordelijk, maar dit vind ik toch een 'design' foutje vh systeem.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                      bij bmw heb je dat als je aan't telefoneren bent, dan werken de parkeersensoren niet, kheb nog niet geprobeerd met de radio stil
                      Bij mijn E81 werkten die toch ze

Comment

Bij mijn E81 werkten die toch ze
                        E91 nie

de dochter(allez de achterbumper van de E91) heeft 't aan den lijve ondervonden....
                        mijn autootjes:

Comment

• Bij mijn V70 gaat radio zelfs helemaal uit zodra hij in achteruit gaat. Bij de XC90 heb ik er nog niet op gelet eigenlijk : die piept constant vanwege voor én achter PDC
                          Wat dat telefoneren + parkeren betreft : niet doen ! Niet met en niet zonder sensoren. En ook niet als vrouw

Comment

• je kunt het volume van de sensoren, maar ook van de traffic-alerts edm, snel aan passen door tijdens dat functie actief is, te draaien aan de volumeknop.
                            Maar dan zie je op je schermpje toch nog altijd de auto met de gele/oranje/rode streepjes op de verschillende delen van de achterkant ? Of is dat alleen op de grote (Sensus)display ?
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Nee zie je inderdaad, echter was m'n moeder naar de snuit aan het kijken, dusja veel helpt dat dan ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                je kunt het volume van de sensoren, maar ook van de traffic-alerts edm, snel aan passen door tijdens dat functie actief is, te draaien aan de volumeknop.
                                Maar dan zie je op je schermpje toch nog altijd de auto met de gele/oranje/rode streepjes op de verschillende delen van de achterkant ? Of is dat alleen op de grote (Sensus)display ?
                                Bij de V70 II is het volume van traffic alerts ook in te stellen met volumeknop, maar moet je volume van beep van park distance control via het menu aanpassen.
                                En bij Sensus is dat niet anders eigenlijk
                                Alleen de auto met de gekleurde streepjes is uitsluitend bij sensus.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Eens iets anders, een C30 / V40 T5, dat vind ge moeilijk zeker? Meer kans om er eentje in DE te vinden of niet?

Comment

• het geluid is allesinds al de aankoop waard
                                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Eens iets anders, een C30 / V40 T5, dat vind ge moeilijk zeker? Meer kans om er eentje in DE te vinden of niet?
                                      In DE ga je die vinden, hier in België zie je die haast niet of het zijn D5's. Een T5 met wat mods kan zalig zijn.

Comment

En of dat goed rijdt, 5 cilinder turbo en een sportief onderstel.
                                        V40 is wel alleen als automaat verkrijgbaar.
                                        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                        '08 S60 2.4D
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

Working...
                                        X