Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is makkelijk in te voeren in B, COC is erbij, én er gaat 32500€ van de NL prijs af(BPM moet niet betaald worden bij export) alleen spijtig van de trekhaak of ik had er eentje besteld in 't voorjaar....
Serieuze fout van Volvo vind ik, ons moeder reed achteruit vd oprit, maar de radio stond te luid (m'n zus had ermee gereden), dus draait ze het volume volledig naar beneden. Echter draait ge dan blijkbaar ook het volume van de PDC naar beneden, waardoor ze deze niet meer hoorde. Resultaat, tegen de C3 van m'n vriendin gezeten. Soit, blijkbaar kunt ge die functie ook niets eens uitschakelen om dat volume te regelen tijdens het achteruitrijden. Enkel wijzigen in het menu is al voldoende vind ik, en veel veiliger... Iemand een idee of Volvo die functie kan uitschakelen?
Serieuze fout van Volvo vind ik, ons moeder reed achteruit vd oprit, maar de radio stond te luid (m'n zus had ermee gereden), dus draait ze het volume volledig naar beneden. Echter draait ge dan blijkbaar ook het volume van de PDC naar beneden, waardoor ze deze niet meer hoorde. Resultaat, tegen de C3 van m'n vriendin gezeten. Soit, blijkbaar kunt ge die functie ook niets eens uitschakelen om dat volume te regelen tijdens het achteruitrijden. Enkel wijzigen in het menu is al voldoende vind ik, en veel veiliger... Iemand een idee of Volvo die functie kan uitschakelen?
bij bmw heb je dat als je aan't telefoneren bent, dan werken de parkeersensoren niet, kheb nog niet geprobeerd met de radio stil
Nooit blindelings vertrouwen op je parkeersensoren altijd blijven kijken. Soms eens als testje voor je zelf ze eens uit zetten. Als ons papa da doe ist echt lachen ze!
Welk type Volvo dan? Op mijn XC90 werken de parkeersensoren toch volledig apart van de radio. Als ik ze in R zet dan gaat de radio zelfs automatisch stiller spelen.
Welk type Volvo dan? Op mijn XC90 werken de parkeersensoren toch volledig apart van de radio. Als ik ze in R zet dan gaat de radio zelfs automatisch stiller spelen.
V40, staat zelfs in de handleing dat je kan wijzigen wanneer je achteruit rijdt via de volumeknop
Aleja, ge blijft zelf verantwoordelijk, maar dit vind ik toch een 'design' foutje vh systeem.
Bij mijn V70 gaat radio zelfs helemaal uit zodra hij in achteruit gaat. Bij de XC90 heb ik er nog niet op gelet eigenlijk : die piept constant vanwege voor én achter PDC
Wat dat telefoneren + parkeren betreft : niet doen ! Niet met en niet zonder sensoren. En ook niet als vrouw
je kunt het volume van de sensoren, maar ook van de traffic-alerts edm, snel aan passen door tijdens dat functie actief is, te draaien aan de volumeknop.
Maar dan zie je op je schermpje toch nog altijd de auto met de gele/oranje/rode streepjes op de verschillende delen van de achterkant ? Of is dat alleen op de grote (Sensus)display ?
je kunt het volume van de sensoren, maar ook van de traffic-alerts edm, snel aan passen door tijdens dat functie actief is, te draaien aan de volumeknop.
Maar dan zie je op je schermpje toch nog altijd de auto met de gele/oranje/rode streepjes op de verschillende delen van de achterkant ? Of is dat alleen op de grote (Sensus)display ?
Bij de V70 II is het volume van traffic alerts ook in te stellen met volumeknop, maar moet je volume van beep van park distance control via het menu aanpassen.
En bij Sensus is dat niet anders eigenlijk
Alleen de auto met de gekleurde streepjes is uitsluitend bij sensus.
Comment